AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Autistische werklozen die 20 setjes doen met bankdrukken. Snik..

Stuur maar meteen deze kant op pinda. Noxipro is mijn favoriet. :D

Ik sta nu echt veel te laag in vet en vocht. Net getraind en als ik na een setje blijf staan word het gewoon zwart voor mijn ogen, mijn huid voelt overal aan als papier. Gezicht ziet er magertjes uit.

Klote zooi dat ik ziek ben geweest ga daar echt nog een maand last van hebben volgens mij:(.

Ziet er trouwens wel bruut uit zo droog staan :roflol: ****ing 8 pack, overal aders enz enz. :roflol:

Hebben die Bonbon en Parijs nu serieus iets? Zit niet meer zoveel op Dbb maar vlgs mij mis ik iets.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.811
Ik sta nu echt veel te laag in vet en vocht. Net getraind en als ik na een setje blijf staan word het gewoon zwart voor mijn ogen, mijn huid voelt overal aan als papier. Gezicht ziet er magertjes uit.

Klote zooi dat ik ziek ben geweest ga daar echt nog een maand last van hebben volgens mij:(.

Ziet er trouwens wel bruut uit zo droog staan :roflol: ****ing 8 pack, overal aders enz enz. :roflol:
Pics?

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

maar weet jij wel wat ':roflol:' betekend?

Pics?

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

maar weet jij wel wat ':roflol:' betekend?

Ja

Rolling on the floor laughing out loud.:)

Maar ik lach erom omdat het eigenlijk helemaal niet leuk is:(

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

hij lacht zichzelf uit namelijk

Ik lach graag, ook om mezelf:D

dit is echt om te huilen :')

Wat een gebash de laatste tijd, doe eens lief tegen elkaar...

Terug
Naar boven