Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hippie die op blote voeten loopt van Dual Survival:
http://lh5.googleusercontent.com/-s...bury+Dual+Survival+Discovery+South+Africa.jpg
Hoe komt het dat de titel van jouw posts tegenwoordig altijd de titel van het desbetreffende topic bedraagt?
OT: mijn kaart kunnen recupereren, met veel dank aan het DBB spoeddiensten team!![]()
Ik doe administratief werk, waarom zou ik meer dan mijn dagtarget willen halen? Krijg ik er 1 cent meer voor, krijg ik er een bedankje voor mijn inzet, krijg ik er zelf enige voldoening uit of heb ik kans op een vaste aanstelling? Nee op alles
Daarnaast, als ik tever over het target heen ga wordt het target voor de volgende dag omhoog bijgesteld waardoor andere mensen hun target niet halen.

Dan liever Whale Wars als we het toch over vet en collega's vangen gaan hebben, man the harpoons in the name of research baby!Vet! Misschien kun je je als Steve Irwin na gaan doen en je collega's gaan bestuderen en vangen.
k*ttraining gehad, was vrij van school en had dus nauwelijks carbs/suiker en was doodmoe tijdens mn training terwijl ik 8 uur slaap heb gehad. ook nog steeds pijn in mn onderrug, vergelijk het maar met dit:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6529566/42818374/de_weg_afzetten_.html
Omfg het stopt maar niet! Bomma ligt op sterven...
Er is zelfs over euthanasie gesproken. Hardste gesprek uit mijn leven.
Omfg het stopt maar niet! Bomma ligt op sterven...
Sterkte man...zware tijden voor jouOmfg het stopt maar niet! Bomma ligt op sterven...

t*fus zooi, aangehouden door politie omdat ik geen lampje had.. €50 boete, werd ook geïrriteerd omdat ze expres tijd gingen rekken (ik had haast zei ik), met vragen over hoe mijn zusje en moeder heten (srs), ze dreigde me vervolgens mee te nemen omdat ik te bijdehand reageerde
Heb niks tegen politie hoor.. maar dit was gewoon kinderachtig.
+7 euro administratiekostent*fus zooi, aangehouden door politie omdat ik geen lampje had.. €50 boete, werd ook geïrriteerd omdat ze expres tijd gingen rekken (ik had haast zei ik), met vragen over hoe mijn zusje en moeder heten (srs), ze dreigde me vervolgens mee te nemen omdat ik te bijdehand reageerdeHeb niks tegen politie hoor.. maar dit was gewoon kinderachtig.