Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Back on this shit :) Go Missnuke ..

En jij ook Pinda ;)

Om_67b5e8_521111.gif

Nee ik word gewoon kotsmisselijk van je en je alwetendheid ''omdat ervaring en 26j'' van mbo niveau.

Whahahah :roflol: kun je nagaan wat al die mensen van jou wel niet moeten denken als je ze loopt te trollen ,.... Troll just got trolled :p

Bakje nodig??

De opleidingskaart spelen pinda,... Jammer,. Had je als betere troll ingeschat,..

K*t he dat trollen,.... Komt niet alleen bij jou je neus uit hoor ;)

Laatst bewerkt:
In for peanut

Fans_war_face.gif

:roflol::roflol: don't mess with our pinda!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pinda is wel een baas hoor, hier op het forum, en ik ben er vrij zeker van ook in real life.

En dat is een van de weinigen hier.

Whahahah :roflol: kun je nagaan wat al die mensen van jou wel niet moeten denken als je ze loopt te trollen ,.... Troll just got trolled :p

Bakje nodig??
Jezus Christus, vrouwenhumor much :roflol:

Vraag me af hoeveel heren oprecht hebben gelachen dat je zo'n ijzersterke troll hebt opgezet.

Zogenaamd een clash in de kiem smoren door te doen alsof het trollen was.

waarom tolereren we missnuke hier nog als ze na 4 maanden aanwezigheid nog steeds geen naaktfoto's heeft gepost?:scratch:

waarom tolereren we missnuke hier nog als ze na 4 maanden aanwezigheid nog steeds geen naaktfoto's heeft gepost?:scratch:

omdat elke vrouw, hoe achterlijk dan ook, een legertje whiteknights achter zich heeft staan.
****ing ironisch hoe elke debiel die dom overkomt word weggepest (jesse, killy en xyxyx enz.) maar dat er op zo'n zelfde persoon + een paar t**ten wel normaal gereageerd word

omdat elke vrouw, hoe achterlijk dan ook, een legertje whiteknights achter zich heeft staan.
****ing ironisch hoe elke debiel die dom overkomt word weggepest (jesse, killy en xyxyx enz.) maar dat er op zo'n zelfde persoon + een paar t**ten wel normaal gereageerd word

maar waarom? geloven deze hopeloze, wanhopige witte nichten echt dat ze ooit op die manier p*ssy zullen krijgen dan?:scratch:

waar is xyzyx eigenlijk? ik heb al 2 dagen geen posts meer gezien en ben nu al bezorgd :(

Medelijden.. b*ch please. Misschien moet je je even verdiepen in de persoon voordat je aan komt kakken met zulke oordelen. Stop alsjeblieft met quasi wijs te doen met je onmetelijke levenservaring. Wat jij hebt meegemaakt kan me werkelijk niets schelen, wie je bent ook niet, en ga vooral niet mijn moedertjelief uithangen op een bodybuilding forum. Als je goed leest zie je namelijk dat nergens vraag om hulp of advies.

Misschien allemaal goed bedoeld en zo, maar als ik je hulp nodig heb vraag ik het wel.

Edit: Oh, en een tip van mijn kant, nu we toch gratis advies aan het uitdelen zijn: laat dit lekker doodbloeden. Ik verveel mij namelijk nog liever dan een vurige discussie te voeren met een dame op het internet.

zie karma

Terug
Naar boven