- Waardering
- 2.135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 gyms in de buurt is vrij weinig niet?In mijn omgeving zijn er 3 gym's. Net even opgebeld om de tarieven te kennen.
a) 80(instapkost) + 40/maand (als jaarabbo)
b) 59/maand
c) 55/maand
Er is ook nergens een squatrek.(Enkel in gym A is er een powerrack)
Ik had nooit gedacht dat het zo duur zou zijn.
ik betaal 33 euro per maand...en we hebben een squatrekIn mijn omgeving zijn er 3 gym's. Net even opgebeld om de tarieven te kennen.
a) 80(instapkost) + 40/maand (als jaarabbo)
b) 59/maand
c) 55/maand
Er is ook nergens een squatrek.(Enkel in gym A is er een powerrack)
Ik had nooit gedacht dat het zo duur zou zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat is de naam dan?Moet toegeven dat ik het niet erg vindt als ik een tientje per maand meer moest betalen, maar ze dan wel een betere naam zouden hebben
Een vriend van me betaald ook 15/maand. Hij heeft het grote voorrecht om te trainen in de gymzaal van een basisschool.

Ik kan ook 30 minuten verder rijden en dan is er wel meer keuze. Maar om elke keer 1uur onderweg te zijn (zonder files)... Ik denk dat ik een paar maanden gym A ga doen tot ik eindelijk m'n appartement heb en dan een powerrack kopen. Ik zou het nu al doen, maar m'n ouders zijn er geen voorstander van...3 gyms in de buurt is vrij weinig niet?
En die gyms zijn idd duurik betaal 33 euro per maand...en we hebben een squatrek

3 gyms in de buurt is vrij weinig niet?
En die gyms zijn idd duurik betaal 33 euro per maand...en we hebben een squatrek

Een vriend van me betaald ook 15/maand. Hij heeft het grote voorrecht om te trainen in de gymzaal van een basisschool.
Ik kan ook 30 minuten verder rijden en dan is er wel meer keuze. Maar om elke keer 1uur onderweg te zijn (zonder files)... Ik denk dat ik een paar maanden gym A ga doen tot ik eindelijk m'n appartement heb en dan een powerrack kopen. Ik zou het nu al doen, maar m'n ouders zijn er geen voorstander van...![]()

Ik zie nu dat ik morgen tot 18:15 les heb, was in de veronderstelling dat ik tot 4 uur ofzo had.Plus moet nog een heel verslag plan ding aanpassen etc

Kijk eens aan, dat is wel de moeite waard om voor te reizen! Als jouw les begint slaap ik nog

hier van 7:00-17:00.... mits er niets uitloopt.. kan ook tot 20:00 worden..

Kijk eens aan, dat is wel de moeite waard om voor te reizen! Als jouw les begint slaap ik nog![]()