XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nop meer een local feest met kleine local dj's, en mark with a k dan om het volk te trekken, die had ik al 6 keer gezien dus voor hem ging ik helemaal niet :D

Ow haha :p ja dan zou ik misschien nog wat zuipen. Op grotere feesten zowiezo niet.

Enne zit 3 dagen in de cut en heb al gecheat :( fuu

Nog steeds hoofdpijn van gisteren. Welkom terug-feestje gehad voor een vriend die in dienst zit.

****ed up bigtime bij chick in een dronken bui gisteren

feelsbadman

Battlefield 3 premium online willen kopen. Toen er ''onvoldoende saldo'' stond toen ik wou afrekenen ging er een gevoel door mij heen dat ik niet gauw zal vergeten.

Ze zegt dat ze niet meer boos is, zegt ze.. dan weet ik dus genoeg :(

Ik stop met veel drinken, srs. Krijg je een hoop gelazer mee meestal hehe

Ja te bezopen zijn houden chicks niet van. Heb er op die manier ook wel wat verdoet :o Gewoon drinken tot je beetje in de zone bent (als je drinkt) en dan niet bij blijven tanken.

Ja te bezopen zijn houden chicks niet van. Heb er op die manier ook wel wat verdoet :o Gewoon drinken tot je beetje in de zone bent (als je drinkt) en dan niet bij blijven tanken.

Jaa dat is ook het beste, alleen die zone ben je zo voorbij heb ik gemerkt. Ach ik kap gewoon met 'veel drinken' om het zo maar even te noemen.. Drink nog wel maar gewoon een pak minder hehe.

Terug
Naar boven