XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja is hier een 'ding' (lees: totale levens is ontwricht door complete verkeersinfarcten door platte karren en voor 12 uur hoef je ook niet naar de winkel te gaan want iedereen is nog half dronken dan) Mensen die de hele dag rondrijden op wagens en dan een sport er van maken om de 'muziek' zo hard mogelijk te zetten zonder dat ze boetes krijgen van de politie.

En dan heb je het nog niet eens over alle boeren en nerds die uit hun holen kruipen om 'los te gaan', terwijl je ze normaal nooit ziet.
wijven scoren?

Dat is nog wel het meest kansloze van carnaval.
Mensen die wijven gaan scoren... Als je carnaval nodig hebt om te kunnen scoren ben je imho bijzonder zielig, aangezien je dan dus alleen aantrekkelijk bent voor het andere geslacht als je zelf in een piratenpak rondloopt en ze een bier/wijn count heeft van meer dan 20. Oftewel PUA skills zijn dan niet vereist, en dan is er dus geen reet aan.

Verder heb je dan nog de mensen die menen dan vreemdgaan normaal is met carnaval, nou daar hoeft zon bish niet mee aan te komen bij mij.

zit al vanaf half 10 in een rij voor focking Beyonce kaartjes op de site van ticketmaster is die circel helemaal compleet dus ik zou door kunnen gaan naar de site. Begint die rij gewoon opnieuw... WTF joh

Ik zit al van maandagavond thuis met een slokdarmontsteking en ik begin me echt Focking hard te vervelen! Iemand tips wat ik kan doen?

maw je bent zo'n attention whoring phaggot die duizend dingen ter beschikking heeft, niets wil doen, maar er toch over wil klagen.

Geslacht: M. zeker dat dat klopt?:eyes:

Duizenden dingen ter beschikking? :roflol:
En ik lees niet graag
Je gaat echt niet fappen als je het gevoel hebt dat je maag in brand staat

Ben uit verveling the sims 3 zelfs beginnen spelen :( maar eens je iets of wat goed bezig bent sterft je ventje :fuu:

Duizenden dingen ter beschikking? :roflol:
En ik lees niet graag
Je gaat echt niet fappen als je het gevoel hebt dat je maag in brand staat

Ben uit verveling the sims 3 zelfs beginnen spelen :( maar eens je iets of wat goed bezig bent sterft je ventje :fuu:

internet:)

Internet houdt je toch niet eeuwig bezig?
Mij toch niet iig

Ik kan je internet uitleggen en zien of je het mist? Dan zet ik het terug aan en ben je blij?

Game je niet? Sims is nu niet echt het van het...van wat voor games hou je?

Ik kan je internet uitleggen en zien of je het mist? Dan zet ik het terug aan en ben je blij?

Game je niet? Sims is nu niet echt het van het...van wat voor games hou je?
:roflol: Lul!

Ik heb moh warfighter uitgespeeld deze week, maar dat was niet zo'n lang spel . (heb geen ps3 en ben te slecht en gierig om online te spelen op de pc :p)

:roflol: Lul!

Ik heb moh warfighter uitgespeeld deze week. (heb geen ps3 en ben te slecht en gierig om online te spelen op de pc :p)

Dead space (1;2 en 3) zijn de moeite.

Anders gears of war

Star Wars online (is gratis)

League of Legends (gratis)

Need for Speed

Nog meer? :D

Heb seizoen 5 en hetgeen wat er is van seizoen 6 gezien van The big bang theory

Dead space (1;2 en 3) zijn de moeite.

Anders gears of war

Star Wars online (is gratis)

League of Legends (gratis)

Need for Speed

Nog meer? :D
Gears of war al uitgespeeld
Star wars is niet mijn ding
Leage of Legends, ben mijn sociaal leven niet beu :roflol:
Nos ook al de meeste gespeeld :o

Heb seizoen 5 en hetgeen wat er is van seizoen 6 gezien van The big bang theory

Gears of war al uitgespeeld
Star wars is niet mijn ding
Leage of Legends, ben mijn sociaal leven niet beu :roflol:
Nos ook al de meeste gespeeld :o

Laatste NoS ook al?

Dead space is wel de moeite imo.

Fear 3?

League of Legends zijn maar kleine snelle (meestal) games. Geen WoW ofzo dus je sociaal leven is er niet direct aan hoor :p

Laatste NoS ook al?

Dead space is wel de moeite imo.

Fear 3?

League of Legends zijn maar kleine snelle (meestal) games. Geen WoW ofzo dus je sociaal leven is er niet direct aan hoor :p
Most wanted? Mijn pc lagged met die spel :( Naart schijnt is ie niet zo goed

:roflol: ooit fear gespeeld en verschoot me altijd een bult met dat kleine meisje :roflol: toen besloten om toch maar niet den 2 te spelen :o:o (no homo)

Ik denk dat ik AC III eens ga spelen

probeer beetje goedkoop fatsoenlijk hotelletje te zoeken voor n nachtje weg, maar wat is dat een gedoe zeg, allemaal vage sites en als je goed doorleest hebben ze allemaal wel ergens een adder onder t gras waardoor je nog extra moet gaan betalen, de fags

iemand een tip voor n hotel in een stad waar beetje wat te doen is? scheveningen ofzo

probeer beetje goedkoop fatsoenlijk hotelletje te zoeken voor n nachtje weg, maar wat is dat een gedoe zeg, allemaal vage sites en als je goed doorleest hebben ze allemaal wel ergens een adder onder t gras waardoor je nog extra moet gaan betalen, de fags

iemand een tip voor n hotel in een stad waar beetje wat te doen is? scheveningen ofzo

En via dergelijke sites? http://www.weekendjeweg.be/

Terug
Naar boven