MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik doe graag handwerk, klussen enzo. weet jij een betere stageplek dan? ik wilde eerst bij de kinderboerderij maar ik kwam er toen achter dat alleen gehandicapten daar werkten.

En jij denkt dat stage lopen bij de praxis jou daarbij helpt? Jij bent daar straks gewoon de b*ch die met spullen mag slepen :roflol:

Ga dan bij een timmerman stage lopen, grote kans dat je dan ook de sjouwbitch wordt maar je kan tenminste wat leren van die kerel.

Hoerenzooi, gister Iphone geupdate en Nederlandse tijdzone ingesteld. Ben ik een uur te vroeg op me werk! Naja fr naar starbucks koffie doen dan. Man man man wat loopt er hier een heavenly blessed beauty te werken!!

Hoerenzooi, gister Iphone geupdate en Nederlandse tijdzone ingesteld. Ben ik een uur te vroeg op me werk! Naja fr naar starbucks koffie doen dan. Man man man wat loopt er hier een heavenly blessed beauty te werken!!

Pls maak fotootje

Niet vergeten flitser uit te zetten

Gisteren was ik half verdwaald geraakt, toen zag ik het centrum van mijn gemeente en dacht; lange rit maar ik ga toch in een omweg naar huis. Tijdens die omweg kei lang door zigzag weggetjes langs de velden gefietst. Ik dacht echt dat ik wist welke richting ik uitging, mijn intuïtie was te vertrouwen. Toen begon het wel heel lang te duren en kreeg zelf deja vu momenten. geleek wat op van die slechte horror films waar mensen eeuwig op hetzelfde pad vertoeven. Toen, na het viervoud van mijn aanvankelijk geplande tocht bereden te hebben, had ik eindelijk een idee waar ik zat. Echter, ik kwam bungalows tegen en zag een park. Dat spoorde niet met het beeld van waar ik mij zou begeven. Daar zag ik dan de ingang van dat park, langzaam en uitgeput naderend kneep ik men bijziende ogen dicht en las 'molenheide'! Ik begaf me als het ware 2 gemeentes verderop zonder de deelgemeente erbij gerekend. :roflol: Best wel epic. Mijn uitstekende coördinatievermogen heeft mij opnieuw met verve doen verbazen.

Slecht getraind door spier-en gewrichten pijn. :shake:

En jij denkt dat stage lopen bij de praxis jou daarbij helpt? Jij bent daar straks gewoon de b*ch die met spullen mag slepen :roflol:

Ga dan bij een timmerman stage lopen, grote kans dat je dan ook de sjouwbitch wordt maar je kan tenminste wat leren van die kerel.

Ga jij mensen adviezen geven? :roflol:

Vanmiddag op de bank in slaap gevallen, 6 uur wakker, winkels dicht en halve dag kwijt :(

Ga jij mensen adviezen geven? :roflol:

Pa van een vriend is eigenaar van een tuincentrum en wij hadden een stagiere zelfs eten laten halen voor ons :roflol:

Was overigens 1 die landschapsarchitect wilde worden en die moest de eerste tijd echt alle bagger klusjes doen :o

Pa van een vriend is eigenaar van een tuincentrum en wij hadden een stagiere zelfs eten laten halen voor ons :roflol:

Was overigens 1 die landschapsarchitect wilde worden en die moest de eerste tijd echt alle bagger klusjes doen :o

zo stoer verhaal, heb je er meer?

Vanmiddag op de bank in slaap gevallen, 6 uur wakker, winkels dicht en halve dag kwijt :(

37B025ED-8896-4437-A576-26FB59839FDD-187-00000011EFF822D6_zps398a875a.jpg

Had laatst een stage ventje mee en die kon mooi alles sjouwen inderdaad en wanden isoleren :roflol:

grappig, zo leert men echt het vak. Stelletje nerds

Terug
Naar boven