Snorlax
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m53
- Massa
- 55kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriend! Ik heb de film Looper meegenomen om samen te kijken maar hij heeft geen zin :/ en morgen moet de film terug. Zegt hij, dan kijk je die film toch zelf? Lekker gezellig. Ik wilde het samen kijken. En vanmiddag zei hij dat we het zouden kijken voor voetbal begint vanavond.
hier van 7:00-17:00.... mits er niets uitloopt.. kan ook tot 20:00 worden..![]()

Nope.. werken natuurlijk! hahahah.. maar ik leer nog wel bij.. werk er net een paar maanden.

Nope.. werken natuurlijk! hahahah.. maar ik leer nog wel bij.. werk er net een paar maanden.
Ben de proces technicus op de fabriek. *lol* en zeker gezellig met alleen maar mannen!
Ben de enige vrouw daar.
en dat bedoelde ik dus met uitlopen. Als er in productie wat fout koopt is het aan mij het op te lossen... dus vandaar...
Hahaha *knuffel*Don't worry Snorlax, I'll whiteknight the shit out of you!
Speciale film, ik vond hem wel goed.
Hahaha *knuffel*
Dan ga ik het zometeen wel alleen kijken!
Edit: nee toch niet want voetbal komt op tv ;_;
FFFUUU-

voetbal 

vrouwen (&bryce) nemen tegenwoordig dbb over, ze zijn overal!

22 mannen die achter een bal aanlopen is natuurlijk zeer alpha.haters op voetbal
zijn
GAY
steeds meer gays op dit forum. Mensen die voetbal haten, echte homo's, homo topics. Waar gaat het heen.
Voetbal leuk vinden, die avatar hebben? Waar gaat het heen ...haters op voetbal
zijn
GAY
steeds meer gays op dit forum. Mensen die voetbal haten, echte homo's, homo topics. Waar gaat het heen.

22 mannen die achter een bal aanlopen is natuurlijk zeer alpha.
Over de grond rollen en huilen na een tikje... ook alpha uiteraard.
I rest my case.
haters op voetbal
zijn
GAY
Met 25 man bezweet achter een balletje rennen om vervolgens naakt met zijn allen te gaan douchen.
Yep, totaal niet gay
Heb je een avondcursus psychologie gevolgd om zo'n assumpties te kunnen maken?22 mannen die achter een bal aanlopen
Jaja we hebben er weer één die vroeger altijd als laatste werd gekozen met voetbal op het schoolplein.

Heb je een avondcursus psychologie gevolgd om zo'n assumpties te kunnen maken?
Voetbal vond ik altijd leuk als kind/jonge tiener. Maar wat heb je er aan als volwassen man? Tenzij je het zelf ook speelt? Je supportert voor je stad, maar niemand uit je stad speelt in die ploeg. Je supportert voor je land, maar er zitten alleen maar buitenlanders in je ploeg... En om het seizoen komen er spelers bij en gaan er spelers weg. Je supportert gewoon voor een schijnvoorstelling.
Voetbal is het "brood en spelen" van de oudheid. Gemaakt om het simpele volk te entertainen en in bedwang te houden.![]()