AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

"Komt er eigenlijk op neer dat 95% vd vrouwen gewoon geen goede persoonlijkheid heeft. Neem hun uiterlijk weg en er blijft niet veel van waarde meer over. Klinkt hard, maar is wel gewoon de waarheid." - Albert Einstein

Best wel mooi verwoord angelus. Ik zou indd nooit omgaan met een chick puur voor het karakter.
Zegt wel veel over mij eigenlijk :roflol:

"Komt er eigenlijk op neer dat 95% vd vrouwen gewoon geen goede persoonlijkheid heeft. Neem hun uiterlijk weg en er blijft niet veel van waarde meer over. Klinkt hard, maar is wel gewoon de waarheid." - Albert Einstein

product van de vrouwen-verheerlijkings-maatschappij

zelf verzonnen

Hij heeft wel een punt;)

Topic is verwijderd door Grote T, was epic..

tumblr_m9h0la70Xa1rb4qlso1_250.gif

iWJ had toch problemen met de cyberpolice?

Topic is verwijderd door Grote T, was epic..

tumblr_m9h0la70Xa1rb4qlso1_250.gif

iWJ had toch problemen met de cyberpolice?

was zeker nog voor mijn heilige dbb-geboorte. zonde, was het echt peanuts cum over een meisje haar hoofd? zou wel ziek zijn geweest als ik het had kunnen meemaken.

Ja zegt ook dat je daarom vrijgezel bent.

Ik heb al 4jaar + een relatie :roflol:
Moet wel zeggen dat met deze het best wel goed klikt, waarmee ik bedoel dat in de mate dat het goed kan klikken tussen man en vrouw op het vlak van karakter deze best wel goed bij me past.

Ik heb al 4jaar + een relatie :roflol:
Moet wel zeggen dat met deze het best wel goed klikt, waarmee ik bedoel dat in de mate dat het goed kan klikken tussen man en vrouw op het vlak van karakter deze best wel goed bij me past.

snap wat je bedoelt, maar in je achterhoofd weet je dat als ze geen t**ten en een k*t had dat je het geen dag met haar zou uithouden, nietwaar?:D

Ik heb al 4jaar+ een relatie :roflol:

verwijzingsfout, heb hem al verbeterd.

snap wat je bedoelt, maar in je achterhoofd weet je dat als ze geen t**ten en een k*t had dat je het geen dag met haar zou uithouden, nietwaar?:D

Wel ik zou minder geneigd zijn om met haar om te gaan, dat is zeker.
Maar het is niet dat ik haar zou laten vallen als een baksteen.

Als ik het zou vergelijken met vrienden, zou zij een 'vriend' zijn waar ik maandelijks mee in contact zou komen maar niet het type mattie die jewekelijks ziet en nooit verveelt.

inb4 1000 whiteknights (whami, arnodsi etc.) die iets "grappigs" posten om missnuke te verdededigen

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:06 ----------

ow shit arnodsi was me al voor

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:07 ----------

en whami ook al lees ik nu
Wat ben jij toch een idioot. Ik ben echt zo hardcore aan het verdedigen.
+1 op mn ignore list. Komt toch nooit iets zinvol uit:rolleyes:.

Bedankt voor de Karma! Serieus mijn t**ten zijn echt wel meer dan een hand vol!
en ik heb best grote handen

Nog wat karma en misschien post ik er wel een foto van :P

Terug
Naar boven