- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Je bent wel erg bezig dit punt te accentueren brah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee hoor. Ik maak het even duidelijk aan russian bear want ik weet niet of hij dat snapt met zijn enorm hoog verbaal IQ.
Zou dit het zijn? Ik snap eigenlijk niet waarom je dit soort dingen op een forum moet vermelden, inclusief foto's nota bene. Zo van: "kijk mij! Kijk mij!"
Hier heeft Russian Bear namelijk niks mee te maken. Dit is meer een "verkapte-poging-tot-wijs-doen-á-la-Bobbin-style".
Newsflash: niemand interesseert het wat. Deal with it.
En wat betreft het ass-kissen: niet doen. Chicks diggen dat niet.

Hm, in letterlijke zin heb ik daar andere ervaringen mee bro.![]()
Zou dit het zijn? Ik snap eigenlijk niet waarom je dit soort dingen op een forum moet vermelden, inclusief foto's nota bene. Zo van: "kijk mij! Kijk mij!"
Hier heeft Russian Bear namelijk niks mee te maken. Dit is meer een "verkapte-poging-tot-wijs-doen-á-la-Bobbin-style".

Kijk nou maar uit, straks krijg je nog keyboard-ruzie met Bobbin.. Onze galante prins van het internet.

het kan zijn dat hij vandaag of morgen en volgende week nog de geest geeft
wel hardcore vissen
ik op het moment alleen 2 marlieries in me bak zwemmen xD

Waarschijnlijk nog minder beta dan jij.hoe beta ben je wel niet als je je zo laat toetakelen door haar klauwen![]()
hoe beta ben je wel niet als je je zo laat toetakelen door haar klauwen![]()
je moet nog veel leren brah, heb je wel ooit eens coïtus gehad?hoe beta ben je wel niet als je je zo laat toetakelen door haar klauwen![]()

zo noemen wij nagels ook welKlauwen? KLAUWEN?
Nu praat ik niet meer met je.
OT: Krijg mijn eten niet op![]()

ik wist dat je met zo'nje moet nog veel leren brah, heb je wel ooit eens coïtus gehad?
zou komen
zo noemen wij nagels ook wel
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------
ik wist dat je met zo'nzou komen
en over mijn coïtusleven heb ik het al genoeg gehad op dit forum![]()

als ik paris mag geloven jij ook

paris zegt niet eens wat positiefs tegen jou.