AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In mijn omgeving zijn er 3 gym's. Net even opgebeld om de tarieven te kennen.
a) 80(instapkost) + 40/maand (als jaarabbo)
b) 59/maand
c) 55/maand

Er is ook nergens een squatrek. :( (Enkel in gym A is er een powerrack)
Ik had nooit gedacht dat het zo duur zou zijn.

b) 59/maand
c) 55/maand

3 gyms in de buurt is vrij weinig niet?

En die gyms zijn idd duur :eek: ik betaal 33 euro per maand...en we hebben een squatrek

b) 59/maand
c) 55/maand

Ik betaal 20 in de maand :trollface:

Een vriend van me betaald ook 15/maand. Hij heeft het grote voorrecht om te trainen in de gymzaal van een basisschool. :D

3 gyms in de buurt is vrij weinig niet?

En die gyms zijn idd duur :eek: ik betaal 33 euro per maand...en we hebben een squatrek
Ik kan ook 30 minuten verder rijden en dan is er wel meer keuze. Maar om elke keer 1uur onderweg te zijn (zonder files)... Ik denk dat ik een paar maanden gym A ga doen tot ik eindelijk m'n appartement heb en dan een powerrack kopen. Ik zou het nu al doen, maar m'n ouders zijn er geen voorstander van... :mad:

Ik zie nu dat ik morgen tot 18:15 les heb, was in de veronderstelling dat ik tot 4 uur ofzo had. :o Plus moet nog een heel verslag plan ding aanpassen etc

Een vriend van me betaald ook 15/maand. Hij heeft het grote voorrecht om te trainen in de gymzaal van een basisschool. :D

Ik kan ook 30 minuten verder rijden en dan is er wel meer keuze. Maar om elke keer 1uur onderweg te zijn (zonder files)... Ik denk dat ik een paar maanden gym A ga doen tot ik eindelijk m'n appartement heb en dan een powerrack kopen. Ik zou het nu al doen, maar m'n ouders zijn er geen voorstander van... :mad:

haha basisschool :roflol:

Voor €20 krijg ik dit:

http://www.youtube.com/watch?v=_pLs1g

schaam me wel een beetje xD

Laatst bewerkt:
dat happy trance muziekje doet het hem echt :roflol:

Man die overlappende tekst is irritant...en ja eumh, ziet er gezellig uit?? :p

-

Laatst bewerkt:
Ik tot 10 uur

'S avonds :o

M'n buurman die het nodig vindt om elke zondag uren te timmeren(vaak ook doordeweeks) is al jarenlang zo. Volgens mij wilt hij de ark van Noach bouwen ofzo.

Terug
Naar boven