Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
smsjes op mijn wijf haar phone van een andere kerel

NOOOIT armpje drukken man, shit verdoet echt je onderarm/elleboog. Vorig jaar (ook in feb) gedaan met een veel kleinere vriend, elleboog knakte en kon 3-4 maanden niet trainen. Zelfs een jaar later nog steeds af en toe een steek
nooit meer armpje drukken dus, ik vind het sowieso nergens op slaan want ook al verlies je dik je kan veel sterker zijn dan degene die wint.skirre tijden helaas**** you man ik heb nog niet eens HGH gebruikt. Gaat ie huilen dat het een keer op is![]()

faaawk weg gains, en het zijn er niet eens zo veel bij mij volgens dbb begrippennooit meer armpje drukken dus, ik vind het sowieso nergens op slaan want ook al verlies je dik je kan veel sterker zijn dan degene die wint.
Ik heb in thailand ook wat rondes armpje zitten drukken. Was wel met 100 man erom heen tegen verschillende gasten. Was 5 rondes blijven zitten. Maar kostte echt veeeel kracht. Dag erna SPIERPIJN.. Dammn alles deed pijn zowat. Hele lichaam zowat verdoet met die onzin. Als een malloot alles aan zitten spannen met een shitload aan drank op.

om gek van te worden.whey of? .....Brak van mdma+drank, geen geld meer voor whey, k*tDAG!!

:evilnana: Dit maakte mijn dag juist goed :evilnana:
oei.... suc6smsjes op mijn wijf haar phone van een andere kerel
Jippie ik hem mijn roze/groene bril weer op
4de keer al deze week... misschien toch maar weer ff neuro bellen.. gebeurt ff te vaak