MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lost de serie is ook een aanrader of breaking bad....

Actief en/of humor

Is imo bullshit
Ik voel me ook 10x beter als ik gezond eet

Nou blijkbaar niet als je hie zit te zeiken over je eten :rolleyes: (no offence) en aangezien je zon voorstander bent van "clean" eten, wat zijn de criteria voor clean voedsel? (Voedingswaardegewijs)

Schouder ****ed, rug ****ed, geen training. Pas zondag weer gelegenheid om te trainen. Verkloot niet alleen mijn dag, maar ook mijn weekend (een beetje)

Nou blijkbaar niet als je hie zit te zeiken over je eten :rolleyes: (no offence) en aangezien je zon voorstander bent van "clean" eten, wat zijn de criteria voor clean voedsel? (Voedingswaardegewijs)
Ik voel me niet slecht, ik verlang gewoon naar junk :roflol: is totaal iets anders ;)

Merk gewoon dat ik bij veel junk (veel verzadigde vetten, suiker ...) me soms epic sloom voel, opgeblazen, nasty scheten laten, soms trillen door suikers ...

Op zich is er niets erg aan geen 'clean' eten (buiten eten met veel transvetten ed), maar imo zit het probleem in die kcals. Soms kan 1 ding epic veel kcals bevatten en je blijft gewoon op je honger zitten en dat is niet echt bevorderlijk als je een laag onderhoud hebt.

Ow ik denk je komt met een of ander killy-achtig ad hominem argument "phil heath eet ook geen ijs" oid. Maar dan vind je iifym dus geen bullshit? Maar je vind het gewoon niet fijn

Motivatiefilmpjes kijken als je zelf niet kunt trainen, is echt een kwelling :(

Ow ik denk je komt met een of ander killy-achtig ad hominem argument "phil heath eet ook geen ijs" oid. Maar dan vind je iifym dus geen bullshit? Maar je vind het gewoon niet fijn
:roflol::roflol: Idd. Zolang je natty bent en niet ripped wil staan is het imo geen bullshit, ik doe er gewoon niet aan mee omdat het mijn ding niet is :)

edit: heeft iemand the grey al gezien? De moeite?

Laatst bewerkt:
ik voel me ook koning als ik een whopper op heb :haha:

4 weken geen junk op hier, en ik voel me toch beter dan normaal. Het ''koning voelen'' is slechts een tijdelijke reactie wat voor een groot deel uit dopamine bestaat, dat afgegeven wordt door je lichamelijk beloningssysteem. Uiteindelijk vind je de whopper dus niet lekker, maar het dopamine zorgt ervoor dat je het lekker vind en jij jezelf ''Koning'' voelt :rolleyes:

Terug
Naar boven