XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bedwang houden lukt anders regelmatig niet :roflol:

Moet zeggen dat ik ook met plezier naar het wk/ek kijk maar Eredivisie is gewoon achterlijk.
Hooliganisme is dan ook de enige reden om iets met voetbal te hebben. Op een "'sociaal verantwoorde" manier elkaar de kop inbeuken. Hoe prachtig is de sport toch niet? :D

Hooliganisme is dan ook de enige reden om iets met voetbal te hebben. Op een "'sociaal verantwoorde" manier elkaar de kop inbeuken. Hoe prachtig is de sport toch niet? :D

Ach als ze alleen elkaar de kop inslaan heb ik geen problemen mee :roflol:

Alleen moeten ze wel de bijkomende kosten zelf ophoesten

Ach als ze alleen elkaar de kop inslaan heb ik geen problemen mee :roflol:

Alleen moeten ze wel de bijkomende kosten zelf ophoesten

Dat doet vadertje staat wel. :o

OT: Ik kan geen sites meer vinden om serie's te streamen. Al mijn vaste sites zijn "officieel" geworden... :mad:

Dat doet vadertje staat wel. :o

OT: Ik kan geen sites meer vinden om serie's te streamen. Al mijn vaste sites zijn "officieel" geworden... :mad:

De staat betalen wij he :roflol:

Maar goed, als de politie zo uitgerust wordt als in Spanje zal ik met alle liefde ze sponsoren. Uiteraard wel met camera's er bij. Lijkt me prachtig als die lui vol zitten met blauwe plekken van de rubberen kogels

Serieus wat een non-discussie zeg. Ga je met z'n allen eens over iets anders opwinden dan wie voetbal leuk vindt.

Morgen EEG met slaapdeprivatie.... dus niet meer slapen tot morgenochtend 8 uur :(

monday morning hang over

Schijtprobleem :o

Nog steeds niet van mn vertiefde verkoudheid/griep af!

fervent supporter zijn van een bepaalde sportclub is net hetzelfde als gelovig zijn.
- Je hebt er geen enkele goede reden voor.
- Welke sport en welke club je voor supportert is bijna volledig lands- en dorpsafhankelijk (niemand geeft een **** om voetbal/soccer in amerika, maar ze geven dan wel weer evenveel om american football)
- Naarmate de intelligentie van een persoon daalt, stijgt de kans op geweld in naam van de sport en de hoeveelheid toewijding tot de club(ook zo bij geloof)
- Je geeft belachelijk veel geld uit aan idioten die je achter je rug om uitlachen

Maar dat is nu eenmaal de gemakszuchtscultuur. Ipv zelf naar grootheid te streven, aanbidt men liever valse goden als een hoop f**gots. Dat is immers een stuk makkelijker:o

fervent supporter zijn van een bepaalde sportclub is net hetzelfde als gelovig zijn.
- Welke sport en welke club je voor supportert is bijna volledig lands- en dorpsafhankelijk (niemand geeft een **** om voetbal/soccer in amerika, maar ze geven dan wel weer evenveel om american football)
- Naarmate de intelligentie van een persoon daalt, stijgt de kans op geweld in naam van de sport en de hoeveelheid toewijding tot de club(ook zo bij geloof)
- Je geeft belachelijk veel geld uit aan idioten die je achter je rug om uitlachen

True :roflol:

Eigenlijk is het wel jammer dat politie zorgt dat supporters uit elkaar blijven anders zouden we na het voetbal plezier weer eens een lesje evolutie theorie krijgen

Hehe, mijn broer kan zich echt verschrikkelijk druk maken in voetbal. Dat je je er een beetje mee kunt inleven, tot daar aan toe. Maar hij neemt echt epische proporties aan. En zich dan ook zo ontzettend intellectueel voelen omdat hij wat namen kan opnoemen. Vroeg ie laatst nog aan mij 'wist je dat bagotelli in zijn eerste match voor 'italiaanse club waarvan ik de naam even kwijt ben' al 2 doelpunten maakte'. Ik: nee. Keek ie weg met een grijns van "hehe die weet da nie".

Maar dat is nu eenmaal de gemakszuchtscultuur. Ipv zelf naar grootheid te streven, aanbidt men liever valse goden als een hoop f**gots. Dat is immers een stuk makkelijker:o

Veel voetbal fans zijn in mijn ogen ook geen echte sportliefhebbers.
Een echte sportliefhebber zou de tegenpartij ook een mooi doelpunt gunnen om mooi spel te zien. En die gaat dan niet het gevecht aan als ze het niet kunnen winnen

Hehe, mijn broer kan zich echt verschrikkelijk druk maken in voetbal. Dat je je er een beetje mee kunt inleven, tot daar aan toe. Maar hij neemt echt epische proporties aan. En zich dan ook zo ontzettend intellectueel voelen omdat hij wat namen kan opnoemen. Vroeg ie laatst nog aan mij 'wist je dat bagotelli in zijn eerste match voor 'italiaanse club waarvan ik de naam even kwijt ben' al 2 doelpunten maakte'. Ik: nee. Keek ie weg met een grijns van "hehe die weet da nie".

hurr-durr-derp-face-sheldon-coopurrrr_large.jpg

In.

Trainen was bad, geen eetlust, slecht geslapen etc.

Ik denk winter > lente overgangsdipje

Terug
Naar boven