MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Diaephi, bedankt voor dat filmpje op facebook hé :kots:

perfect opgezocht hoeveel kcall ik moest eten (2400) om af te vallen maar kwam bij in de plaats, dus nog eens de helft van call's gegaan en ben nu sinds 6 mrt 1.3 kg afgevallen maar zie niet echt waar die kg is weggevallen.
Trouwens als je een eca stack neemt moet de dan niet veel sneller resultaat zien?

Begin vorige week mn autosleutel nog gehad (logotje was er net vanaf gegaan)
Toen ergens kwijtgeraakt in huis wrs. Dus reserve sleutel maar gepakt. Was er van overtuigd dat de sleutel gewoon in de garage lag aangezien ik dan vaak mn zakken leeghaal voor het trainen en op een kastje leg.

Daar ligt ie dus niet. Heb die auto zaterdag verkocht en 1 sleutel meegegeven, andere binnen 2 weken opsturen maar zoek nu al 3 dagen alles af en nog steeds niks

Ben serieus al 2,5 uur bezig om iets van een simpele presentatie op papier te zetten en heb nog praktisch niets :roflol:

Toen ergens kwijtgeraakt in huis wrs. Dus reserve sleutel maar gepakt. Was er van overtuigd dat de sleutel gewoon in de garage lag aangezien ik dan vaak mn zakken leeghaal voor het trainen en op een kastje leg.

Daar ligt ie dus niet. Heb die auto zaterdag verkocht en 1 sleutel meegegeven, andere binnen 2 weken opsturen maar zoek nu al 3 dagen alles af en nog steeds niks

Damn, dat is klote bro'

Sneeuwt het weer buiten. Tyf nou eens op met die bagger zooi!!

Dat scheelt dat je hem al verkocht hebt, kwestie van verhuizen en een ander telefoonnummer nemen.

Geen oefenmateriaal voor huurrecht. Iemand beschikking tot huurrecht tentamens (uni niveau) ? Infinite karma.

5 maanden lang al klote sneeuw en koud weer. Winter GTFO

Realiseer me net dat ik niet meer aan mn eelt kan pulken omdat de nieuwe sportschool alleen gladde stangen en db's heeft... en nog trainen er mensen met handschoentjes :roflol:

Moest nog even een onderzoek uitprinten en inleveren, kwam daarom 20 minuten te laat bij Duits. Mag ik niet meer naar binnen... 't is potverdomme geen middelbare school meer toch. Idioten. Volgende week Duits tentamen dus had het wel nodig..

Regen

Terug
Naar boven