MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tis triest..
Cijfers van een enquete in Health Clubs 2/5 gebruikt. Ook in de club waar ik werk gebruikt ongeveer meer dan de helft. Lopen misschien 3 mensen rond van wie je het zou zeggen..

Cijfer zijn niet accuraat imo. Mensen waar ze sporen van weed vonden waren dopinggebruikers? dafuq..

Tis triest..
Cijfers van een enquete in Health Clubs 2/5 gebruikt. Ook in de club waar ik werk gebruikt ongeveer meer dan de helft. Lopen misschien 3 mensen rond van wie je het zou zeggen..
Waar werk jij?
Jij woont toch in mijn buurt he?

ow oke, verder heb ik niks tegen aas maar ik erger me alleen aan mensen die paar kuurtjes hebben gedaan en alsnog een shit fysiek hebben en mensen die juicen en dan beweren natty te zijn en beweren betere genetics te hebben. Heb respect voor mensen die een ''ziek'' fysiek hebben ookal is er 100 x gekuurd

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:02 ----------

moet nu afstuderen man, word even aankijken hoe dat gaat met trainen enz er bij
mijn bloedwaardes, lever, nieren , t3 zijn zeer netjes dus in principe kan ik eraan beginnen even de acne wegwerken. Heb bloeduitslag hier in mn hand

Waar werk jij?
Jij woont toch in mijn buurt he?

Health City Berchem. Woon nu terug in Oost Vlaanderen maar heb 8 jaar in Zoersel gewoond. Zit wel nog 4-5 dagen per week in die regio hoor, m'n vriendin is van sint-job so..

Zit wel in m'n opzeg bij HC, en daar ben ik best wel blij om.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:07 ----------

Cijfer zijn niet accuraat imo. Mensen waar ze sporen van weed vonden waren dopinggebruikers? dafuq..

Ik ben eigenlijk vrij zeker dat ze accuraat zijn.. tis echt triest hoeveel jongens er aan de AAS zitten terwijl ze kleiner blijven dan 90% van DBB. En dat zegt al wat.

Health City Berchem. Woon nu terug in Oost Vlaanderen maar heb 8 jaar in Zoersel gewoond. Zit wel nog 4-5 dagen per week in die regio hoor, m'n vriendin is van sint-job so..

Zit wel in m'n opzeg bij HC, en daar ben ik best wel blij om.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 22:07 ----------

Ik ben eigenlijk vrij zeker dat ze accuraat zijn.. tis echt triest hoeveel jongens er aan de AAS zitten terwijl ze kleiner blijven dan 90% van DBB. En dat zegt al wat.
Slechte voeding, trainen sucked, etc...ach ja :D tis hun lichaam!

Net gedumpt. :fa:

heel mijn rug staat stijf van de spierpijn en vanavond dl en squat, oow boy

Twee oma's bij een apparaat wat ik nodig had.

-

Laatst bewerkt:
Bouw je er zelf 1tje van bankjes en het curlrekje

Even een vraagje bros.
Mijn moeder heeft dus haaruitval en ze heeft geen eigen risico ( is afgekocht) is het zo dat ze elke middel dus nu gratis kan krijgen? bijv minoxodil of ketocozanol? Haar 2 flesjes is nu leeg en ze zegt dat ze bang is om andere flesjes nu te moeten betalen.

karma for answers

Bel je huisarts? Of verzekeraar?

Terug
Naar boven