Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn moeder heeft het een paar jaar geleden al gehad door haar werk (organisatie vakbeurzen). Nadat ze hersteld was verder beginnen werken, maar tijdens de crisis haar job verloren (mocht wel in dat bedrijf blijven werken, maar andere, lagere functie). Sindsdien verdient ze minder als de helft tov vroeger. Na enkele maanden/jaren kreeg ze dezelfde functie als ervoor aangeboden, maar ze heeft dit geweigerd (toen ik wat jonger was zag ik mijn ouders niet zo vaak. 's avonds laat thuis, paar keer per jaar een week/en weg. Verjaardagen missen ...) Ondertussen is het management veranderd in dat bedrijf (niet positief, veel mensen ontslagen), moeder heeft schuldgevoelens omdat ze vroeger veel weg was en ze vindt het erg dat ze mij en mijn zus minder kan geven dan vroeger ...
En nu dat haar moeder gevallen is en mogelijk op haar sterfbed ligt gaat het er niet beter op.
Ow en hiervoor was mijn vader zijn zaak (Ramen/deuren/veranda's) failliet gegaan omdat een of andere belangrijke gast die de dinges maakte een arbeiders statuut wou hebben ipv werknemersstatuut. Dit ging niet dus was hij op gestapt. Met gevolg dat de productie stil lag (geen super groot bedrijf, andere werknemers hadden te weinig kennis om het te maken.)
En een paar jaar geleden was mijn vader bijna gestorven aan een hartafwijking (aorta stond op scheuren), er was kans dat hij de operatie niet ging overleven.

Een hoop stress dus :P

inb4 tl;dr
inb4 I don't care

Sterkte! Vertroetel mams maar goed :)

Heftig.. Hopen dat het gauw weer voorbij is..
Dat hoop ik ook! :)

Mijn hart lekt dus zal er wel eens van komen :S
Alvast veel sterkte dan! :(

Sterkte! Vertroetel mams maar goed :)
:roflol: daar ben ik geen held in! Verder dan een bos bloemen kom ik niet :o (wat trouwens f*cking veel geld kost!)
Heb eergisteren wel voor haar gekookt en ze vond het heerlijk! :D

:roflol: daar ben ik geen held in! Verder dan een bos bloemen kom ik niet :o (wat trouwens f*cking veel geld kost!)

Kip, rijst, broccoli.

Koken is toch niet verkeerd...
Je zou wat huishoudelijke taken kunnen overnemen :P ;)

is ie al binnen? ik vind het een van de leukste comedys op het moment. how i met your mother doet ook leuk mee.
Nee, 67.3%. Zeker geweldige comedy, how I met your mother ken ik niet, mss ook meer even downloaden, thanks! :)
edit: deze werkt wel: [Link niet meer beschikbaar]

Moeder heeft bijna een burnout, grootmoeder is 2 weken geleden gevallen en heeft verzorging nodig (normaal mijn moeder, tante en zus, nu alleen mijn tante en zus. Grootmoeder is ook 's nachts wakker en overdag moeten zus en moeder werken), mijn vader is dit weekend jarig en heeft alles moeten afzeggen met de familie. Normaal gingen we het zaterdagavond vieren, maar mijn zus heeft de late schift.
Niet echt een aangename sfeer dus :( En die low carb maakt het er niet beter op!

Sterkte bro!
Als het een troost is, je bent niet alleen.

Nog meer striae. Deze keer op m'n rug bij m'n oksel.

Echt belachelijk.. ik zit nog maar rond de 80kg en nu al striae op beide biceps/oksels en rug... :(

Wees blij, je groeit harder dan je hebben kan. Is iets om trots op te zijn. Kheb ook mega striae, denk je dat ook maar iemand dat opvalt als ze mij checken?

Wees blij, je groeit harder dan je hebben kan. Is iets om trots op te zijn. Kheb ook mega striae, denk je dat ook maar iemand dat opvalt als ze mij checken?
Dat is waar, alleen het valt behoorlijk op, of ik let er op en dat het daardoor opvalt.. zou ook kunnen. ;p

Sick als een mofo

Gister sollicitatie gesprek gehad, en zou gister of vandaag terug gebeld worden of ik voor een 2e gesprek moet komen. Tot nu toe niks gehoord, afgewezen??:o

kreeg te horen dat een maat van me vast zit

Terug
Naar boven