AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb zeker het een en ander meegemaakt ja, maar daar hoeft niemand me zielig om te vinden. Mijn mentaliteit is daardoor idd aardig veranderd naar doorzettertje!

Ik bekritiseer hem niet, ik spreek hem itt sommige hier niet aan uit/met medelijden. denk dat hij meer aan fair behandeld te worden heeft dan dat mensen alleen maar medelijden met hem hebben.

zo nu ben ik klaar mee.. laatste post zal toch wel gebed zonder end worden
Medelijden.. b*ch please. Misschien moet je je even verdiepen in de persoon voordat je aan komt kakken met zulke oordelen. Stop alsjeblieft met quasi wijs te doen met je onmetelijke levenservaring. Wat jij hebt meegemaakt kan me werkelijk niets schelen, wie je bent ook niet, en ga vooral niet mijn moedertjelief uithangen op een bodybuilding forum. Als je goed leest zie je namelijk dat nergens vraag om hulp of advies.

Misschien allemaal goed bedoeld en zo, maar als ik je hulp nodig heb vraag ik het wel.

Edit: Oh, en een tip van mijn kant, nu we toch gratis advies aan het uitdelen zijn: laat dit lekker doodbloeden. Ik verveel mij namelijk nog liever dan een vurige discussie te voeren met een dame op het internet.

Laatst bewerkt:
Medelijden.. b*ch please. Misschien moet je je even verdiepen in de persoon voordat je aan komt kakken met zulke oordelen. Stop alsjeblieft met quasi wijs te doen met je onmetelijke levenservaring. Wat jij hebt meegemaakt kan me werkelijk niets schelen, wie je bent ook niet, en ga vooral niet mijn moedertjelief uithangen op een bodybuilding forum.
29sd.jpg

Medelijden.. b*ch please. Misschien moet je je even verdiepen in de persoon voordat je aan komt kakken met zulke oordelen. Stop alsjeblieft met quasi wijs te doen met je onmetelijke levenservaring. Wat jij hebt meegemaakt kan me werkelijk niets schelen, wie je bent ook niet, en ga vooral niet mijn moedertjelief uithangen op een bodybuilding forum.

Go boy!!

:fuu: ik dacht vanavond advocado met tonijn te eten, maar blijkbaar vind ik advocado nog steeds niet te vreten!
Dan straks maar 500g kwark met bessen en frambozen terwijl mijn ouders rijst met kip in currysaus eten :(

Dat dere cut :(
****ed up natty cutten. brb 5 jaar trainen en average fysiek hebben

Medelijden.. b*ch please. Misschien moet je je even verdiepen in de persoon voordat je aan komt kakken met zulke oordelen. Stop alsjeblieft met quasi wijs te doen met je onmetelijke levenservaring. Wat jij hebt meegemaakt kan me werkelijk niets schelen, wie je bent ook niet, en ga vooral niet mijn moedertjelief uithangen op een bodybuilding forum. Als je goed leest zie je namelijk dat nergens vraag om hulp of advies.

Misschien allemaal goed bedoeld en zo, maar als ik je hulp nodig heb vraag ik het wel.

Was totaal niet LIEF bedoel peanut. Heb gewoon een schijthekel aan iemand uit medelijden anders te behandelen,.. Thats all.
Daarbij ga ik ook je moedertje niet uithangen,.. Ik zeg immers niet wat JIJ zou moeten doen, ik zei wat je zou kunnen doen.
Overigens, als je mijn kind had geweest.. had je wel wat socialer geweest ;)

Was totaal niet LIEF bedoel peanut. Heb gewoon een schijthekel aan iemand uit medelijden anders te behandelen,.. Thats all.
Daarbij ga ik ook je moedertje niet uithangen,.. Ik zeg immers niet wat JIJ zou moeten doen, ik zei wat je zou kunnen doen.
ow shit pik je dat peanut

K*ttraining gehad, ik ging 8x0kg squat doen (enkel stang) en voel een bijzonder rare knik in mijn linker knie. dat is mijn favoriete knie waar ik nooit blessures mee heb. heb daar een mentaal potje zitten janken van de pijn die er toen opeens in schoot. daarna nog net 3x6x75kg deadlift en 3x12x93kg legpress kunnen doen. grootste k*ttraining die ik ooit heb gehad. neem maar ff weer weekje rust met benen en als squat echt niet meer wil ben ik bang dat ik maar moet overleven op enkel deadlifts, leg extensions/curls en legpresses :(

Wat een rot reactie van haar, ik zou het niet pikken als ik jou was peanut.....

****ed up natty cutten. brb 5 jaar trainen en average fysiek hebben
soon_meme_collection_640_03.jpg

Jij bent al oud genoeg, ik niet :(

Overigens, als je mijn kind had geweest.. had je wel wat socialer geweest
;)
Dan zouden al zijn vriendjes mee naar zijn thuis willen komen om een beter fapbeeld te hebben voor in de douche :roflol::roflol:

Wees gewaarschuwd! Rond 10 jaar begint het!

:roflol: Wat ben je toch ook een typische kortzichtige idioot. ''Ik bekritiseer niemand'', ondertussen hebben indirect volgens jou mijn ouder hun beste beentje niet voorgezet.
Als ik jouw kind was geweest, was ik waarschijnlijk net zo omhooggevallen en derp als mamaatje.

Laat het lekker gaan supergirl. Met elke reactie die je typt daalt mijn respect voor je nog meer, en dat is op het moment al van het kaliber ''May I take a shit on your head?''

Oh en als je mijn kind was geweest echter.. Oh wacht, nee ik heb liever een homofiele zoon dan zo'n dochter :roflol:

Laatst bewerkt:
In for peanut

Helemaal eens met peanut, damn zelden zo'n omhoog gevallen derp mamaatje meegemaakt.

Laatst bewerkt:
inb4 1000 whiteknights (whami, arnodsi etc.) die iets "grappigs" posten om missnuke te verdededigen

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:06 ----------

ow shit arnodsi was me al voor

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:07 ----------

en whami ook al lees ik nu

:roflol: Wat ben je toch ook een typische kortzichtige idioot. ''Ik bekritiseer niemand'', ondertussen hebben indirect volgens jou mijn ouder hun beste beentje niet voorgezet.
Als ik jouw kind was geweest, was ik waarschijnlijk net zo omhooggevallen en derp als mamaatje.

Laat het lekker gaan supergirl. Met elke reactie die je typt daalt mijn respect voor je nog meer, en dat is op het moment al van het kaliber ''May I take a shit on your head?''

Oh en als je mijn kind was geweest echter.. Oh wacht, nee ik heb liever een homofiele zoon dan zo'n dochter :roflol:

Dus.. Samengevat ben je wel gewoon goed opgevoed... Maar je doet je alleen anders en heel stoer voor op internet??

De intrewebs iz sirioes buzzyness

Terug
Naar boven