AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1zdrcza.jpg

5uqydh.jpg

Na 2 ochtenden bloed te spugen heb ik besloten op de bank in mn woonkamer te gaan slapen :P

Woon je in een van die kraakpanden daar bij Doel dan? :D

Dat is het kozijn

En gewoon schuren en verfen met schimmelwerende verf

Of beter nog dubbel glas er in zetten.. Dubbelglas condenseert bijna niet, geen vocht = geen schimmel.

Glas onlangs al laten vervangen, is nu dikker dan eerst. Denk trouwens dat het ook gedeeltelijk van interne afkomst is. Heb een klein kamertje en als je er een hele nacht in slaapt wordt dat dan vochtig. Maar slaap tegenwoordig vaker met mijn deur open.

Glas onlangs al laten vervangen, is nu dikker dan eerst. Denk trouwens dat het ook gedeeltelijk van interne afkomst is. Heb een klein kamertje en als je er een hele nacht in slaapt wordt dat dan vochtig. Maar slaap tegenwoordig vaker met mijn deur open.

Ja dat bedoel ik, als je dubbel glas hebt slaat er geen vocht neer op het glas en de kozijnen.

Maar goed, schuren en met schimmelwerende verf verven is de meest praktische oplossing. Schimmel weg krijgen betekend sowieso vaak verfen :p

goed weer wat bijgeleerd. Bedankt man! Maak er werk van. Maar nog 1 dingetje: mag je zomaar wat verven als huurder?

Staat in je contract wat je wel en niet mag wijzigen.

goed weer wat bijgeleerd. Bedankt man! Maak er werk van. Maar nog 1 dingetje: mag je zomaar wat verven als huurder?

Zolang je t niet felroze schilderd waarschijnlijk wel. Desnoods vraag je t even maar t zou me verbazen als het niet mocht.

Wel rekening mee houden dat die verf giftig is dus dat je het beter doet voor je op vakantie gaat of desnoods paar dagen ergens anders slapen

Huur inspectie? De huurcommissie is er toch alleen voor sociale huur, niet particuliere huur?
Heb de gemeente ingelicht over achterstallig onderhoud. (Zojuist)

Ligt eraan wat je doel is, puur om schimmel te verbergen? Dan moet je eerst verhuurder op de hoogte stellen. Tenzij het een klein gebrek betreft. Indien het verven puur voor eigen smaak is mag dat wel alleen nadeel is dat je bij opleveren van gehuurde woonruimte aan de verhuurder wel in oorspronkelijke staat moet terugbrengen.

Ah ook bedankt. Ja, voor esthetische doeleinden doe ik het sowieso niet. Dus denk niet dat ie er een probleem van gaat maken dat ik mijn kamer schimmelvrij wil maken en houden. Integendeel.

Ah ook bedankt. Ja, voor esthetische doeleinden doe ik het sowieso niet. Dus denk niet dat ie er een probleem van gaat maken dat ik mijn kamer schimmelvrij wil maken en houden. Integendeel.

Je kan het wel doen. Maar je verhuurder is wettelijk verplicht om dergelijke gebreken te verhelpen en in te staan voor de kosten.

ja maar mijn broer heeft alle deuren kapotgeslagen in vlaag van roidrage. Dus mijn moeder heeft liever niet dat de huisbaas vanbinnen de woning komt bezichtigen.

moet vandaag spullen pakken omdat ik weer 7 dagen naar een booreiland ga.......geen zin in tassen inpakken en dan ook nog eens op de ruimte letten omdat je niet veel mee mag nemen de heli in.......kan ook nog eens 7 dagen niet trainen :mad:
In juni moet ik weer naar een andere en daar zit tenminste een gym op het eiland en een sauna. Ga daar altijd graag heen. Kan daar ook altijd zoveel vreten als ik wil :o

moet vandaag spullen pakken omdat ik weer 7 dagen naar een booreiland ga.......geen zin in tassen inpakken en dan ook nog eens op de ruimte letten omdat je niet veel mee mag nemen de heli in.......kan ook nog eens 7 dagen niet trainen :mad:
In juni moet ik weer naar een andere en daar zit tenminste een gym op het eiland en een sauna. Ga daar altijd graag heen. Kan daar ook altijd zoveel vreten als ik wil :o

ach deload is niet erg toch voor 1 week jo ? Anders beetje bodyweight oefeningen

http://www.youtube.com/watch?v=POdzasJklxw

Nog zo iets, mijn deuren verslindende broer is morgen jarig:roflol:

Dat ie maar niet denkt dat ik hem gelukkige verjaardag ga wensen:rolleyes:

Terug
Naar boven