Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zit met een misselijk gevoel op werk. Gevoel alsof ik elk moment wel kan gaan overgeven. Erg irritant weer allemaal..

mijn enige genetische imperfectie: hooikoorts

Sinds gister hele erge steken bij mijn navel en toen ik het mijn moeder vertelde adviseerde ze me om de huisarts te bellen en dat heb ik ook gedaan. De telefoniste vroeg hoe snel ik er kon zijn en ik ben er toen heen geracet. Er is aan mijn buik gevoeld (au!) en ik heb waarschijnlijk een blinde darmontsteking. Zodra ik rechts meer pijn heb dan links moet ik weer langskomen en dan naar de chirurg en in het ergste geval onder het mes. Das even schrikken op de maandagmorgen!

Sinds gister hele erge steken bij mijn navel en toen ik het mijn moeder vertelde adviseerde ze me om de huisarts te bellen en dat heb ik ook gedaan. De telefoniste vroeg hoe snel ik er kon zijn en ik ben er toen heen geracet. Er is aan mijn buik gevoeld (au!) en ik heb waarschijnlijk een blinde darmontsteking. Zodra ik rechts meer pijn heb dan links moet ik weer langskomen en dan naar de chirurg en in het ergste geval onder het mes. Das even schrikken op de maandagmorgen!

Dat word in het ziekenhuis liggen kosten en weinig eten

Dat is nog eens cutten

Zal goed voor me zijn!
Klote buikpijn

Tandarts, eerst een half uur moeten wachten. Toen ben ik half vermoord, en nu heb ik 3 verdovingen gehad kan ik niet normaal drinken want alles loopt uit me smoel, kan ook niet eten want dan bijt ik me wang stuk.

High five

Tandarts, eerst een half uur moeten wachten. Toen ben ik half vermoord, en nu heb ik 3 verdovingen gehad kan ik niet normaal drinken want alles loopt uit me smoel, kan ook niet eten want dan bijt ik me wang stuk.

High five

:roflol:

Kinda made my day

thx :heart:

Klote sample noxipro verdoet heel mijn eerste training.
Nooit, nooit meer dat spul. Voelt meer als een partydrug bij mij.

Gebruik je het toch voortaan daar voor?

nieuwe tan2 @#%@ collega.

Vandaag unleash genomen vlak voordat ik naar de sportschool reed... is er een ongeluk gebeurt op de doorgaande weg. gewoon een uur staan wachten!! Opgefokt door de unleash én door de file in m'n auto gezeten. Eer ik in de sportschool was merkte ik niets meer. Zonde van mijn tijd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.795
ik fiets richting ut stoplicht..staat al een andere fiets dus ik hoef niet op dat knopje te drukke.

Na 3 minuten sta ik er nog steeds dus ik vraag me zo hardop af, zou dat ding kapot zijn of zo.

dat wijf naast me: oh jah, ik moet nog op dat knopje drukke :p

:fuu: :army:

Dat ik heel de dag & avond forever alone ben, iedereen is weg. :fa:

Dat morgen m'n db bars geleverd worden en dat ik niet thuis ben omdat ik moet werken.:fuu:

PowerFap.jpg
Dat ik heel de dag & avond forever alone ben, iedereen is weg. :fa:

Terug
Naar boven