AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ging naar de sportschool fietsen toen hagelde het. Na 5 minuten op de fiets scheen de zon en was het warm. Ik reed na m'n training weg bij sportschool toen reed ik in een dikke sneeuwstorm of zo, minuut of 5 later was het droog. :o

Uitzendbureaus die altijd maar antwoorden met 'hartelijk dank voor uw reactie, maar uw profiel sluit niet aan bij deze functie'.. Waar sluit mn fokking profiel dan wel bij aan, heb gvd bij allemaal verschillende sectoren gewerkt en overal waren ze blij met me. Geef me gewoon dat fokking sollicitatiegesprek stel pleurishoeren:army:

's Avonds zojuist om half 10 fietste ik richting de gym. Vanavond staat armen op mijn schema die moeten even aangepakt worden, flinken pompen dus. Zo gezegd zo gedaan...

Om elf uur klaar na lekkere intense training. Loop ik na de kleedkamer om mijn spullen te vergaren, is mijn jas pleite. Ikke ****! :mad: Snel de kluisjes doorzoeken hopelijk heb ik hem daar ergens in gepropt. Nee, hoor.

Paar minuten later sta ik buiten, dan loop ik door de stad in mijn t-shirt en een bodywarmer (uit de gevonden voorwerpen) bij een temperatuur van min 4 graden celsius.

K*tzooi.
Morgen weer een nieuwe dag.

's Avonds zojuist om half 10 fietste ik richting de gym. Vanavond staat armen op mijn schema die moeten even aangepakt worden, flinken pompen dus. Zo gezegd zo gedaan...

Om elf uur klaar na lekkere intense training. Loop ik na de kleedkamer om mijn spullen te vergaren, is mijn jas pleite. Ikke ****! :mad: Snel de kluisjes doorzoeken hopelijk heb ik hem daar ergens in gepropt. Nee, hoor.

Paar minuten later sta ik buiten, dan loop ik door de stad in mijn t-shirt en een bodywarmer (uit de gevonden voorwerpen) bij een temperatuur van min 4 graden celsius.

K*tzooi.
Morgen weer een nieuwe dag.
In de sportschool word alles gejat.. Ookal is m'n jas zijknat hij gaat gewoon de kluis in:D

Bij ons in de sportschool zijn zelfs meerdere keren trainingsmateriaal gestolen ( gewichten van 5kg 2.5kg etc )
En nog wel meer dingen...

Dus een jas nemen ze ook wel mee.

Wakker worden met fakking keelpijn en ook bloederig slijm en alles. Zal wel weer virale keelontsteking zijn die vanuit de neus is afgedaald, maar echt een k*tzooi:roflol:

Een of andere randdebiel die de snelweg vanmorgen vroeg overstak....
Schrok me een ongeluk!

Als ik m had geraakt had ik m'n auto weer opnieuw moeten wassen:D

Denk dat er een sterretje in je ruit zou zitten. Carglass bellen, maken gelijk je auto schoon en je krijgt nieuwe ruitenwissers. Zoveel gratis spullen dat je bijna expres mensen aan gaat rijden

Godverdegodver 2e nacht achter elkaar k*t geslapen aaargghh:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 of andere vrouw achter het stuur van een auto die niet oplette dat ik de (snel)weg overstak... Zij bleef zohard doorrijden alsof zij mij niet had gezien.

Ik moet wel opgevallen hebben met die BIG SMILE :D op mijn gezicht.... omdat ik een nieuwe jas aan had...
Meegenomen van de sportschool... ik was zelf naar de sportshool toegegaan in mijn bodywarmer... maar die heb ik daar achter gelaten op de sportschool, aangezien ik een nieuwe jas heb...

Uitzendbureaus die altijd maar antwoorden met 'hartelijk dank voor uw reactie, maar uw profiel sluit niet aan bij deze functie'.. Waar sluit mn fokking profiel dan wel bij aan, heb gvd bij allemaal verschillende sectoren gewerkt en overal waren ze blij met me. Geef me gewoon dat fokking sollicitatiegesprek stel pleurishoeren:army:

Misschien moet je je naam veranderen haatbaardje.:D

1 of andere vrouw achter het stuur van een auto die niet oplette dat ik de (snel)weg overstak... Zij bleef zohard doorrijden alsof zij mij niet had gezien.

Ik moet wel opgevallen hebben met die BIG SMILE :D op mijn gezicht.... omdat ik een nieuwe jas aan had...
Meegenomen van de sportschool... ik was zelf naar de sportshool toegegaan in mijn bodywarmer... maar die heb ik daar achter gelaten op de sportschool, aangezien ik een nieuwe jas heb...

Ga terug naar FOK!

"Lemming" zal wel een cool woordje zijn, van en voor computernerds... dus ik begrijp het niet en voel me niet aangesproken.. zal wel iets negatiefs bedoelen..

Euhm..

Lemmingen zijn kleine knaagdieren, die vaak rond de Noordpool leven (in toendra-gebieden). Lemmingen zijn dieren die afhankelijk zijn van sneeuwval en dit hun ook helpt om te overleven. Lemmingen horen onder het soort Arvicolinae, waar ratten, muizen en hamsters ook onder vallen.

Lemmingen wegen tussen de 30 en 112 gram en zijn 7 tot 15 centimeter lang. Ze hebben een lange zachte vacht en zeer korte staarten. Het zijn herbivoren, wat betekent dat ze alleen plantensoorten eten. Ze eten vooral bladeren, gras en zegge (moerasplanten). Ook eten ze wortels en bloembollen. Net zoals alle andere knaagdieren groeien hun snijtanden waardoor ze meer harde takken e.d. kunnen eten/knagen.

Lemmingen houden niet van winterslaap in de zeer koude winters op de noordpool. Ze blijven actief in de winter op zoek naar voedsel door hollen te graven in de sneeuw en daar gras e.d. te eten. Het zijn eenzame dieren die alleen maar met andere lemmingen in contact komen om te paren en daarna weer hun eigen weg gaan. Net zoals alle andere knaagdieren kunnen ze zich snel voortplanten wanneer er genoeg beschikbaar voedsel is.

Jullie zijn nieuw op het internet, of niet...

Talentloos is sws een troll, van punjab durf ik het niet te zeggen

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik werd al wakker met hoofdpijn van de verwarming .... Op het werk staat "gelukkig" de verwarming uit en het raam open, zodat ik het nu koud heb...

Daarnaast probeer ik net een afspraak te maken met de huisarts ... doen ze er eerst 2 dagen over om een testje te doen (waarvan ik van tevoren de uitslag ook wel had kunnen zeggen), mag ik op 25 maart even langskomen... en dan nog bij een vervanger ook omdat mijn huisarts tot half mei in Australië zit (niet dat ik de goede man vaker dan 2 keer gezien heb de afgelopen 10-15 jaar...)

Oh ja en sneeuw... Ik heb het nu wel gehad met die koude troep. Ziet er mooi uit, maar ik wil wel weer eens hardlopen zonder risico een been te breken.

:who:

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven