AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik van alles en iedereen, maar krijg ze eerder voor onzin posts dan kwalitatieve posts. Als ik nu 'n afbeelding van 'n drol plaats krijg ik daar waarschijnlijk karma voor.
Is vaak zo, voor funny posts/Mensen totaal onderuit te halen krijg je karma
Maar voor ze verder te helpen of iets toe te voegen (bijna) nooit.
Van beginners krijg je ook nooit meer dan een bedankje :p

Is vaak zo, voor funny posts/Mensen totaal onderuit te halen krijg je karma
Maar voor ze verder te helpen of iets toe te voegen (bijna) nooit.
Van beginners krijg je ook nooit meer dan een bedankje :p
Bedankjes nog niet eens. soms help je die nieuwe aan een heel voedingsschema via pm zonder enige reactie :mad:

Volgende keer een drol sturen, infinite karma

Die k*t sneeuw weer :mad:

bar slecht geslapen... benen iets te enthousiast getraind...
Oo kunnen we mekaar de hand schudden,
ik heb gisteren ook benen getraind met lunges en die doe ik bijna nooit en dat voel je wel een dag later :eek:

Hoe train jij thuis eigenlijk benen? Heb je een squatrack?
Ik ben dan wel niet mevrouw Nuke,
maar ik gebruik deze,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelf bouw , zien er iets anders uit..

Werkgever 2 weken geleden; mensen mogen niet meer overwerken (als je bijv. 36 uur werkt mag je niet zo nu en dan 40 uur meer werken, anders loopt die forcast in de war enzo..)
Werkgever vandaag; iedereen moet gaan overwerken..

Ik ben er gisteren achtergekomen dat mijn techniek met bankdrukken al zolang als ik train (een jaar) niet helemaal goed was. Voelde het wel in m'n borst, maar nooit zo erg (goed) als bv met flyes.

Heb het vanochtend op de goede manier gedaan.

zlv1w.png

Werkgever 2 weken geleden; mensen mogen niet meer overwerken (als je bijv. 36 uur werkt mag je niet zo nu en dan 40 uur meer werken, anders loopt die forcast in de war enzo..)
Werkgever vandaag; iedereen moet gaan overwerken..

Werkgever over 2 weken: Overwerk wordt niet meer uitbetaald :roflol:

Deze had ik gisteren moeten posten, lijkt alsof het in scene was gezet..

Ik had de auto geparkeerd en wilde uitstappen, liep er een ongelooflijk mooooi aantrekkelijke halfbloedje aan de overkant van de weg... Ik was dus afgeleid (slecht excuus).
Ik doe de deur open om uittestappen.. BAM!!!! Ik schrok me rot....!
Fietste er een vrouw met een noodgang tegen de autodeur!
Ik help haar overeind, stel haar gerust (ze was al opweg naar haar huisarts, toeval?)
Ik gaf haar mijn gegevens en ze fietste zo goed als, weer weg...
Kijkend naar me auto, binnenkant deur beschadigd, buitenkant deuken en sluit niet goed meer dicht en de deurophanging naar de klote... Als ik rij dan hoor ik continu gezuis van de wind....

Ps de schuurdeur is gemaakt :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Deze had ik gisteren moeten posten, lijkt alsof het in scene was gezet..

Ik had de auto geparkeerd en wilde uitstappen, liep er een ongelooflijk mooooi aantrekkelijke halfbloedje aan de overkant van de weg... Ik was dus afgeleid (slecht excuus).
Ik doe de deur open om uittestappen.. BAM!!!! Ik schrok me rot....!
Fietste er een vrouw met een noodgang tegen de autodeur!
Ik help haar overeind, stel haar gerust (ze was al opweg naar haar huisarts, toeval?)
Ik gaf haar mijn gegevens en ze fietste zo goed als, weer weg...
Kijkend naar me auto, binnenkant deur beschadigd, buitenkant deuken en sluit niet goed meer dicht en de deurophanging naar de klote... Als ik rij dan hoor ik continu gezuis van de wind....

Ps de schuurdeur is gemaakt :)

Geluk gehad, vriend van mij heeft dat ook gehad alleen was hij de fietser.

Resultaat barst in schedel en moest stoppen met piloten opleiding :o

Snap ook niet waarom mensen gelijk hun deur open gooien. Doe m eerst paar cm open, kijk nog een keer en dan helemaal open. Stel je ziet een fietser over t hoofd is er wel een grote kans dat hij/zij opmerkt dat je de deur open doet en er rekening mee houd dat die helemaal open kan gaan.

Geluk gehad, vriend van mij heeft dat ook gehad alleen was hij de fietser.

Resultaat barst in schedel en moest stoppen met piloten opleiding :o

Snap ook niet waarom mensen gelijk hun deur open gooien. Doe m eerst paar cm open, kijk nog een keer en dan helemaal open. Stel je ziet een fietser over t hoofd is er wel een grote kans dat hij/zij opmerkt dat je de deur open doet en er rekening mee houd dat die helemaal open kan gaan.

Cue e-d*ck Measuring contest

Begin venijnige slaapproblemen te ontwikkelen:s En die broer met zijn debiele nieuwe laptop doet daar ook niet veel goeds aan.

Gevoelig snaartje geraakt?

I Xyzyx I heeft geen d*ck, dat weet toch iedereen? :rolleyes:

Hoe train jij thuis eigenlijk benen? Heb je een squatrack?

nee

doe squats lunges (zonder gewicht) en leg extensions.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 14:01 ----------

Die k*t sneeuw weer :mad:

Oo kunnen we mekaar de hand schudden,
ik heb gisteren ook benen getraind met lunges en die doe ik bijna nooit en dat voel je wel een dag later :eek:

Ik ben dan wel niet mevrouw Nuke,
maar ik gebruik deze,

Zelf bouw , zien er iets anders uit..

hier ook hahaha maar net even rondje gewandeld.. voelt al iets beter aan als vanochtend.. toen ging ik met een paar zwabber benen de trap af:D

Een pagina lezen en een pagina later bedenken dat je al niet meer weet wat er op de vorige stond. Studeren gaat lekker zo.

dat ****ed up gevoel wnr je cut en steeds iedereen zegt dat je gezicht ingevallen is en je dunner bent geworden altijd moeten ze mij demotiveren

Terug
Naar boven