MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Mijn moeder heeft het een paar jaar geleden al gehad door haar werk (organisatie vakbeurzen). Nadat ze hersteld was verder beginnen werken, maar tijdens de crisis haar job verloren (mocht wel in dat bedrijf blijven werken, maar andere, lagere functie). Sindsdien verdient ze minder als de helft tov vroeger. Na enkele maanden/jaren kreeg ze dezelfde functie als ervoor aangeboden, maar ze heeft dit geweigerd (toen ik wat jonger was zag ik mijn ouders niet zo vaak. 's avonds laat thuis, paar keer per jaar een week/en weg. Verjaardagen missen ...) Ondertussen is het management veranderd in dat bedrijf (niet positief, veel mensen ontslagen), moeder heeft schuldgevoelens omdat ze vroeger veel weg was en ze vindt het erg dat ze mij en mijn zus minder kan geven dan vroeger ...
En nu dat haar moeder gevallen is en mogelijk op haar sterfbed ligt gaat het er niet beter op.
Ow en hiervoor was mijn vader zijn zaak (Ramen/deuren/veranda's) failliet gegaan omdat een of andere belangrijke gast die de dinges maakte een arbeiders statuut wou hebben ipv werknemersstatuut. Dit ging niet dus was hij op gestapt. Met gevolg dat de productie stil lag (geen super groot bedrijf, andere werknemers hadden te weinig kennis om het te maken.)
En een paar jaar geleden was mijn vader bijna gestorven aan een hartafwijking (aorta stond op scheuren), er was kans dat hij de operatie niet ging overleven.
Een hoop stress dus
inb4 tl;dr
inb4 I don't care
Sterkte! Vertroetel mams maar goed

daar ben ik geen held in! Verder dan een bos bloemen kom ik niet
(wat trouwens f*cking veel geld kost!)