Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sterkte kerel!

Even 1 minder leuk dingetje maar om toch realistisch te blijven: dit kan betekenen dat jij een verhoogde kans hebt op hart- en vaatzieken. Kan voor jou dus wel enigzins handig zijn om risicofactoren uit te sluiten.

"Leuk" dingetje: bij de revalidatie voor je pa kan je gezellig met hem gaan sporten.
wtf man :rolflol:

sterkte arnod

Hehe, bedankt allemaal! :)

Sterkte kerel!

Even 1 minder leuk dingetje maar om toch realistisch te blijven: dit kan betekenen dat jij een verhoogde kans hebt op hart- en vaatzieken. Kan voor jou dus wel enigzins handig zijn om risicofactoren uit te sluiten.

"Leuk" dingetje: bij de revalidatie voor je pa kan je gezellig met hem gaan sporten.
Hart en bloed al laten checken, momenteel heb ik niets.

Verjaardag thuis gevierd, huis ziet er echt uit of er een bom ontploft is. :(

Dan was het een prima feest. Gefeliciteerd!

Vandaag mijn vader gaan bezoeken.
Mijn moeder vertelde me dat hij gisterenavond dus echt dacht dat hij afscheid van mij had genomen en dat hij mij nooit meer zou zijn. De rit naar het ziekenhuis was voor mij dus best moeilijk/emotioneel. Met trillende beentjes stapte ik zijn kamer binnen. Ik zag hem op zijn bed liggen met zijn kleren aan en hij begon meteen te lachen en verontschuldigde zich dat hij mij zo liet schrikken gisterenavond.
Alles is terug 'in orde', ze hadden niets gezien op de cat scan en veronderstellen dat hij een kleine trombose heeft/had in zijn hoofd. Hij moet nu in het ziekenhuis blijven voort tests.

/dagboek

Vandaag mijn vader gaan bezoeken.
Mijn moeder vertelde me dat hij gisterenavond dus echt dacht dat hij afscheid van mij had genomen en dat hij mij nooit meer zou zijn. De rit naar het ziekenhuis was voor mij dus best moeilijk/emotioneel. Met trillende beentjes stapte ik zijn kamer binnen. Ik zag hem op zijn bed liggen met zijn kleren aan en hij begon meteen te lachen en verontschuldigde zich dat hij mij zo liet schrikken gisterenavond.
Alles is terug 'in orde', ze hadden niets gezien op de cat scan en veronderstellen dat hij een kleine trombose heeft/had in zijn hoofd. Hij moet nu in het ziekenhuis blijven voort tests.

/dagboek

mooi dat het redelijk gaat dan !

mooi dat het redelijk gaat dan !
:yes:
was gisteren best wel verschieten! :eek:

Naart schijnt was ie gisteren ook even terug naar binnen gegaan om het huis nog eens goed te bezien omdat hij vreesde dat hij dit nooit meer zou zien.
Zo'n afscheid is iig k*t! Vannacht ook amper kunnen slapen

Ochtenden, cry everytiem.

Nacht onvrijwillig doorhalen cry more evrtiem
Ik ben nog in dubio of ik liever had dat ik niet in slaap was gevallen, of dat ik de nacht had doorgehaald. Na 2 uurtjes slaap ben ik namelijk altijd in een staat van partieel mentaal overlijden.

Cry together, everytiem.

Zit al op 85% van mn dagtarget en moet nog iets van 6 uur werken, heb al mn sites al bekeken en kan de funny pics topic niet bekijken wegens tietuh en internet dat gemonitord wordt :(
Bored everyday

Wat voor werkdoe je? Zou je dan niet gewoon aan het werk gaan?

Ik doe administratief werk, waarom zou ik meer dan mijn dagtarget willen halen? Krijg ik er 1 cent meer voor, krijg ik er een bedankje voor mijn inzet, krijg ik er zelf enige voldoening uit of heb ik kans op een vaste aanstelling? Nee op alles :P

Daarnaast, als ik tever over het target heen ga wordt het target voor de volgende dag omhoog bijgesteld waardoor andere mensen hun target niet halen.

Ik doe administratief werk, waarom zou ik meer dan mijn dagtarget willen halen? Krijg ik er 1 cent meer voor, krijg ik er een bedankje voor mijn inzet, krijg ik er zelf enige voldoening uit of heb ik kans op een vaste aanstelling? Nee op alles :P

Daarnaast, als ik tever over het target heen ga wordt het target voor de volgende dag omhoog bijgesteld waardoor andere mensen hun target niet halen.

misschien kun je ik zie ik zie wat jij niet ziet met jezelf spelen?

Mijn haar wordt te lang, ik lijk op een hippie en m'n collega's noemen me Cody.

****KKKKK!!!~~~~~~ nog steeds ziek.

cody? lang haar is vet, ik ga me omgeving opzadelen met een matje met niet bijpassende krullen in me nek.
Die hippie die op blote voeten loopt van Dual Survival:
Cody+Lundin+Dave+Canterbury+Dual+Survival+Discovery+South+Africa.jpg

Terug
Naar boven