Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

weer pijn in mijn rug na het deadliften... verdomme... moet geloof ik ook maar stoppen met zwaar deadliften.

(valt het niet kunnen drukken vanwege mijn pols nog bij in het niet :()

of de pijn in mijn kuit va weer 1 keer semi-fatsoenlijk hard gelopen te hebben...

Laatst bewerkt:
smsjes op mijn wijf haar phone van een andere kerel

nee adriaan

no shit :D

ik was niet degene die op het idee kwam, die andere zei ''ik wil wel eens met jou armpje drukken'' en iedereen zei 'jaaaa doe dat'' dus ik deed maar gewoon, verloor ik, kreeg ik te horen ''oh ik dacht dat je veel sterker was''.. k*tleven

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 22:00 ----------

NOOOIT armpje drukken man, shit verdoet echt je onderarm/elleboog. Vorig jaar (ook in feb) gedaan met een veel kleinere vriend, elleboog knakte en kon 3-4 maanden niet trainen. Zelfs een jaar later nog steeds af en toe een steek

faaawk weg gains, en het zijn er niet eens zo veel bij mij volgens dbb begrippen :( nooit meer armpje drukken dus, ik vind het sowieso nergens op slaan want ook al verlies je dik je kan veel sterker zijn dan degene die wint.

faaawk weg gains, en het zijn er niet eens zo veel bij mij volgens dbb begrippen :( nooit meer armpje drukken dus, ik vind het sowieso nergens op slaan want ook al verlies je dik je kan veel sterker zijn dan degene die wint.

Ik heb in thailand ook wat rondes armpje zitten drukken. Was wel met 100 man erom heen tegen verschillende gasten. Was 5 rondes blijven zitten. Maar kostte echt veeeel kracht. Dag erna SPIERPIJN.. Dammn alles deed pijn zowat. Hele lichaam zowat verdoet met die onzin. Als een malloot alles aan zitten spannen met een shitload aan drank op.

Ik heb in thailand ook wat rondes armpje zitten drukken. Was wel met 100 man erom heen tegen verschillende gasten. Was 5 rondes blijven zitten. Maar kostte echt veeeel kracht. Dag erna SPIERPIJN.. Dammn alles deed pijn zowat. Hele lichaam zowat verdoet met die onzin. Als een malloot alles aan zitten spannen met een shitload aan drank op.

haha das inderdaad k*t, maar wat deed je in thailand? :ifyouknowwhatimean:

Brak van mdma+drank, geen geld meer voor whey, k*tDAG!!

Voor het eerst in mn leven dat ik mn agressie niet kwijt kon door rustig te gaan zitten / wat pushups en random dumbbellshit te doen.

Na een halfuur random oefeningen doen ben ik dus maar de deur uit gestapt om een paar kilometer te gaan hardlopen.

Moeders :fire::headbang: om gek van te worden.

Laatst bewerkt:
Brak van mdma+drank, geen geld meer voor whey, k*tDAG!!
whey of? ..... ;)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 23:16 ----------

:evilnana: Dit maakte mijn dag juist goed :evilnana:

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 23:17 ----------

smsjes op mijn wijf haar phone van een andere kerel
oei.... suc6

Jippie ik hem mijn roze/groene bril weer op

4de keer al deze week... misschien toch maar weer ff neuro bellen.. gebeurt ff te vaak

Terug
Naar boven