MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

morgen wedstrijd afgelast, wel blij dat alex vader is geworden :)

Straks komt de nieuwe vriend van mijn ma voor het eerst op bezoek.

En mijn broer heeft me in de steek gelaten :janken:

Het feit dat ik;
- de beste planningen maak maar me er nooit aan kan houden.
- m'n profielwerkstuk nog moet maken.. absoluut geen zin in. Godskoleee@#$%^!!!
- voor de vierde dag op rij niet bij het afgaan van m'n wekker m'n bed uitga.

(Gebrek aan zelfdiscipline, anyone?)

profielwerkstuk? je bent 20? doe je nog middelbare school?

Kom niet verder met candy crush! :(

hoeveel % ben je dan ?

vet onderbuikje :P net als ik, wel epic belichting waardoor het nog een beetje lijkt alsof je abs hebt :trollface:
:trollface:

Met abs heb ik denk ik wel wat geluk. Zit redelijk hoog in VP maar toch zie je ze nog vaag (ook met slechter licht)

Vorig jaar eens geprobeerd, maar dat ging echt niet in combinatie met mijn werk (7u 's morgens beginnen en window begon pas om 13-14u)
En ik heb reflux, dus dat niet eten hielp niet echt.
Maar het kan goed zijn dat ik het beginnen kort nog eens probeer als ik op een plateau zit. (zit nu toch op school, dus is een hele dag niets doen)

tumblr_m4tl5wIxV31qj9xud.jpg

Er is een zwart/wit filmpje met een bodybuilder waar ie iets zegt als: 'alle dikke vrouwen zijn lui en hebben geen discipline'. Ik kan het niet vinden. Karma voor diegene die hem post

Laatst bewerkt:
K*t peuke zijn weer 60 cent duurder geworde. Gaat nergens meer over.

:trollface:

Met abs heb ik denk ik wel wat geluk. Zit redelijk hoog in VP maar toch zie je ze nog vaag (ook met slechter licht)

Vorig jaar eens geprobeerd, maar dat ging echt niet in combinatie met mijn werk (7u 's morgens beginnen en window begon pas om 13-14u)
En ik heb reflux, dus dat niet eten hielp niet echt.
Maar het kan goed zijn dat ik het beginnen kort nog eens probeer als ik op een plateau zit. (zit nu toch op school, dus is een hele dag niets doen)

Hoezo, geluk? Hoe kan jij dat weten? Heb jij ooit je abs dan al eens gezien :trollface:

K*t kwark is weer 5 cent duurder geworde. Gaat nergens meer over.

fixed.

Terug
Naar boven