- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Dat bepaalt de rechter wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik doe graag handwerk, klussen enzo. weet jij een betere stageplek dan? ik wilde eerst bij de kinderboerderij maar ik kwam er toen achter dat alleen gehandicapten daar werkten.

Hoerenzooi, gister Iphone geupdate en Nederlandse tijdzone ingesteld. Ben ik een uur te vroeg op me werk! Naja fr naar starbucks koffie doen dan. Man man man wat loopt er hier een heavenly blessed beauty te werken!!
Best wel epic. Mijn uitstekende coördinatievermogen heeft mij opnieuw met verve doen verbazen.En jij denkt dat stage lopen bij de praxis jou daarbij helpt? Jij bent daar straks gewoon de b*ch die met spullen mag slepen
Ga dan bij een timmerman stage lopen, grote kans dat je dan ook de sjouwbitch wordt maar je kan tenminste wat leren van die kerel.

Pa van een vriend is eigenaar van een tuincentrum en wij hadden een stagiere zelfs eten laten halen voor ons
Was overigens 1 die landschapsarchitect wilde worden en die moest de eerste tijd echt alle bagger klusjes doen![]()
Vanmiddag op de bank in slaap gevallen, 6 uur wakker, winkels dicht en halve dag kwijt![]()
En jij denkt dat stage lopen bij de praxis jou daarbij helpt? Jij bent daar straks gewoon de b*ch die met spullen mag slepen
Ga dan bij een timmerman stage lopen, grote kans dat je dan ook de sjouwbitch wordt maar je kan tenminste wat leren van die kerel.