- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Medelijden.. b*ch please. Misschien moet je je even verdiepen in de persoon voordat je aan komt kakken met zulke oordelen. Stop alsjeblieft met quasi wijs te doen met je onmetelijke levenservaring. Wat jij hebt meegemaakt kan me werkelijk niets schelen, wie je bent ook niet, en ga vooral niet mijn moedertjelief uithangen op een bodybuilding forum. Als je goed leest zie je namelijk dat nergens vraag om hulp of advies.Heb zeker het een en ander meegemaakt ja, maar daar hoeft niemand me zielig om te vinden. Mijn mentaliteit is daardoor idd aardig veranderd naar doorzettertje!
Ik bekritiseer hem niet, ik spreek hem itt sommige hier niet aan uit/met medelijden. denk dat hij meer aan fair behandeld te worden heeft dan dat mensen alleen maar medelijden met hem hebben.
zo nu ben ik klaar mee.. laatste post zal toch wel gebed zonder end worden
Misschien allemaal goed bedoeld en zo, maar als ik je hulp nodig heb vraag ik het wel.
Edit: Oh, en een tip van mijn kant, nu we toch gratis advies aan het uitdelen zijn: laat dit lekker doodbloeden. Ik verveel mij namelijk nog liever dan een vurige discussie te voeren met een dame op het internet.
Laatst bewerkt:

ik dacht vanavond advocado met tonijn te eten, maar blijkbaar vind ik advocado nog steeds niet te vreten!