AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

probeer beetje goedkoop fatsoenlijk hotelletje te zoeken voor n nachtje weg, maar wat is dat een gedoe zeg, allemaal vage sites en als je goed doorleest hebben ze allemaal wel ergens een adder onder t gras waardoor je nog extra moet gaan betalen, de fags

iemand een tip voor n hotel in een stad waar beetje wat te doen is? scheveningen ofzo
Kzal een kijken je hebt sws een hotelletje in scheveningen voor 45-50 eu per nacht ( was 1 hotelletje niet eens ver van de boulevard vandaan ff kijken ofk het nog kan vinden qua naam....

OT : Rug doet al paar dagen vaag maar zet nu een beetje door :(

Niet weer een verneuqte rug:sad:

Kzal een kijken je hebt sws een hotelletje in scheveningen voor 45-50 eu per nacht ( was 1 hotelletje niet eens ver van de boulevard vandaan ff kijken ofk het nog kan vinden qua naam....

OT : Rug doet al paar dagen vaag maar zet nu een beetje door :(

Niet weer een verneuqte rug:sad:

Scheveningen inderdaad ! Kwam daar vaak met duif. Zo ook Gent, alleen daar moet je iets verder zoeken en zit je wat verder uit het centrum, maar wat een geweldige plek is dat zeg ! Vergeet dan vooral niet naar het veloke te gaan !

Scheveningen komen we niet meer sinds de nachtclub waar we kwamen niet meer bestaat (iets met apen die buiten de tent stonden, naam kwijt)

Heb seizoen 5 en hetgeen wat er is van seizoen 6 gezien van The big bang theory

Gears of war al uitgespeeld
Star wars is niet mijn ding
Leage of Legends, ben mijn sociaal leven niet beu :roflol:
Nos ook al de meeste gespeeld :o

Ga de serie White Collar kijken?

Gadverdamme, ik pakte een appel die ik 3 dagen geleden had gekocht, was gisteren nog helemaal goed enzo. Nu opeens grote bruine plek erop met een gat erin, zat dus waarschijnlijk één of ander smerig beest in ofzo.

net te horen gekregen dat mn gym onbereikbaar is deze zondag door carnaval, nergens goed voor die k*tdagen.

probeer beetje goedkoop fatsoenlijk hotelletje te zoeken voor n nachtje weg, maar wat is dat een gedoe zeg, allemaal vage sites en als je goed doorleest hebben ze allemaal wel ergens een adder onder t gras waardoor je nog extra moet gaan betalen, de fags

iemand een tip voor n hotel in een stad waar beetje wat te doen is? scheveningen ofzo

http://www.hotelaanbiedingen.nl/hot...A_hotelnamen&gclid=CMbX6O3hp7UCFY7JtAodmzgA4w
Cheap en vlak bij alles :cool:

Een dikke keelontsteking krijgen waardoor ik niet eens mn eigen spuug door kan slikken laatstaan 3500 callorieen naar binnen kan werken. Grrr wat word ik hier gek van, daardoor ook al 4 dagen niet kunnen trainen:eek:. Zwaar demotiverend dit><.

Een dikke keelontsteking krijgen waardoor ik niet eens mn eigen spuug door kan slikken laatstaan 3500 callorieen naar binnen kan werken. Grrr wat word ik hier gek van, daardoor ook al 4 dagen niet kunnen trainen:eek:. Zwaar demotiverend dit><.

Gorgelen met cognac brah, is het zo over

Verschrikkelijke pijnaanvallen gehad... kan wel wat slaap extra gebruiken.

Weer om 8 uur wakker door carnavalswagens, zo kom ik nooit aan mijn hersteluurtjes.

na week werken ****ing veel vocht verloren... 87.1kg -> 85.5kg

schrap dat: na schijten 85.0:fuu:

Laatst bewerkt:
ben je nu het meeste vocht uit je waterhoofd kwijt?

Hydrocefalus (in de volksmond bekend onder de naam waterhoofd) is een aandoening waarbij in de hersenventrikels te veel hersenvocht aanwezig is. Deze overmaat aan hersenvocht oefent druk uit op de hersenen, waardoor hersenfuncties kunnen worden aangetast. In ernstige gevallen van aangeboren hydrocefalus kan de druk van het vocht zo groot zijn dat hele hersengebieden worden weggedrukt tegen de schedel en de hersenen kunnen zich dan niet verder ontwikkelen. Dit heeft als gevolg dat de baby met erg weinig hersenweefsel wordt geboren, met zware mentale retardatie tot gevolg.

als ik retarded ben, wat zegt dat dan over mensen zoals jij en de rest van dbb:roflol:

Wakker geworden door een lawaaierige glazenwasser :mad:

:fuu:

Hydrocefalus (in de volksmond bekend onder de naam waterhoofd) is een aandoening waarbij in de hersenventrikels te veel hersenvocht aanwezig is. Deze overmaat aan hersenvocht oefent druk uit op de hersenen, waardoor hersenfuncties kunnen worden aangetast. In ernstige gevallen van aangeboren hydrocefalus kan de druk van het vocht zo groot zijn dat hele hersengebieden worden weggedrukt tegen de schedel en de hersenen kunnen zich dan niet verder ontwikkelen. Dit heeft als gevolg dat de baby met erg weinig hersenweefsel wordt geboren, met zware mentale retardatie tot gevolg.

als ik retarded ben, wat zegt dat dan over mensen zoals jij en de rest van dbb:roflol:

mentale retardatie, wat klinkt dat lief zeg.

volgens mijn moeder ben ik zeer speciaal, ik heb een chromosoom meer dan de gemiddelde persoon.

was 90% met converte van vid voor mobiel, ineens valt mobiel weg.
tyler faith moet nog maar uur wachten dan :(

Terug
Naar boven