MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

can't be true, Calyptus simply doesn't go back ontopic.

Wat vandaag mn dag verpest heeft is diezelfde radio van gisteren die al sinds 7 uur staat te spelen nu(en ik geen flauw id heb van waar hij exact komt), terwijl ik maar om 2 uur thuiswas.

So I just did.

Hmmm voorlopig heeft nog niets mijn dag verpest.

Wat vandaag mn dag verpest heeft is diezelfde radio van gisteren die al sinds 7 uur staat te spelen nu(en ik geen flauw id heb van waar hij exact komt), terwijl ik maar om 2 uur thuiswas.

So I just did.

en weer offtopic :trollfacex:

Ot; koppijn as phuck, daarmee opgestaan. maar nu trainen :)

Gister te geconcentreerd fotos zitten bewerken. Mega last van me nek. Niet kunnen trainen. Had gehoopt dat het weg zou zijn vandaag... niet dus :(

Ben stijf as phuck. Hele week actief geboard op wintersport en vervolgens gisteren gevoetbald (wat schoppen en ijsbeentjes gehad) dus kan amper lopen. Moet eigenlijk trainen vanmiddag maar zoals me lichaam zich nu voelt is dat niet erg verstandig.

Nu ik wat meer beweeg heb ik ook spierpijn in m'n rug en buikspieren. WTF

Laatst bewerkt:
*PIEEEEEEEP* verhuurder bij wie ik al sinds december heb lopen verkondigen dat er allemaal schimmel in mn slaapkamer groeit en dat ze die shit moeten fixen (waterafvoer boven buren is kapoet en lekt de tussenmuur in) en ik hoor maar niets :@ :@ :@ (dec gebeld, januari gebeld en gemailt, feb gebeld, maart gemailt)

Als ik een van die Geste mannetjes op straat zie dan djoek ik die tata of steek ik zn bus in de fik :@ (not srs, misschien dat er wat ramen kapot gaan van hun pand maar thats it)

Edit: ik zie net dat er zelfs een paddestoel aan mn plafond groeit
fuuuu10.jpg

Laatst bewerkt:
ontiegelijke spierpijn in hamstrings kuiten en billen :( geen cardio vandaag

Ben stijf as phuck. Hele week actief geboard op wintersport en vervolgens gisteren gevoetbald (wat schoppen en ijsbeentjes gehad) dus kan amper lopen. Moet eigenlijk trainen vanmiddag maar zoals me lichaam zich nu voelt is dat niet erg verstandig.

Nu ik wat meer beweeg heb ik ook spierpijn in m'n rug en buikspieren. WTF

Rode kaart

*PIEEEEEEEP* verhuurder bij wie ik al sinds december heb lopen verkondigen dat er allemaal schimmel in mn slaapkamer groeit en dat ze die shit moeten fixen (waterafvoer boven buren is kapoet en lekt de tussenmuur in) en ik hoor maar niets :@ :@ :@ (dec gebeld, januari gebeld en gemailt, feb gebeld, maart gemailt)

Als ik een van die Geste mannetjes op straat zie dan djoek ik die tata of steek ik zn bus in de fik :@ (not srs, misschien dat er wat ramen kapot gaan van hun pand maar thats it)

Edit: ik zie net dat er zelfs een paddestoel aan mn plafond groeit
http://1.bp.blogspot.com/_ui8uMcTVrLk/Sy8rEx7M4gI/AAAAAAAAAbU/VRhnCrrH4lo/s400/fuuuu10.jpg

Pics van paddestoel

veel paddestoelen hebben AI-effect, dus vreten die hap!

:roflol::roflol: ik dacht die loopt te overdrijven

Ik zou de huur inspectie laten komen, schimmel kan kapot ongezond zijn

Nee op die houte kader er rond. Helpt het om de niet oppervlakkige schimmel gewoon weg te vegen?

Nee op die houte kader er rond. Helpt het om de niet oppervlakkige schimmel gewoon weg te vegen?

Dat is het kozijn

En gewoon schuren en verfen met schimmelwerende verf

Of beter nog dubbel glas er in zetten.. Dubbelglas condenseert bijna niet, geen vocht = geen schimmel.

Terug
Naar boven