AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als De pot nog sealed is kan je hem gewoon terugsturen en ruilen

Geen melk voor m'n Brinta.....fck

Weet iemand waar Skinny is gebleven? :( :( :(

Heb t nu ook met water gegeten (k moest toch wat) maar ben er geen fan van

k*tter de k*ter de k*t dan. Mijn bankkaart is ingeslikt. Wat nu dbb?

Helaas is hij dat niet, ik opende hem en toen kwam ik tot de ontdekking dat hij meer naar chocola rook dan naar vanilie :P

Bin there, alleen toen was het een fout van de leverancier. Dus heb hem gewoon opgemaakt (luste de chocola wel :o) en kreeg korting op volgende bestelling.

Bin there, alleen toen was het een fout van de leverancier. Dus heb hem gewoon opgemaakt (luste de chocola wel :o) en kreeg korting op volgende bestelling.

Wel best wel k*t want ik lust dus geen chocola en zit ik met een pot van 4.5KG whey thuis :(

Als iemand hem wil kopen/ruilen stuur maar pm!

Te ver weg om in pyama heen te gaan, eigen schuld dat de melk op was dus met water was een passende maatregel :)

Automaatcode opschrijven en je bank bellen

Waar vind ik die? op de automaat, duh. Maar waar ongeveer.

Net de issue van pinda gelezen, k*t dat ie zich zo voelt. Bijna k*tter dan mijn bankkaart verliezen.

Niet verrassend dat menig dbb psycholoog zijn eigen banale problemen projecteert en op basis daarvan verkondigt wat de sleutel is naar beterschap. Die vermoeiende 'gewoon de beuk erin' deviezen in een geraffineerd empathisch jasje zouden beter door de boodschapper zelf opgevolgd worden.

Das beetje verschillend, hangt af van welke bank.
Vaak zit er een plaatje/sticker/kaartje ergens op de automaat met een telefoonnummer of automaatcode die je kan bellen of doorgeven in geval van problemen.
Succes

Ik ben er om half 4 snachts uit geweest ivm een alarmmelding op 1 van m'n locaties dus ik ben wat langer blijven liggen.

Gister was gewoon ronduit een rotdag... vandaag de nasleep en de gevolgen jeej :)

& ik heb de discussie peanut - missnuke gemist :sad:

Laatst bewerkt:
Vandaag te horen gekregen dat mijn contract per 1 juni wordt ontbonden. Krijg wel een mooie oprotpremie mee en kan weer wat nieuws gaan doen :)

Terug
Naar boven