- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
De waarheid kwetst

En van dat bashen krijgt hij een dikke huid, dan lijkt ie ineens wat buffer!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Arnaud en ik hebben een haatliefde relatie
En kijkend naar arnodsi denk ik eerder dat je dik wordt als je gebashed wordt in plaats van een dikke huid krijgt

oh lawd
en kijkend naar arnodsi denk ik eerder dat je dik wordt als je gebashed wordt in plaats van een dikke huid krijgt
Achja, dat vet is er zo af! Jij zit voor de rest van je leven met een rondje ipv een sterretje!
En kijkend naar arnodsi denk ik eerder dat je dik wordt als je gebashed wordt in plaats van een dikke huid krijgt

Achja, dat vet is er zo af! Jij zit voor de rest van je leven met een rondje ipv een sterretje!![]()

dacht dat jij AH distributie werkte ? staken toch ?
Uiteindelijk een goede deal gevonden om een auto te huren. Kom ik er achter dat ze een creditcard nodig hebben. Heel mijn roadtip door Noord Ierland gaat dus niet door. Waarom wordt mij geen toffe evaring gegunt?

Uitzendbureau. Wij mogen nou overuren draaien.. uhm moeten.
K*t allemaal
Gadver moet nog ruim 8 uur wakker blijven en ben nu al kapot moe...
Had iemand iets zien posten op het forum dat hij als tip gaf aan een ander lid om te gaan kuren om z'n baard te laten groeien...maar kan die post niet meer vinden!
sinds wnnr post jij hier?zo midden in de nachtNou idd.. Had gedacht doe ik wel ff.. Moet voor een onderzoek 24 uur wakker blijven... Afgelopen nacht ook maar 5 uurtjes geslapen.. Breekt beetje op geloof ik... Zo maar ff rondje fietsen denk..