Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Potverdomme, ik word zo ziek van die schijtkat hier. Vanmiddag nieuwe Sennheiser oortjes gehaald, haal ik ze net uit de verpakking om te testen, uur later heeft dat k*tbeest de kabel al doorgebeten.
Ook al 2x bij headset kabel van 140eur gedaan en bij een losse microfoon. Komt nog een dag dat ik dat beest een rotschop geef dat ie nergens meer op kan kauwen.

En ja, ****ing mad bro :@:@

Potverdomme, ik word zo ziek van die schijtkat hier. Vanmiddag nieuwe Sennheiser oortjes gehaald, haal ik ze net uit de verpakking om te testen, uur later heeft dat k*tbeest de kabel al doorgebeten.
Ook al 2x bij headset kabel van 140eur gedaan en bij een losse microfoon. Komt nog een dag dat ik dat beest een rotschop geef dat ie nergens meer op kan kauwen.

sennheiser heeft 2 jaar garantie op kabelbreuk, probeer het hier op te gooien xD

Mooi k*t dat je kat dat doet, heb zelf 2 katten maar doen niks met kabels

Mooi k*t dat je kat dat doet, heb zelf 2 katten maar doen niks met kabels

Ja, echt k*t. Maargoed, nog effe en dan ben ik het huis uit.

K*tbeest heeft zelfs stroomkabel van mn moeders laptop doorgebeten, dafuq vals beest. Moeder vond het overigens zo vervelend voor me dat ze morgen een nieuw setje voor me haalt zegt ze net.

Real :heart:

K*tbeest heeft zelfs stroomkabel van mn moeders laptop doorgebeten, dafuq vals beest. Moeder vond het overigens zo vervelend voor me dat ze morgen een nieuw setje voor me haalt zegt ze net.

Dan ben ik precies blij dat mijn kat enkel mijn kipfilets opeet :eek:

OT:
Sneeuw :fuu:

Is altijd k*t inderdaad.. en als ze er dan van moeten kotsen is de pijp helemaal gerookt.

calm-down.jpg

Dit is toch duidelijk een hint dat je kat zich de t*fus verveelt? Koop een speeltje voor haar waar ze lekker in kan bijten(Of een krabpaal wellicht), zodat ze niet steeds iets moet zoeken om te slopen.

iets van verstandskiezen denk ik, het is een kies die achter in mijn mond half doorkomt maar er zit nog tandvlees bij/op wat echt enorm pijn doet bij aanraking, heb altijd wel een paar keer dat ik net daar op een stukje pinda bijt FML gelukkig bestaat er iets moois als GODVER!! :o

oh en hopen dat het snel overgaat want ik heb een vrij kale verzekering

iets van verstandskiezen denk ik, het is een kies die achter in mijn mond half doorkomt maar er zit nog tandvlees bij/op wat echt enorm pijn doet bij aanraking, heb altijd wel een paar keer dat ik net daar op een stukje pinda bijt FML gelukkig bestaat er iets moois als GODVER!! :o

oh en hopen dat het snel overgaat want ik heb een vrij kale verzekering

Laat het door de kaakchirug eruit halen, dan word het als het goed is wel volledig of iniedergeval grotendeels vergoed.

** mocht het volledig verkeerd verder groeien en je er last van krijgt. Dat tandvlees duurt een paar weekjes ;)

Heb ik maandenlang gehad bij één van m'n verstandskiezen haha. Uiteindelijk is dat stuk tandvlees kapot gescheurd door een chipje, bloedde als een rund maar sindsdien nooit meer last gehad, en ik heb 4 perfecte verstandskiezen. ;d

Folder?

Oh haha nu snap ik het :P

OT... wat een k*tcarnaval, ben je vrij ben je om half negen wakker omdat ze van die k*thaardstijl gaan draaien.

Ik kan hardstyle wel waarderen :D (mocht het heavy metal zijn dan was ik aan het balen)

Maar is carnaval echt zo'n ding bij jullie? hier zie je hoogstens wat kindjes verkleed en wat confetti?

Ik kan hardstyle wel waarderen :D (mocht het heavy metal zijn dan was ik aan het balen)

Maar is carnaval echt zo'n ding bij jullie? hier zie je hoogstens wat kindjes verkleed en wat confetti?

Ja is hier een 'ding' (lees: totale levens is ontwricht door complete verkeersinfarcten door platte karren en voor 12 uur hoef je ook niet naar de winkel te gaan want iedereen is nog half dronken dan) Mensen die de hele dag rondrijden op wagens en dan een sport er van maken om de 'muziek' zo hard mogelijk te zetten zonder dat ze boetes krijgen van de politie.

En dan heb je het nog niet eens over alle boeren en nerds die uit hun holen kruipen om 'los te gaan', terwijl je ze normaal nooit ziet.

Terug
Naar boven