- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
grappig, zo leert men echt het vak. Stelletje nerds
dank je wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is algemeen bekend dat je meestal als een b*ch word gezien bij de stage zelf moet ik thee zetten en soms wat bezorgen
Het is algemeen bekend dat je meestal als een b*ch word gezien bij de stage zelf moet ik thee zetten en soms wat bezorgen
Onderaan wat
er zit een t*ring wijf hier die weet dat ik me erger eraan en nog steeds aan me kop zit te zeiken.Ik zit nu te kijken of ik tegen dingen nee kan zeggen blijkbaar moet ik wel af en toe dingen bezorgen bij een wijk waar ik helemaal niet bekend mee ben in de kou.Hoort erbij, onderaan de ladder beginnen..
---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 00:52 ----------
Want? pot koffie of thee zetten is veel moeite? Of je moet shit bezorgen bedoelen, want dat zou ik ook niet doen.
Onderaan water zit een t*ring wijf hier die weet dat ik me erger eraan en nog steeds aan me kop zit te zeiken.
Zei een keer tegen een college of ik met de mee mocht kijken terwijl ze medicijnen via computer aan het bestellen was, ze vond het prima dus ik zit naast haar te kijken komt dat andere t*ring h**r zeggen dat ik niks doe en beter thee kan zetten en nadat ik dat heb gedaan zei ze dat ik weer niks deed en beter ook erbij kon inschenken en 20 min later dronk ze het pas.
Als de roids mij rage isues geven zien jullie me wel op de ad als ik dat wijf heb dood geslagen
Onderaan water zit een t*ring wijf hier die weet dat ik me erger eraan en nog steeds aan me kop zit te zeiken.
Zei een keer tegen een college of ik met de mee mocht kijken terwijl ze medicijnen via computer aan het bestellen was, ze vond het prima dus ik zit naast haar te kijken komt dat andere t*ring h**r zeggen dat ik niks doe en beter thee kan zetten en nadat ik dat heb gedaan zei ze dat ik weer niks deed en beter ook erbij kon inschenken en 20 min later dronk ze het pas.
Als de roids mij rage isues geven zien jullie me wel op de ad als ik dat wijf heb dood geslagen
---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 00:54 ----------
Ik zit nu te kijken of ik tegen dingen nee kan zeggen blijkbaar moet ik wel af en toe dingen bezorgen bij een wijk waar ik helemaal niet bekend mee ben in de kou.
Dat is het toch wel ongeveer? al die k*t klusjes de stagiar laten doen terwijl het jouw taak is.lol.. Dat is gewoon over je heen laten lopen en niet wat ik bedoel..
Je moet met vrouwen werken man je gaat je leven haten vooral als ze oud zijn en lelijk as phuck ze denken dat ze veel doen dus ze hebben geen tijd om thee te zettenbezorgen is geen issue, maar hele tijd thee zetten voor anderen is poep man.
ze hebben toch zelf handen en poten

Dat is het toch wel ongeveer? al die k*t klusjes de stagiar laten doen terwijl het jouw taak is.
Eigenlijk no problem maar al dat moeite voor een baan die niet eens 1500-2000 euro per maand gaat opleveren en krijg stage vergoeding van 10 euro per dag LOL
zowiezo dat ik een keer iets met haar ga doen.
Nog een voorbeeld ik haal alle medicijnen uit bakjes en vul ze en zet de bakken achterin er is dus zon bak over loopt dat wijf erlangs zegt ze waarom staat dit er nog moet ook achterin straks breekt iemand zijn nek.
t*ring h**r is er precies naast terwijl ik helemaal achterin ben brengt ze het zelf niet.
Zelf werkt ze 40 jaar ofzo daar dus ze denkt dat ze de baas is

Je moet eens weten als daar zijn lekker chick van mn leeftijd zat was ik al gelukkig maar helaas.Gelukkig werk ik niet met ze.. Die kunnen kleppen als de t*fus, word je helemaal gestoord van.
Had laatst een stage ventje mee en die kon mooi alles sjouwen inderdaad en wanden isoleren![]()
Dat is het toch wel ongeveer? al die k*t klusjes de stagiar laten doen terwijl het jouw taak is.
Eigenlijk no problem maar al dat moeite voor een baan die niet eens 1500-2000 euro per maand gaat opleveren en krijg stage vergoeding van 10 euro per dag LOL
zowiezo dat ik een keer iets met haar ga doen.
Nog een voorbeeld ik haal alle medicijnen uit bakjes en vul ze en zet de bakken achterin er is dus zon bak over loopt dat wijf erlangs zegt ze waarom staat dit er nog moet ook achterin straks breekt iemand zijn nek.
t*ring h**r is er precies naast terwijl ik helemaal achterin ben brengt ze het zelf niet.
Zelf werkt ze 40 jaar ofzo daar dus ze denkt dat ze de baas is
---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 00:58 ----------
Je moet met vrouwen werken man je gaat je leven haten vooral als ze oud zijn en lelijk as phuck ze denken dat ze veel doen dus ze hebben geen tijd om thee te zetten
boeie eingelijk als ik aan de cycles zit en thee ga zetten ga ik achterin gewoon borden rijst en kip kanen terwijl ik aan het zertten ben
Gelukkig werk ik niet met ze.. Die kunnen kleppen als de t*fus, word je helemaal gestoord van.
rest van de stage zo min mogelijk gezeten natuurlijk.Gisteren was ik half verdwaald geraakt, toen zag ik het centrum van mijn gemeente en dacht; lange rit maar ik ga toch in een omweg naar huis. Tijdens die omweg kei lang door zigzag weggetjes langs de velden gefietst. Ik dacht echt dat ik wist welke richting ik uitging, mijn intuïtie was te vertrouwen. Toen begon het wel heel lang te duren en kreeg zelf deja vu momenten. geleek wat op van die slechte horror films waar mensen eeuwig op hetzelfde pad vertoeven. Toen, na het viervoud van mijn aanvankelijk geplande tocht bereden te hebben, had ik eindelijk een idee waar ik zat. Echter, ik kwam bungalows tegen en zag een park. Dat spoorde niet met het beeld van waar ik mij zou begeven. Daar zag ik dan de ingang van dat park, langzaam en uitgeput naderend kneep ik men bijziende ogen dicht en las 'molenheide'! Ik begaf me als het ware 2 gemeentes verderop zonder de deelgemeente erbij gerekend.Best wel epic. Mijn uitstekende coördinatievermogen heeft mij opnieuw met verve doen verbazen.
Ik kan er niet ver vanaf zitten...Ben zowat in een cut periode.
Gisteren moesten we uit gaan eten bij vrienden . hij had enkel alchocol en cola voor te drinken :O
Resultaat 2 glazen wijn , 3 blikken cola en een hoop lekker maar vetrijk voedsel naar binnen gewerkt![]()