XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nee hoor. Ik maak het even duidelijk aan russian bear want ik weet niet of hij dat snapt met zijn enorm hoog verbaal IQ.

Zou dit het zijn? Ik snap eigenlijk niet waarom je dit soort dingen op een forum moet vermelden, inclusief foto's nota bene. Zo van: "kijk mij! Kijk mij!"

Hier heeft Russian Bear namelijk niks mee te maken. Dit is meer een "verkapte-poging-tot-wijs-doen-á-la-Bobbin-style".

Newsflash: niemand interesseert het wat. Deal with it.

En wat betreft het ass-kissen: niet doen. Chicks diggen dat niet.

Zou dit het zijn? Ik snap eigenlijk niet waarom je dit soort dingen op een forum moet vermelden, inclusief foto's nota bene. Zo van: "kijk mij! Kijk mij!"

Hier heeft Russian Bear namelijk niks mee te maken. Dit is meer een "verkapte-poging-tot-wijs-doen-á-la-Bobbin-style".

Hm, in letterlijke zin heb ik daar andere ervaringen mee bro.:lick:

:thumbs:

Sorry man, ik zie nu pas is waar ik mee bezig was. Is absoluut niet leuk voor jullie om elke keer dingen te lezen over iemand die blij is.:(

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Ontopic: Ik mis mijn meisje.:(

Dat het schema waar ik 3 dagen geleden aan begonnen ben ****ing ingewikkeld in elkaar zit met compounds en isolatie oefeningen en ik het perfect op elkaar af wil stemmen.
Waar ik dan bijv dinsdag en donderdag schouders bijv doe de 2de oefening van schouders one-arm cross cable laterals is en ik die om de week wil wisselen met one-arm cable laterals voor de variatie.. En het halve schema zit volgestopt met zulke technieken! :mad:

het kan zijn dat hij vandaag of morgen en volgende week nog de geest geeft ;)

wel hardcore vissen :)

ik op het moment alleen 2 marlieries in me bak zwemmen xD

Ik acht de kans klein. 1 oog was helemaal dof en wit maar daar is nu ookal niks meer van te zien. Hij is zoals altijd zeer actief en eet zoals gewoonlijk voor 10 :D

Net tijdens het straten(in de achtertuin) flikkerde iemand een steen tegen me knie aan, nu is die helemaal dik :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

When you see it you'll shite bricks !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.717
zo noemen wij nagels ook wel :o

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

ik wist dat je met zo'n :roflol: zou komen

en over mijn coïtusleven heb ik het al genoeg gehad op dit forum ;)

Oke, maar je moet nog veel leren iig;)

Terug
Naar boven