XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoezo, geluk? Hoe kan jij dat weten? Heb jij ooit je abs dan al eens gezien :trollface:

fixed.

Je vriendin zei gisteren nochtans: oh arnodsi jij bent gespierd! Dat is wat anders dan die spriet van mij! En jij hebt tenminste blokjes!
:cool:

En toen ging mijn wekker :sad:

Niet haten heren.

Verveel.

halverwege 4de oefening lb training maar afgekapt, wel 5x170 dl maar de rest ging echt helemaal nergens over :(

gewerkt hele dag maar nog steeds niet chick van me werk geregeld terwijl ze me duizenden iois geeft en flirt

what a shame :fa:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2u88cq0.jpg

[/SPOILER]

Er is een zwart/wit filmpje met een bodybuilder waar ie iets zegt als: 'alle dikke vrouwen zijn lui en hebben geen discipline'. Ik kan het niet vinden. Karma voor diegene die hem post

http://www.youtube.com/watch?v=U708pyoDxM4

deze?

Woensdag op zeer spontane wijze opeens 39,5° C koorts, extreme hoofdpijn, overmatig zweten, misselijk, continue koud en rillen...
In de loop van de week is het iets beter geworden, de koorts is gedaald maar die ongelofelijk irritante hoofdpijn houdt me al nachten wakker.

Ik werd zojuist wakker van hevige steken in mijn hoofd en kan niet meer slapen, dan maar kopje thee.

Jas gestolen. Door de kou naar huis. Zal wel weer zon kankermarokkaan zijn.

Laatst bewerkt:
Mooi k*t. Heb ik nu ook omdat ik nog veel te agressief ben.

Gisteren naar een chinees restaurant geweest met een all you can eat formule...

Tijdens men dieet . Dacht 1 cheatmaaltijd kan zoveel kwaad niet.
Tot ik begon te eten

Kippensoepje

Voorgerechtje : 5 stukjes van die gefrituurde rommel

Hoofdgerechtje:

1. Bord met noedels peking eend
2. Bord met noedels en chop choy
3. Bord met rijst en chop choy
4. Bord met noedels en gamba's
5. Bord met rijst en gamba's

Dessertje :

Ijsje met drie bolletjes vanille en slagroom.

Enige minpunt tijdens het eten is dat , de man zei : buffet aan tafel zoveel je kan eten .
Maar toen ik vroeg om extra chopchoy en extra gamba's kijk hij me beetje vreemd aan :s

Om even on topic te blijven wat mijn dag verpeste was toen ik deze ochtend opstond.

Gewicht : 95.7 KG

Gisteren ochtend was dit 94.4 KG ....

Baard gaat de prullenbak in..:(

Niet verpest, maar wel vervelend. Al twee dagen bezig met .MPG videobestanden die niet gemonteerd kunnen worden in Imovie op de Apple. Gratis omvormers naar een DV bestand werken niet. Wilde Quicktime Pro kopen. Moet je daarvoor met creditcard betalen. Ik heb geeneens een creditcard.

In Live Movie Maker werken MPG bestanden wel, maar m'n Windows laptop is kapot. :mad:

Niet verpest, maar wel vervelend. Al twee dagen bezig met .MPG videobestanden die niet gemonteerd kunnen worden in Imovie op de Apple. Gratis omvormers naar een DV bestand werken niet. Wilde Quicktime Pro kopen. Moet je daarvoor met creditcard betalen. Ik heb geeneens een creditcard.

In Live Movie Maker werken MPG bestanden wel, maar m'n Windows laptop is kapot. :mad:

Debetcard aanmaken/aanvragen. Ofwel een prepaid creditcard ;)
Al de voordelen van een creditcard mbt het bestellen op internet, maar wél enkel als er "tegoed" op staat.

bvb: (ken deze niet, maar wellicht voor 't idee,... gewoon op te waarderen met iDeal)
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven