Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Boor eiland

Inb4 bryce

Toch normaal zo'n abnormale relatie tussen broers? :D

Mag ik vragen wat je voor zo'n week op een booreiland krijgt? En wat is je functie?

ik krijg 1200 euro voor 7 dagen netto bovenop mijn gewone salaris.

Helaas kom ik maar een paar keer per jaar op een booreiland :(

Ik ben een beetje een mengelmoesje van quality engineer, welding engineer, project enigeer en op zo'n eiland speel ik service engineer. Nu hoef ik alleen maar 3 figuren in de gaten te houden of ze het werk goed doen, ons bedrijf is namelijk verantwoordelijk voor de installatie daar en we willen geen gezeik hebben. Ze mogen er dus ook niet aan prutsen zonder dat er iemand van ons naast staat.

ik krijg 1200 euro voor 7 dagen netto bovenop mijn gewone salaris.

Helaas kom ik maar een paar keer per jaar op een booreiland :(

Ik ben een beetje een mengelmoesje van quality engineer, welding engineer, project enigeer en op zo'n eiland speel ik service engineer. Nu hoef ik alleen maar 3 figuren in de gaten te houden of ze het werk goed doen, ons bedrijf is namelijk verantwoordelijk voor de installatie daar en we willen geen gezeik hebben. Ze mogen er dus ook niet aan prutsen zonder dat er iemand van ons naast staat.

Netjes... Klinkt goed hehe.

waar werk je normaliter dan als dit maar soms een weekje is ?

bij een bedrijf die dat soort installatie ontwerpt en dan ergens onder begeleiding laat bouwen. Ik ben daar 70% van de tijd project leider. Heb alleen ook de papieren om offshore werk en inspecties te doen.

Nog zo iets, mijn deuren verslindende broer is morgen jarig:roflol:

Dat ie maar niet denkt dat ik hem gelukkige verjaardag ga wensen:rolleyes:

Heb jij m ff lekker te pakken genomen hiermee:roflol: het feit dat je dit überhaupt belangrijk genoeg vindt om hier te posten betekent dat jouw broer huurvrij in jouw hoofd woont momenteel:)

Heb jij m ff lekker te pakken genomen hiermee:roflol: het feit dat je dit überhaupt belangrijk genoeg vindt om hier te posten betekent dat jouw broer huurvrij in jouw hoofd woont momenteel:)
Dacht even 'waarmee'? Maar men sarcasme detector moest nog opgang komen. Zijn intrapsychische toeven is niet meer dan normaal wanneer je het net over hem had om vervolgens de datum van vandaag waar te nemen.

Als je beide volwassen bent wel.

En anders niet:D

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 16:00 ----------

Heb er 2 en met eentje kan ik ook 't niet vinden.. Zelf al een keer met een hand door de wc deur heen gegaan, toen die zich daar had opgesloten. :D

wahaha, beest. De eerste die een deur inbeukte was ik. Meer was wel een miniscuul deukje:o Maar later spande hij echt wel de kroon in het bewerken van deuren en meubilair.

is je broer sterk? doet hij ook aan bb?

Moeilijk, heb niet veel referenties om te bepalen wat sterk is. Hij doet af en toe fitness. In die periodes groeit ie knetterhard maar haakt iedere keer opnieuw af. Als ie mijn decipline had he:D

Ik vind mijzelf persoonlijke sterker. Niet fysiek, maar qua geest. Emotioneel gezien dan weer niet, huil vaak enzo. Maar ik ben een kei in volharden. Al moet ik dat van mezelf zeggen. En ja ik weet dat mijn dit nogal corleone-achtig overkomt:p

: DieGifWaarDieVrouwZaagtOverVrouwenrechtenWaaropEenBroAntwoordMetZ'nSlongInHaarBekTeSteken :

Je bent 17 hoezo was er geen fl**ker aan? Ik doete alles met een hartslag toen..
(Bryce dit is een gezegde, ik heb dus geen anus coïtus gehad met mannen)

daarbij ben ik ook nog eens maagd :fa: iedereen was stoned, dronken of stronken en ik stond daar een beetje halfnuchter.. heb je trouwens ook link van filmpje/gif van die gast die zn c**k in die bish haar bek propt? had er eerder van gehoord

wahaha, beest. De eerste die een deur inbeukte was ik. Meer was wel een miniscuul deukje:o Maar later spande hij echt wel de kroon in het bewerken van deuren en meubilair.

Is voor mij ook wel een paar jaartjes terug hoor.. M'n broertje is ook niet helemaal 100%. Laag IQ, loopt achter in leeftijd en heeft zelf agressie problemen.

Verklaard achteraf ook wel waarom die het bloed onder je nagels vandaan kan/kon halen.

Moeilijk, heb niet veel referenties om te bepalen wat sterk is. Hij doet af en toe fitness. In die periodes groeit ie knetterhard maar haakt iedere keer opnieuw af. Als ie mijn decipline had he:D

Ik vind mijzelf persoonlijke sterker. Niet fysiek, maar qua geest. Emotioneel gezien dan weer niet, huil vaak enzo. Maar ik ben een kei in volharden. Al moet ik dat van mezelf zeggen. En ja ik weet dat mijn dit nogal corleone-achtig overkomt:p

geef je broer dan een tik als hij echt vervelend doet, gewoon dominantie vertonen. heb je dan een zwakke geest als je nooit huilt? ik heb al in iets van 4 jaar lang misschien maar 1 of 2 keer gehuild ofzo. komt altijd raar over bij mij, als er iemand dood is bijv. huil ik niet en denken vrienden/familie dat ik onverschillig ben en dat het mij niks boeit, wat totaal niet zo is.

Terug
Naar boven