- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Problemen draadloos of ook via de kabel? tel en dtv werken wel nog?Was gistere op een tattoo conventie . Helaas enkel junkfood :-( . Wil mijn ochtend beginnen met wat internet activiteit . Telenet werkt niet naar behoren ! Klantendienst bereikbaar om 9 uur ...
Lang leve 3g op men mobieltje ?

Was gistere op een tattoo conventie . Helaas enkel junkfood :-( . Wil mijn ochtend beginnen met wat internet activiteit . Telenet werkt niet naar behoren ! Klantendienst bereikbaar om 9 uur ...
Lang leve 3g op men mobieltje ?

Ach, tis zondag, de zon schijnt. Komt wel goed hoor die pannetelenet werkt niet zegmaar, was in heel bels hoorde ik op de radio
i dont care, ging toch naar de gym

Heeft je man ff gelukNog steeds m'n stem kwijt, kan alleen fluisteren omdat t anders onverstaanbaar gepiep is.

Was relatief kalm bij mij, meestal 's avonds wel ****ing druk
Heeft je man ff geluk
---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 12:37 ----------
Was relatief kalm bij mij, meestal 's avonds wel ****ing druk
Haha altijd leuk xDmaar vandaag was het vol met oudjes die niet doortrainen.
Haha altijd leuk xD
Zie ik hier in de week 's namiddags wel rondlopen maar voor de rest niet veel
Het is altijd wel leuk, totdat je het vermoeden krijgt dat iemand voor jou op de bankdrukkert in zijn incontinentieluier heeft gepist.

Problemen draadloos of ook via de kabel? tel en dtv werken wel nog?
Is het al opgelost of?
nmv: lees juist op telenet facebook dat dit een algemene panne was![]()

nop meer een local feest met kleine local dj's, en mark with a k dan om het volk te trekken, die had ik al 6 keer gezien dus voor hem ging ik helemaal niet![]()