AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1ste dag examenweek al een flinke slaap/leer achterstand oow boy

Hoe komt het dat de titel van jouw posts tegenwoordig altijd de titel van het desbetreffende topic bedraagt?

OT: mijn kaart kunnen recupereren, met veel dank aan het DBB spoeddiensten team! :woot:

Dat komt door tapatalk op een mobiel.

Ik doe administratief werk, waarom zou ik meer dan mijn dagtarget willen halen? Krijg ik er 1 cent meer voor, krijg ik er een bedankje voor mijn inzet, krijg ik er zelf enige voldoening uit of heb ik kans op een vaste aanstelling? Nee op alles :P

Daarnaast, als ik tever over het target heen ga wordt het target voor de volgende dag omhoog bijgesteld waardoor andere mensen hun target niet halen.

haha gewoon ff maken en chillen dus :P

Gadver wat was ik misselijk tijdens mn training :/

k*ttraining gehad, was vrij van school en had dus nauwelijks carbs/suiker en was doodmoe tijdens mn training terwijl ik 8 uur slaap heb gehad. ook nog steeds pijn in mn onderrug, vergelijk het maar met dit:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6529566/42818374/de_weg_afzetten_.html

Damn wat een mong*len in dat filmpje. Kan me zeker voorstellen dat die kerel gewoon doorrijdt als je 20 gemaskerde pipo's naast de weg hebt staan die een bandenstapel op straat hebben gelegd.

Omfg het stopt maar niet! Bomma ligt op sterven...
Er is zelfs over euthanasie gesproken. Hardste gesprek uit mijn leven.

Merci allemaal.
Nja is idd geen Prettige periode voor mij en mijn familie

Pfff op zo'n momenten ben ik echt een autist en ga ik het liefst alleen in een kamer een film zien fzo.

Dat ik helemaal opgebrand ben van m'n training

Heb al een week of meer een bobbel(tje) in mn keel, elke dag lopen knijpen in de hoop dat er eindelijk wat uit komt..
Gister kwam er eindelijk een witte korrel uit waar 3 haren uit staken, ingegroeide haren? Dus ik dacht mooi, zijn we daar van af, zal de bobbel morgen wel weg zijn... niet dus! :(

t*fus zooi, aangehouden door politie omdat ik geen lampje had.. €50 boete, werd ook geïrriteerd omdat ze expres tijd gingen rekken (ik had haast zei ik), met vragen over hoe mijn zusje en moeder heten (srs), ze dreigde me vervolgens mee te nemen omdat ik te bijdehand reageerde:rolleyes:
Heb niks tegen politie hoor.. maar dit was gewoon kinderachtig.

t*fus zooi, aangehouden door politie omdat ik geen lampje had.. €50 boete, werd ook geïrriteerd omdat ze expres tijd gingen rekken (ik had haast zei ik), met vragen over hoe mijn zusje en moeder heten (srs), ze dreigde me vervolgens mee te nemen omdat ik te bijdehand reageerde:rolleyes:
Heb niks tegen politie hoor.. maar dit was gewoon kinderachtig.

Heb je ze niet kunnen intimideren met je oerman bb fysiek ?

t*fus zooi, aangehouden door politie omdat ik geen lampje had.. €50 boete, werd ook geïrriteerd omdat ze expres tijd gingen rekken (ik had haast zei ik), met vragen over hoe mijn zusje en moeder heten (srs), ze dreigde me vervolgens mee te nemen omdat ik te bijdehand reageerde:rolleyes:Heb niks tegen politie hoor.. maar dit was gewoon kinderachtig.
+7 euro administratiekosten :(

Terug
Naar boven