Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn vriend! Ik heb de film Looper meegenomen om samen te kijken maar hij heeft geen zin :/ en morgen moet de film terug. Zegt hij, dan kijk je die film toch zelf? Lekker gezellig. Ik wilde het samen kijken. En vanmiddag zei hij dat we het zouden kijken voor voetbal begint vanavond.

Mijn vriend! Ik heb de film Looper meegenomen om samen te kijken maar hij heeft geen zin :/ en morgen moet de film terug. Zegt hij, dan kijk je die film toch zelf? Lekker gezellig. Ik wilde het samen kijken. En vanmiddag zei hij dat we het zouden kijken voor voetbal begint vanavond.

Don't worry Snorlax, I'll whiteknight the shit out of you!

Speciale film, ik vond hem wel goed.

Laatst bewerkt:
V 38j...studeren? :D

wait, Whut?
Nope.. werken natuurlijk! hahahah.. maar ik leer nog wel bij.. werk er net een paar maanden.
Ben de proces technicus op de fabriek. *lol* en zeker gezellig met alleen maar mannen! :D
Ben de enige vrouw daar. :cool:

en dat bedoelde ik dus met uitlopen. Als er in productie wat fout loopt is het aan mij het op te lossen... dus vandaar...

Laatst bewerkt:
Nope.. werken natuurlijk! hahahah.. maar ik leer nog wel bij.. werk er net een paar maanden.
Ben de proces technicus op de fabriek. *lol* en zeker gezellig met alleen maar mannen! :D
Ben de enige vrouw daar. :cool:

en dat bedoelde ik dus met uitlopen. Als er in productie wat fout koopt is het aan mij het op te lossen... dus vandaar...
bukake.gif

ach ja.. mochten ze willen! :D

Kijken op je pc?

vrouwen (&bryce) nemen tegenwoordig dbb over, ze zijn overal!

haters op voetbal

zijn

GAY

steeds meer gays op dit forum. Mensen die voetbal haten, echte homo's, homo topics. Waar gaat het heen.
22 mannen die achter een bal aanlopen is natuurlijk zeer alpha.
Over de grond rollen en huilen na een tikje... ook alpha uiteraard.

I rest my case.

Morgen weer werken, vanmorgen teruggekomen van weekje Oostenrijk. Fml.

22 mannen die achter een bal aanlopen is natuurlijk zeer alpha.
Over de grond rollen en huilen na een tikje... ook alpha uiteraard.

I rest my case.

22 mannen die achter een bal aanlopen

Jaja we hebben er weer één die vroeger altijd als laatste werd gekozen met voetbal op het schoolplein.

22 mannen die achter een bal aanlopen

Jaja we hebben er weer één die vroeger altijd als laatste werd gekozen met voetbal op het schoolplein.
Heb je een avondcursus psychologie gevolgd om zo'n assumpties te kunnen maken? :rolleyes:

Voetbal vond ik altijd leuk als kind/jonge tiener. Maar wat heb je er aan als volwassen man? Tenzij je het zelf ook speelt? Je supportert voor je stad, maar niemand uit je stad speelt in die ploeg. Je supportert voor je land, maar er zitten alleen maar buitenlanders in je ploeg... En om het seizoen komen er spelers bij en gaan er spelers weg. Je supportert gewoon voor een schijnvoorstelling.

Voetbal is het "brood en spelen" van de oudheid. Gemaakt om het simpele volk te entertainen en in bedwang te houden. ;)

Heb je een avondcursus psychologie gevolgd om zo'n assumpties te kunnen maken? :rolleyes:

Voetbal vond ik altijd leuk als kind/jonge tiener. Maar wat heb je er aan als volwassen man? Tenzij je het zelf ook speelt? Je supportert voor je stad, maar niemand uit je stad speelt in die ploeg. Je supportert voor je land, maar er zitten alleen maar buitenlanders in je ploeg... En om het seizoen komen er spelers bij en gaan er spelers weg. Je supportert gewoon voor een schijnvoorstelling.

Voetbal is het "brood en spelen" van de oudheid. Gemaakt om het simpele volk te entertainen en in bedwang te houden. ;)

Bedwang houden lukt anders regelmatig niet :roflol:

Moet zeggen dat ik ook met plezier naar het wk/ek kijk maar Eredivisie is gewoon achterlijk.

Terug
Naar boven