XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

4 weken geen junk op hier, en ik voel me toch beter dan normaal. Het ''koning voelen'' is slechts een tijdelijke reactie wat voor een groot deel uit dopamine bestaat, dat afgegeven wordt door je lichamelijk beloningssysteem. Uiteindelijk vind je de whopper dus niet lekker, maar het dopamine zorgt ervoor dat je het lekker vind en jij jezelf ''Koning'' voelt :rolleyes:
Ik ben nadien iig de koning van het toilet :sad:

:roflol::roflol: Idd. Zolang je natty bent en niet ripped wil staan is het imo geen bullshit, ik doe er gewoon niet aan mee omdat het mijn ding niet is :)

edit: heeft iemand the grey al gezien? De moeite?

mooie film, einde is vooral ****ed up :) 7/10 imo, kijken waard

Was killy buff?
En zijn er foto's van Big T?
hangt er vanaf wat jij buff vindt :dunno:

Jep, wel oude! Check zijn galerij maar eens

He big T, als je dit leest, post dan eens wat nieuwe pics aub!!!
Bvd

Volgens mij heeft big-t gekuurd en ik hoe ziet killy er nu uit? Denk dat die ook juiced als die echt zo dedicated is
Waarom zou ie erover liegen? Geen idee hoe killy er nu uit ziet

hangt er vanaf wat jij buff vindt :dunno:

Jep, wel oude! Check zijn galerij maar eens

He big T, als je dit leest, post dan eens wat nieuwe pics aub!!!
Bvd

Waarom zou ie erover liegen? Geen idee hoe killy er nu uit ziet
Het is Killy he :roflol: die heeft een eigendunk van zichzelf en moet bewijzen hoe epic zijn genetics wel niet zijn :roflol: van big-t heb ik volgens mij gelezen dat die een keer zei dat die heeft lopen kuren (wel lang geleden)

De drang naar junk begint echt groot te worden :( dan zit je daar in de cafetaria met je vis en rijst terwijl iedereen broodjes, koffiekoeken, muffin,.... Eet :(
Heb gisterenavond zelfs de opmerking gekregen dat ik zo chagrijnig ben. Ja wat wil je als je aan tafel zit met 4 eieren terwijl de rest macaroni met kaas en spekjes eet :roflol:
Brotip: refeeds of cheatdays.

Pareto principe.

Waarom gaan mensen er zo vaak van uit dat je zonder kuren niets kan bereiken?

Het is Killy he :roflol: die heeft een eigendunk van zichzelf en moet bewijzen hoe epic zijn genetics wel niet zijn :roflol: van big-t heb ik volgens mij gelezen dat die een keer zei dat die heeft lopen kuren (wel lang geleden)

Ik had ergens van Big T gelezen dat hij zich (nog)niet had bezig gehouden met hormonen...zoek het ff op

Omdat de mens geneigd is de kortste weg te kiezen.

Spijtig :(

Big T:

Wat verontrustend is, is hoe de Vlaamse overheid aan deze cijfers is gekomen. Door schending van privacy, dwang en geweld. Maar wat mensen in hun lichaam stoppen is hun zaak, niet die van een overheid.

De ene drinkt, de andere gebruikt drugs. Sommigen gebruiken prestatieverhogende stoffen. Alleen in een fascistisch land ben je niet vrij om zelf te kiezen welk stofje je in je eigen lichaam stopt.

En als het gaat over eerlijkheid binnen de sport, dan is dat een zaak tussen organisators van wedstrijden en atleten. Daar is geen totalitair regime die individuele rechten van mensen gaat schenden bij nodig. Trouwens niet iedereen in de sportschool wilt wedstrijden doen.

Over gezondheid zullen we maar helemaal niet beginnen. De meest schadelijke stoffen zijn 100% legaal en zonder voorschrift te koop. Sterker nog, veel schadelijke stoffen worden door overheden gesubsidieerd (denk maar aan HFCS in de VS).

Bram Van de Velde als je dit zou lezen: ipv te janken over doping zou je beter opkomen voor de vrijheid van fitnesscentra en klanten om te doen en laten wat ze zelf willen. Waardeloze laffe hond.

En Dr. Hans Cooman ik hoop dat jij ooit eens de verkeerde tegenkomt.

PS: nee ik gebruik (nog) geen doping.

Tis triest..
Cijfers van een enquete in Health Clubs 2/5 gebruikt. Ook in de club waar ik werk gebruikt ongeveer meer dan de helft. Lopen misschien 3 mensen rond van wie je het zou zeggen..

Terug
Naar boven