MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd, mijn ouders zette mij daarnet af. Ik stapte uit en mijn vader stapte mee uit. Geef mij een epic knuffel en zei: arnodsi, het gaat echt niet goed! Veel plezier vanavond en hopelijk tot morgen!
Hij stapte terug in de auto en begint super hard te wenen.

Ow boy... Hele avond omzeep,

Pfff.. Heftig kerel.. K zou je zelf een epic knuffel geven. :(

Gvd, mijn ouders zette mij daarnet af. Ik stapte uit en mijn vader stapte mee uit. Geef mij een epic knuffel en zei: arnodsi, het gaat echt niet goed! Veel plezier vanavond en hopelijk tot morgen!
Hij stapte terug in de auto en begint super hard te wenen.

Ow boy... Hele avond omzeep,
Damn, dat moet hard aankomen. Misschien beter eens naar dat ziekenhuis gaan?

Ze hadden gevraagd dat ik niet mee ging, Zit nu bij mij mijn best maat. Hier zat ik ook tijdens zijn operatie
Rillingen gingen over mijn lijf :(

Wordt volwassen en get to that hospital, now.

als hij niet wilt dan gaat hij gewoon niet. Weet niet wat zn pa heeft, maar aan zn post te zien is het niet niets. Iedereen gaat met zo'n dingen om op zn eigen manier en hij heeft alleszins geen nood aan een hoop phaggots op een forum die hem de grond in boren voor hoe hij er mee omgaat:eyes:
Hij zal heus wel gaan wnn hij er klaar voor is.

Ze hebben mij zelf afgezet (terwijl ik vroeg dat niet te doen) en zit nu in een boerengat zonder bussen. Ziekenhuis is in wilrijk, daar geraak ik nooit

heb er zelf 2 keer gelegen, is bus die voor de deur stopt, desnoods pak je taxi.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 21:13 ----------

als hij niet wilt dan gaat hij gewoon niet. Weet niet wat zn pa heeft, maar aan zn post te zien is het niet niets. Iedereen gaat met zo'n dingen om op zn eigen manier en hij heeft alleszins geen nood aan een hoop phaggots op een forum die hem de grond in boren voor hoe hij er mee omgaat:eyes:
Hij zal heus wel gaan wnn hij er klaar voor is.

Nu doe ik ms aan psychologische projectie, maar als er iets gebeurt, vergeeft hij dat zichzelf nooit.

Dus gtf there.

Laatst bewerkt:
Weet ik wel, maar ze vroegen het niet te doen. Dus ik respecteer die keuze. Vorige keer, met zijn operatie, hebben we er mij ook buiten gehouden

Ik weet niet specifiek over wat het gaat, maar zelfs al zeggen ze om er niet bij te zijn om je te beschermen vergeef je jezelf nooit als er iets gebeurd.

En nu ga ik erover zwijgen want ik voel zelf iets opkomen.

good luck.

Ik weet niet specifiek over wat het gaat, maar zelfs al zeggen ze om er niet bij te zijn om je te beschermen vergeef je je jezelf nooit als er iets gebeurd.

En nu ga ik erover zwijgen want ik voel zelf iets opkomen.

Goodnight.

Das het probleem. Hij voelt zich gewoon crap en ziet al heel de dag dubbel (sinds zijn operatie heeft hij dat af entoe, maar max 1min). Dus nu zijn het gewoon tests.

Maar gewoon het feit dat hij dat zei en hij begon te Wenen geeft je een crap gevoel (2e maal dat ik mijn vader zie Wenen. Nu was het echt als een klein kind. Nog nooit gezien)

Mijn vader heeft blijkbaar een kleine trombose in zijn hoofd en moet paar dagen in het ziekenhuis blijven :(

Sterkte Arnodsi.

veel sterkte arnodsi en veel beterschap aan je pa

sterkte arnaud :/

Sterkte Arnodski

Mijn vader heeft blijkbaar een kleine trombose in zijn hoofd en moet paar dagen in het ziekenhuis blijven :(

Sterkte kerel!

Even 1 minder leuk dingetje maar om toch realistisch te blijven: dit kan betekenen dat jij een verhoogde kans hebt op hart- en vaatzieken. Kan voor jou dus wel enigzins handig zijn om risicofactoren uit te sluiten.

"Leuk" dingetje: bij de revalidatie voor je pa kan je gezellig met hem gaan sporten.

Terug
Naar boven