MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:fuu: mijn vader is cannelloni aan het maken (die is echt f*cking lekker) en ik 'moet' straks 4 eieren eten terwijl de rest cannelloni eet
Gvd, zaten ze me de hele tijd te verleiden :mad:
Hij had zelfs een stukje op mijn bord gelegd :mad:

Maar niet van gegeten :cool: mind over body!

inb4 sohardcore.jpg
Als eigenaar van een 6 jarig meisjemetabolisme kan ik me dat niet permitteren :(

vorige week rug naar de kl*te geholpen,.. dacht net wel weer te kunnen squatten,.. niet dus !! &#@&$)*$@)@&@@$*()$@

Het feit dat ik;
- de beste planningen maak maar me er nooit aan kan houden.
- m'n profielwerkstuk nog moet maken.. absoluut geen zin in. Godskoleee@#$%^!!!
- voor de vierde dag op rij niet bij het afgaan van m'n wekker m'n bed uitga.

(Gebrek aan zelfdiscipline, anyone?)

grrr sinds gisteren bloed en slijm ophoesten, stekende koppijn, druk achter m'n ogen, duizelig/licht in mijn hoofd, weinig tot geen eetlust, koud, bleekjes... heb die vakantie wel nodig.

Denk niet dat dat zo'n goed idee is momenteel, aangezien ik tattoo's zet (altijd rugpijn achteraf) en redelijk zwaar werk doe ernaast. Het is jammer though

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 01:15 ----------

Eerder een soort van letsel door een verkeerde houding toen ik jonger was.

Is er een mogelijkheid om ergens werk van je te bekijken ?

Groeten

OT: Voor de enige dag die ik kan uitslapen wakker worden om 5:45

Chagerijnig, geen zin om te kickboxen, geen zin om sushi te maken, geen honger, ruzie met familie, broek gescheurd, melk bedorven, bende in m'n homegym en op m'n bureau, tondeuse is deaud, tandpasta op en moet ook nog gaan winkelen. Echt zo'n dag om gewoon aan een winterslaap te beginnen.

ontiegelijke spierpijn... kan niet normaal lopen of zitten

Chagerijnig, geen zin om te kickboxen, geen zin om sushi te maken, geen honger, ruzie met familie, broek gescheurd, melk bedorven, bende in m'n homegym en op m'n bureau, tondeuse is deaud, tandpasta op en moet ook nog gaan winkelen. Echt zo'n dag om gewoon aan een winterslaap te beginnen.

k*t dag inderdaad :mad:

jQ44gQ3.jpg

I know that feel

:aai:

Gewoon naar bed gaan maat dit is zo'n dag...

Ot :

Moet uit me nachritme komen... Ben moe heb nergens zin in en loop als een zombie en dat stoppen met roken harkt er ook ff in :( ik wil ook winterslaap...

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 15:43 ----------

Nouja. Laatste ben ik gestopt na twee uur, morgen heb ik een nogal groot werk en zondag ook eentje. Show must go on :)

Is er idd niet een site ofzo waar wat van jouw werk opstaat paris?

Spiertje bij mn ooglid blijft de heletijd trillen :(

:aai:

Gewoon naar bed gaan maat dit is zo'n dag...

Ot :

Moet uit me nachritme komen... Ben moe heb nergens zin in en loop als een zombie en dat stoppen met roken harkt er ook ff in :( ik wil ook winterslaap...
Meh, vorige week heb ik ook niet kunnen kickboxen en moet ook nog wat andere spiergroepen doen.
Probeer anders veel water te drinken, voel je, je zeker een stuk beter. :)

Terug
Naar boven