AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het ging al zo goed maar uit het niets wil ik bulken stelletje nietsgunners zit ik te cutten voor mn kuur om lekker wat massa te pakken krijg ik elke dag gezeik te hore

Verveling & geen zin om door die k*t sneeuw na sportsschool te gaan. :fuu:

pl**ris winter weer verziekt mn stemming. Potverdomme vorige week nog in T-shirtje buiten gelopen en nu is het weer onder 0.

Brood op vanmorgen. Dus bij gebrek aan goed voedsel een broodje gezond besteld ZONDER mayo. Wat krijg ik: Mayo met op de achtergrond broodsmaak een half schijfje komkommer en tomaat, 900 eieren 300 liter jonge kaas en 1 uitgedroogd plakje ham. Voel me vies en ga zo in het hoekje van de douche mijn gezicht open krabben.

Brood op vanmorgen. Dus bij gebrek aan goed voedsel een broodje gezond besteld ZONDER mayo. Wat krijg ik: Mayo met op de achtergrond broodsmaak een half schijfje komkommer en tomaat, 900 eieren 300 liter jonge kaas en 1 uitgedroogd plakje ham. Voel me vies en ga zo in het hoekje van de douche mijn gezicht open krabben.

Gewoon teruggeven als je iets krijgt wat je niet hebt besteld...

dat ****ed up gevoel wnr je cut en steeds iedereen zegt dat je gezicht ingevallen is en je dunner bent geworden altijd moeten ze mij demotiveren

Herkenbaar bro, vooral als je zelf ook gaat denken 'do i even lift' bij zulke reacties. Gewoon doorzetten.

dit krijg je nou als je je vrouw niet africht om broodjes voor je te maken

In de rij voor de kassa staan, en het gevoel hebben dat iedereen naar me kijkt, dan dat ding voor de aankopen te verdelen 3 keer opnieuw leggen(foutief). De persoon voor me begon te lachen, volgens mij alsof ik het express deed. Ik wist niet meer waar alles te leggen en slaag gewoon klem.

Volgende dat ik me herriner is dat ik een willekeurig briefje uit mn portefeuille geef, dat blijkbaar veel te hoog is, want ik ging door en de kassierster roept me terug.

Volgende dat ik me herriner is dat ik op de terugweg me steeds opnieuw moet realiseren dat het wel degelijk gebeurd is en ik aankopen gedaan heb, kijkend naar mn zak, omdat het een droom lijkt.

En dat is het enige dat ik de laatste 4 dagen gedaan heb. Full blown bullshit and I can't get out...

Tot als het over is dus dbb.

In de rij voor de kassa staan, en het gevoel hebben dat iedereen naar me kijkt, dan de stok voor de aankopen te verdelen, 3 keer opnieuw leggen(foutief). De persoon voor me begon te lachen, volgens mij alsof ik het express deed. Ik wist niet meer waar alles te leggen en slaag gewoon klem.

Volgende dat ik me herriner is dat ik een willekeurig briefje uit mn portefeuille geef, dat blijkbaar veel te hoog is, want ik ging door en de kassierster roept me terug.

Volgende dat ik me herriner is dat ik op de terugweg me steeds opnieuw moet realiseren dat het wel degelijk gebeurd is en ik aankopen gedaan heb, kijkend naar mn zak, omdat het een droom lijkt.

En dat is het enige dat ik de laatste 4 dagen gedaan heb. Full blown bullshit and I can't get out...

Minder drugs gebruiken :scratch: ?

Diarree

In de rij voor de kassa staan, en het gevoel hebben dat iedereen naar me kijkt, dan dat ding voor de aankopen te verdelen 3 keer opnieuw leggen(foutief). De persoon voor me begon te lachen, volgens mij alsof ik het express deed. Ik wist niet meer waar alles te leggen en slaag gewoon klem.

Kruip lekker in bed bro, hou het voor een dagje. Als je wilt kunnen we er morgen over praten buiten dbb (srs).

Neem contact op met je huisarts die verwijst je door naar een gedrags psycholoog.

Kan een oorzaak zijn van MDMA of ander gebruik. Of gewoon spontaan.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Zijn heel wat mensen die het zelfde hebben gehad na een x drugs gebruik of zomaar.

Je mag mij PM en als je wilt. Wil je graag helpen.

Heb 4 maanden geleden het zelfde mee gemaakt.
Yes drugs is bad.

Neem contact op met je huisarts die verwijst je door naar een gedrags psycholoog.

Kan een oorzaak zijn van MDMA of ander gebruik. Of gewoon spontaan.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Zijn heel wat mensen die het zelfde hebben gehad na een x drugs gebruik of zomaar.

Je mag mij PM en als je wilt. Wil je graag helpen.

Heb 4 maanden geleden het zelfde mee gemaakt.
Yes drugs is bad.

Bij Calyptus is het al bekend waardoor het komt, staat los van drugs.

@calyptus, k*t voor je man. Lijkt me een eng idee om dat te beseffen en t toch mee te maken. "Sterkte"

Terug
Naar boven