XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik werk in de bouw en er zitten verbouwingen bij van enkele tonnen, tot een miljoen en waarbij de klant kwalitatief hogen eisen stelt. Als ik dan zo'n stage ventje mee krijg, die totaal geen praktijk ervaring heeft en net aan weet hoe die z'n schroeftol in z'n handen moet houden. Zo iemand kan ik toch niet veel mee?

Dus dan laat ik 'm de simpele dingen doen die er ook gewoon bij horen (materiaal omhoog lopen, isoleren, wanden dicht zetten met gips etc.) Tja, mooi en leuk werk is anders, maar uit eindelijk is er niks mis mee.
En ja dat er aan 'm gevraagd wordt of die 1x per dag een pot koffie wil zetten, hoort er gewoon bij..

Overigens vind ik je nog geduldig, wat ik uit je verhaal op maak slaat ze ook nog een bepaalde toon tegen je aan. Had bij mij niet lang goed gegaan. ;)

Logisch inderdaad. Het kan voor een stagair wel k*t zijn, maar als ik een bedrijf had waarbij mijn inkomsten afhankelijk zouden zijn van de kwaliteit, zou ik een stagair ook geen lastige dingen laten doen.
Daarbij komt dat een hele groep stagaires gewoon een k*t instelling hebben. Als ze bij de k*tklusjes laten zien dat de instelling juist is, kun je als baas zo nu en dan de verantwoordelijkheid iets opschroeven en kom je aan het daadwerkelijke leren toe. Ideale manier om te zien wat voor vlees iemand in de kuip heeft en weet je na stage meteen of iemand bij je kan komen werken.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 14:11 ----------

Want ze hadden geen kraan waar water uitkwam ?

:roflol:

Dan heb ik het met stage toch netjes getroffen, geen fysiek zwaar werk. Maar wordt wel als vol aangezien en krijg verantwoordelijkheden net als de andere medewerkers, iedereen helpt elkaar en ziet elkaar als volwaardige medewerker.

Ongestelde vrouw(en)! Soms denk ik 'was ik maar homo'. Ik snap wel dat vrouwen die ongesteld zijn in sommige culturen/stammen tijdelijk werden afgezonderd van de groep tot ze weer normaal konden doen!

Zojuist mijn duif via sms gemeld dat ik de kroeg in ga en ze keurde het goed !!!!!!!!!!. Dat hoort niet zo. Ze moet er tegen zijn, anders is de lol er van af.

Verdomme !

Oma bedient, hopen dat het lijden vannacht voorbij is.

Bij Pokerstars net voor de finaltable een badbeat tegen gekregen. $5,10 hyper-turbo 6 max met 1400 spelers. Bust ik eruit als 7e. Alsnog $120 wat niet verkeerd is, maar 1e plaats was goed voor 1.4k. Jammer weer.

Na 30 minuten tot de conclusie komen dat je de verkeerde "Derailed" hebt gedownload.
In plaats van naar Vandamme te kijken kreeg ik Jennifer Aniston te zien. :o

Ben zowat in een cut periode.
Gisteren moesten we uit gaan eten bij vrienden . hij had enkel alchocol en cola voor te drinken :O

Resultaat 2 glazen wijn , 3 blikken cola en een hoop lekker maar vetrijk voedsel naar binnen gewerkt :(

Hadden ze er geen water dan?

Patat...

Friet... dat heb ik al een tijd niet meer op!
Ik zit hier aan een zelfgemaakte Ceasar salade..ook lekker.

Iemand heeft met mijn adres flink wat kebab of iets besteld......... Net gegeten dus heb het aan de deur uiteraard geweigerd maar nu krijg ik dus waarschijnlijk elke keer dat ik ergens iets bestel eerst een belletje of het wel klopt...

Met? Of sate? Speciaal? Oorlog? Appelmoes? Etc?

Heb net 600gr kipfilet weg kunnen gooien, tonijn en pangafilet is op :(
Biefstuk heb ik geen geld voor... :D
Heb niks meer in huis.
En zo dom geweest om niet naar de winkel te gaan..

Met mayo en een broodje kroket.. Mijn buik vond het alleen niet zo leuk meer dus ligt ondertussen weer in het riool... Wat lucht dat op zeg... Dus geen patat meer voor mij...

even niet dan :)

Terug
Naar boven