AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag te horen gekregen dat mijn contract per 1 juni wordt ontbonden. Krijg wel een mooie oprotpremie mee en kan weer wat nieuws gaan doen :)

vervelend hoop dat je snel iets nieuws vind zodat je centjes kan houden voor leuke dingen :)
hier paar jaar terug ook gehad (man) was drama om nieuw werk te vinden uiteindelijk heel wat geld van zijn oprotpremie moeten snoepen.

vervelend hoop dat je snel iets nieuws vind zodat je centjes kan houden voor leuke dingen :)
hier paar jaar terug ook gehad (man) was drama om nieuw werk te vinden uiteindelijk heel wat geld van zijn oprotpremie moeten snoepen.
Hoop dat het niet nodig is! Heb gelukkig nog wel redelijk wat opties. Desnoods fulltime in de beveiliging en werken in de haven, geld moet wel binnen blijven komen (heb redelijk wat financiële verplichtingen).

Ondanks oprotpremie, toch best ****ed-up! Suc6 man!
Thnx man, maar blijf positief! Dinsdag eerste sollicitatiegesprek.

Balen man, wat voor werk deed je?
Calculator/kostendeskundige bij een bouwbedrijf.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 16:37 ----------

Volgende week ook nog eens aanbesteding, moeilijk zo je hoofd erbij te houden.

Hoop dat het niet nodig is! Heb gelukkig nog wel redelijk wat opties. Desnoods fulltime in de beveiliging en werken in de haven, geld moet wel binnen blijven komen (heb redelijk wat financiële verplichtingen).

Thnx man, maar blijf positief! Dinsdag eerste sollicitatiegesprek.

Calculator/kostendeskundige bij een bouwbedrijf.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 16:37 ----------

Volgende week ook nog eens aanbesteding, moeilijk zo je hoofd erbij te houden.

naja in ieder geval een buffer mocht het wel nodig zijn. want idd rekeningen etc etc gaat gewoon door ;)

succes!

Ik had ook iets te zeiken maar dat is na bovenstaande gelezen te hebben ineens niet meer zeikwaardig.
Sterkte, hopelijk vind je snel iets nieuws.

Moe

Zulke stijve heupen dat mn rug de hele dag zeurt....

Vandaag te horen gekregen dat mijn contract per 1 juni wordt ontbonden. Krijg wel een mooie oprotpremie mee en kan weer wat nieuws gaan doen :)

****ed up, maar je kunt nu idd wel een nieuwe uitdaging zoeken.

Btw, ben best benieuwd.. hoeveel is zo'n oprotpremie nou ongeveer? :o

Gvd, gisteren hebben mijn ouders rijst met kip in currysaus gegeten terwijl ik een low carb dag had en vanavond gaan ze zelfgemaakte lasagne maken terwijl ik geen carbs meer mag eten vandaag

But-why-meme.png

Dat dere mentale marteling! Wat een k*t sport is het ook :roflol:

Ik ook!

Herstellend van flinke griep, heb echt concentratieniveau van niks. Hele dag al aan t ploeteren.

per jaar dienst 1 maandsalaris ? althans dat vertelde laatst iemand, geen betere bronnen

het is een soort formule en gaat per leeftijd maar tot 34 jaar krijg je half maandsalaris per gewerkt jaar.

dan heb je nog een correctiefactor. hoe dat precies zit weet ik niet... want hier was het gewoon neutraal toen de tijd.

Laatst bewerkt:
Net in de les; was al een half uur niet meer aan het opletten en aan het wegdromen over de aesthetics van Zyzz, toen het ineens stil werd in het lokaal en ik de prof hoorde zeggen "The student with the flashy blue sweater." Ik dus. Damn. Hij had blijkbaar een vraag gesteld en nu moest ik er een antwoord op geven. Geen idee wat de vraag juist was dus ik kijk op de geprojecteerde slide en zie er iets staan over het verwisselen van basissen (vak: operations research, onderwerp: simplex algorithm). Had geen flauw idee waarover die ****er het had, dus ik antwoordde strategisch met "I have no idea." in de hoop dat hij iemand anders zou kiezen. Verkeerd gedacht

Daarop antwoord de prof dat het onmogelijk is dat ik dat niet weet, aangezien het leerstof is dat men ziet in het 5e middelbaar. Ik dacht bij mezelf: "Dat zou goed kunnen maat, maar ik weet het antwoord niet." Prof bleef mijn richting uitkijken, ik keek eens terug naar hem, maar het bleef stil in de aula. Ervan uitgaande dat hij wel iemand anders zou kiezen, was ik allang weer terug gestopt met nadenken, al bleef het wel stil in de aula ... tot hij zei: "No no, I will not continue before the guy with the blue sweater has given me an answer to the question." Blijkbaar had iemand anders zijn hand opgestoken maar wou prof dat ik antwoord gaf.

Ik keek hem even aan, nog steeds geen idee waarover hij het had, waarop hij uit frustratie de vraag opnieuw stelt ... bleek het te gaan over drie vergelijkingen met drie onbekenden en moest ik antwoorden hoe je zoiets oplost :roflol: EPIC FAIL

Net in de les; was al een half uur niet meer aan het opletten en aan het wegdromen over de aesthetics van Zyzz, toen het ineens stil werd in het lokaal en ik de prof hoorde zeggen "The student with the flashy blue sweater." Ik dus. Damn. Hij had blijkbaar een vraag gesteld en nu moest ik er een antwoord op geven. Geen idee wat de vraag juist was dus ik kijk op de geprojecteerde slide en zie er iets staan over het verwisselen van basissen (vak: operations research, onderwerp: simplex algorithm). Had geen flauw idee waarover die ****er het had, dus ik antwoordde strategisch met "I have no idea." in de hoop dat hij iemand anders zou kiezen. Verkeerd gedacht

Daarop antwoord de prof dat het onmogelijk is dat ik dat niet weet, aangezien het leerstof is dat men ziet in het 5e middelbaar. Ik dacht bij mezelf: "Dat zou goed kunnen maat, maar ik weet het antwoord niet." Prof bleef mijn richting uitkijken, ik keek eens terug naar hem, maar het bleef stil in de aula. Ervan uitgaande dat hij wel iemand anders zou kiezen, was ik allang weer terug gestopt met nadenken, al bleef het wel stil in de aula ... tot hij zei: "No no, I will not continue before the guy with the blue sweater has given me an answer to the question." Blijkbaar had iemand anders zijn hand opgestoken maar wou prof dat ik antwoord gaf.

Ik keek hem even aan, nog steeds geen idee waarover hij het had, waarop hij uit frustratie de vraag opnieuw stelt ... bleek het te gaan over drie vergelijkingen met drie onbekenden en moest ik antwoorden hoe je zoiets oplost :roflol: EPIC FAIL

so i have to do presentation for class
-awkward as ****
-start working out
-not so awkward
-zyzz is my inspiration
-presentation again
-trembling
-just keep telling myself "i'm fawkin zeez bruh"
-get confident
-my turn
-i get up there
-start shaking uncontrollably