- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Denk dat wij een goed team vormen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja te bezopen zijn houden chicks niet van. Heb er op die manier ook wel wat verdoetGewoon drinken tot je beetje in de zone bent (als je drinkt) en dan niet bij blijven tanken.

Hier sinds 2 maanden om dezelfde reden (en vanwege BB'en) veel minder gaan drinken. Eerlijk gezegd bevalt het me wel. De avonden zelf vermaak ik me ietsje minder, maar de volgende dag ben ik veel tevredener met mezelf, heb ik het tenminste niet weer eens verdoet bij een meid en heb ik voor een veel minder negatieve impact op m'n lichaam gezorgd. Niet 2x per week een kater hebben is ook heerlijk.Ze zegt dat ze niet meer boos is, zegt ze.. dan weet ik dus genoeg
Ik stop met veel drinken, srs. Krijg je een hoop gelazer mee meestal hehe
Hier sinds 2 maanden om dezelfde reden (en vanwege BB'en) veel minder gaan drinken. Eerlijk gezegd bevalt het me wel. De avonden zelf vermaak ik me ietsje minder, maar de volgende dag ben ik veel tevredener met mezelf, heb ik het tenminste niet weer eens verdoet bij een meid en heb ik voor een veel minder negatieve impact op m'n lichaam gezorgd. Niet 2x per week een kater hebben is ook heerlijk.

****ed up bigtime bij chick in een dronken bui gisteren
feelsbadman
gisternacht met uitgaan probeerde ik een agressieve turk die ging voordringen in de rij voor een discotheek te kalmeren, raakte een beetje aan de praat met hem naar mate hij rustiger werd en toen wilde hij dat ik cocaine (note, ik ben 17 jaar) van hem ging kopen. toen ik nee zei ging hij het steeds meer aandringen en ging hij uiteindelijk weer verder met agressief doen.
Maar sneu volk jagisternacht met uitgaan probeerde ik een agressieve turk die ging voordringen in de rij voor een discotheek te kalmeren, raakte een beetje aan de praat met hem naar mate hij rustiger werd en toen wilde hij dat ik cocaine (note, ik ben 17 jaar) van hem ging kopen. toen ik nee zei ging hij het steeds meer aandringen en ging hij uiteindelijk weer verder met agressief doen.
hoe moet die zn doner dan betalen, vast kix geweest[Afbeelding niet meer beschikbaar]Punt is ook logical, de reden dat je nu nog extra tot haar aangetrokken en die pijn voelt is omdat je t voelt alsof je t verpest bij haar, je kunt haar verliezen en niets is voor een mens pijnlijker als verlies en iets dat we niet kunnen hebben. Pijn en liefde is met elkaar verbonden is belangrijk om te beseffen, vooral vrouwen werken op deze manier, vandaar de drama enz. Je moet beseffen dat al je nu in die positie gaat zitten van achter haar aanrennen en sorry, sorry, sorry zeggen. Je jezelf niet erg aantrekkelijk voorbl haar maakt, er zit geen pijn in voor haar en ze heeft je al dus geen gevoel van verlies, resulteert ook in erlies van aantrekking. Jij geeft haar het signaal dat ze beter verdiend, dit voelt ze aan en gaat ze dan naar zoeken ipv haar tijd te verdoen met jou. Bovendien is bovenstaand gedrag niet mannelijk. In liefde is er geen mededogen of medelijden, zeker niet onder vrouwen. Het gaat je niet geven wat je wilt. Tis een mededogenloos zooitje hoor en is belangrijk te onthouden. Dat ze in iets in je zag is al een aangifte in vaststelling van je waarde. Je hoeft je dus niet meer te bewijzen. Zeg gewoon simpel 1x sorry ik was dronken en laat t voor de rest gaan. Blijf positief
Punt is ook logical, de reden dat je nu nog extra tot haar aangetrokken en die pijn voelt is omdat je t voelt alsof je t verpest bij haar, je kunt haar verliezen en niets is voor een mens pijnlijker als verlies en iets dat we niet kunnen hebben. Pijn en liefde is met elkaar verbonden is belangrijk om te beseffen, vooral vrouwen werken op deze manier, vandaar de drama enz. Je moet beseffen dat al je nu in die positie gaat zitten van achter haar aanrennen en sorry, sorry, sorry zeggen. Je jezelf niet erg aantrekkelijk voorbl haar maakt, er zit geen pijn in voor haar en ze heeft je al dus geen gevoel van verlies, resulteert ook in erlies van aantrekking. Jij geeft haar het signaal dat ze beter verdiend, dit voelt ze aan en gaat ze dan naar zoeken ipv haar tijd te verdoen met jou. Bovendien is bovenstaand gedrag niet mannelijk. In liefde is er geen mededogen of medelijden, zeker niet onder vrouwen. Het gaat je niet geven wat je wilt. Tis een mededogenloos zooitje hoor en is belangrijk te onthouden. Dat ze in iets in je zag is al een aangifte in vaststelling van je waarde. Je hoeft je dus niet meer te bewijzen. Zeg gewoon simpel 1x sorry ik was dronken en laat t voor de rest gaan. Blijf positief
Vriend van mij ook overkomen, beetje agressieve marketingMaar sneu volk ja
hoe moet die zn doner dan betalen, vast kix geweest
Punt is ook logical, de reden dat je nu nog extra tot haar aangetrokken en die pijn voelt is omdat je t voelt alsof je t verpest bij haar, je kunt haar verliezen en niets is voor een mens pijnlijker als verlies en iets dat we niet kunnen hebben. Pijn en liefde is met elkaar verbonden is belangrijk om te beseffen, vooral vrouwen werken op deze manier, vandaar de drama enz. Je moet beseffen dat al je nu in die positie gaat zitten van achter haar aanrennen en sorry, sorry, sorry zeggen. Je jezelf niet erg aantrekkelijk voorbl haar maakt, er zit geen pijn in voor haar en ze heeft je al dus geen gevoel van verlies, resulteert ook in erlies van aantrekking. Jij geeft haar het signaal dat ze beter verdiend, dit voelt ze aan en gaat ze dan naar zoeken ipv haar tijd te verdoen met jou. Bovendien is bovenstaand gedrag niet mannelijk. In liefde is er geen mededogen of medelijden, zeker niet onder vrouwen. Het gaat je niet geven wat je wilt. Tis een mededogenloos zooitje hoor en is belangrijk te onthouden. Dat ze in iets in je zag is al een aangifte in vaststelling van je waarde. Je hoeft je dus niet meer te bewijzen. Zeg gewoon simpel 1x sorry ik was dronken en laat t voor de rest gaan. Blijf positief

epic hoofdhey, moet jij niet eten ectotje ? anders mag je straks niet kuren in april
haarlak is not done man, ff serieus
---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 23:02 ----------
of je moet er natuurlijk uitzien als pooier memet,
http://www.geenstijl.nl/archives/images/oehlalaa.jpg
oelala. let op die kerel links btwepic hoofd

Jaa lag wat ingewikkelder als dat.. ik probeerde haar jaloers te maken en zat dus steeds met een andere chick te dansen enz. En heb dus ook blijkbaar gewoon aan haar gevraagd van wat vindt je daar nou van? (ja dat heb ik gedaan, i know kan mezelf wel schieten). En had gezegd dat ze saai was
Zoals ik al zei, ****ed up bigtime haha.. maar de volgende keer gewoon mezelf weer zijn en niet veel drinken, ze wil vrijdag weer wat optrekken met me enzo tijdens het uitgaan.. dus dan moet ik mezelf weer even laten zien![]()
Dat je haar jaloers wil maken is opzich goed, part of the game. Maar dat moet je natuurlijk niet met haar bespreken ook niet op een indirecte manier, dus daar moet je wat meer zekerheid in krijgen. Dat je haar daarbovenop nog saai noemt is misschien wel een beetje over de top. Teveel negs geeft haar het idee dat je geen interesse hebt, terwijl je gedrag andrrs spreekt door toch steeds met haar bezig te zijn. Chicks krijgen dat door en zien dat je niet bent wie je zegt te zijn. Dat is waar de shit begint en waar ze het spelletje mee gaan spelen, mocht ze dat al niet doen.
---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 23:07 ----------
![]()
ik weet niet welke 'game' je speelt.. maar nee man, je gaat toch niet een wijf jaloers maken? dat soort shit is voor vrouwen rofl

hey, moet jij niet eten ectotje ? anders mag je straks niet kuren in april
haarlak is not done man, ff serieus
---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 23:02 ----------
of je moet er natuurlijk uitzien als pooier memet,
http://www.geenstijl.nl/archives/images/oehlalaa.jpg
oelala. let op die kerel links btwepic hoofd