Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dear, ik heb opzich niets tegen jou maar je snapt toch zelf wel dat dit vervelend word.

jullie zijn dat kleffe stelletje dat op iedere school zit. Dat altijd tussen de lessen door even paniekerig naar elkaar toe rennen om in het openbaar aan elkaar te zitten zodat iedereen het kan zien.

dit

zeer irritant

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.763
Je hoeft niet te reageren hoor, je kan me ook gewoon op je negeer lijst zetten, dan hoef je mijn posts niet eens meer te lezen.;)
ik vin ignorelijst nogal zwak.

+dan zie ik iedere keer deze vage discussies zonder dat ik weet waar het over gaat

just gtf out of my topic

dear, ik heb opzich niets tegen jou maar je snapt toch zelf wel dat dit vervelend word.

jullie zijn dat kleffe stelletje dat op iedere school zit. Dat altijd tussen de lessen door even paniekerig naar elkaar toe rennen om in het openbaar aan elkaar te zitten zodat iedereen het kan zien.

Dit wordt alleen maar vervelend omdat jullie er zo'n probleem van maken hoor. Als jullie nou normaal zouden reageren..
Als ik nou elke dag wat post over mijn werk in wat maakt je dag goed of wat verpeste je dag, dan is dat toch ook geen big deal?

No offence.

Kan dat gezeik ophouden? Kan ook gewoon een slot op het topic gooien natuurlijk.

• #3.767
Dit wordt alleen maar vervelend omdat jullie er zo'n probleem van maken hoor. Als jullie nou normaal zouden reageren..
Als ik nou elke dag wat post over mijn werk in wat maakt je dag goed of wat verpeste je dag, dan is dat toch ook geen big deal?

No offence.
als jij iedere dag kei hard afgezeken word door je baas omdat je bijv. de trillplaat niet kan vinden en hij je de loods 3 keer laat afzoeken om dat ding te vinden voordat hij bedenkt dat dat ding erges in geldrop staat.

Dan ben je hier goed
maar die 'heerlijke dag/weekeind met mijn meisje :heart:'
daar worden we ziek van, das gewoon zodat je aandacht krijgt.

@ mods: er zijn zat kaarten gevallen voor gepraat over ene 'zyzz' en topics over hem gaan dicht...dit is toch veel erger.

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

ow, wist niet dat ericr meelas toen ik aan het typen was :o

on topic ben ik nog vergeten: vergat de rijst te kopen, kon ik weer terug naar de winkel :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand heeft me getagged op een foto op facebook, heb nu 80 emails van facebook van mensen die comments erop fl*kkeren en counting. How do i stop this shit?:mad:

iemand heeft me getagged op een foto op facebook, heb nu 80 emails van facebook van mensen die comments erop fl*kkeren en counting. How do i stop this shit?:mad:

Zul je vast wel bij instellingen kunnen wijzigen, dat je geen email notificatie meer wil ontvangen.

Editz:

Rechts boven staat account, dan accountinstellingen en dan kun je het bij meldingen aan passen.

Laatst bewerkt:
je kan jezelf toch niet serieus nemen, als je op je 21e nog 3x per dag zeg: Ik mis je :heart: WJNMK

je lijkt wel een 15 jarige die net ze eerste chick heeft, jesus

Ook wat te klagen, jankers die doorgaan na een waarschuwing. Volgende die doorgaat krijgt een topicban.

• #3.774
ik bijt op mijn tong :sad:

uhm... dat ik al 12 dagen droog sta.

haha eric dat was een goeie :D

Dat marcel droog staat :(
****s op my day

Veel te weinig slaap, gisteren 1,5 uur en vannacht maar 4,5 uur:(.

Terug
Naar boven