MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

to late nvm :(

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 14:24 ----------

Pfff, dat is echt heel zuur. Werkt uiteraard niet met terugwerkende kracht, ik zou als compensering wc-rollen bij je uni jatten. En ambi-pur toiletverfrissers enzo, tot je weer op €1742,10 zit.

Voedingsschema gemaakt.. 160gram vet

:fuu:

dat ik insanity week uitstel, 10minuten into it ben ik al moe. Zo heeft dit vast geen zin. Flink cardioen voor een week dat ik er weer wat meer gewend aan raak en dan weer proberen.

Het lukt wel maar niet het tempo dat ik van mezelf eis om het te laten lukken;@

wut 160 gram vet? Wat eet jij allemaal?

:roflol:

Ik fl**ker 50ml olijfolie door shake, dat dere kcal

En voor de rest tikt t allemaal aan.. Misschien maar eens kipgehakt ipv gewone gehakt pakken, geen olijfolie meer door shake, 150g kip + 100g rijst ipv 300/50 :o

En voor de rest tikt t allemaal aan.. Misschien maar eens kipgehakt ipv gewone gehakt pakken, geen olijfolie meer door shake, 150g kip + 100g rijst ipv 300/50 :o

Kuren maar je voeding staat niet op punt? :mad::mad:

I_don't_want_to_live_on_this_planet_anymore.jpg

Dude heb eens geduld man...
Jij verwacht echt 15kg/jaar bij te komen.
Het is geen sprint, het is een marathon!

Wat zijn je macro's?

Ik ben vanochtend om 8 uur begonnen zodat ik mooi om 16 uur weg kon. Ik stond op het punt om weg te gaan, wordt er nog een meeting gepland om 17 uur.

:fuu:

Dude heb eens geduld man...
Jij verwacht echt 15kg/jaar bij te komen.
Het is geen sprint, het is een marathon!

Wat zijn je macro's?

15 kilo had ik in een half jaar al :o

Nu zit ik op 18 sinds 11 juni vorig jaar, inclusief 2.5 maand vast zitten & tijd om weer op gewicht te komen :p

Met dit schema nu 250/300/160 gram (e/k/v)

Eerst telde ik gewoon kcal en ging prima, ben alleen benieuwd of schoon eten ook zorgt voor minder bf of dat het geen drol uit maakt :p

15 kilo had ik in een half jaar al :o

Nu zit ik op 18 sinds 11 juni vorig jaar, inclusief 2.5 maand vast zitten & tijd om weer op gewicht te komen :p

Met dit schema nu 250/300/160 gram (e/k/v)

Eerst telde ik gewoon kcal en ging prima, ben alleen benieuwd of schoon eten ook zorgt voor minder bf of dat het geen drol uit maakt :p
Jij was ondervoed (no offence) dus dat is anders. Nu gaat het niet meer zo snel gaan hoor. Beginner gains zijn wrs gedaan, reken nu maar op +-5kg vvm op een jaar. Als ik wat dooreet, weeg ik op een paar dagen 4kg meer. Maar dat is allemaal vocht, daar ben je niets mee.

Waarom verhoog je je carbs niet wat? Ik eet momenteel evenveel carbs (op trainingsdag) en ik zit in de cut :P

Jij was ondervoed (no offence) dus dat is anders. Nu gaat het niet meer zo snel gaan hoor. Beginner gains zijn wrs gedaan, reken nu maar op +-5kg vvm op een jaar. Als ik wat dooreet, weeg ik op een paar dagen 4kg meer. Maar dat is allemaal vocht, daar ben je niets mee.

Waarom verhoog je je carbs niet wat? Ik eet momenteel evenveel carbs (op trainingsdag) en ik zit in de cut :P

Ja zat ik ook aan te denken, meer macaroni en rijst en olijfolie/pinda's er uit fl*kkeren.

Ja zat ik ook aan te denken, meer macaroni en rijst en olijfolie/pinda's er uit fl*kkeren.

Relatief hoog in vetten maakt niks uit???
Koolhydraten zijn absoluut niet cruciaal en als je bizar hoog in eiwitten gaat is het ook alleen maar nadelig (kan je test verlagen).
Niks mis met vetten eten.

iPhone doet ****ed up raar..... is super traag, scherm blijft enkele seconden hangen telkens als ik iets doe, wilt niet meer uitschakelen, zwart scherm als ik een app open....

Relatief hoog in vetten maakt niks uit???
Koolhydraten zijn absoluut niet cruciaal en als je bizar hoog in eiwitten gaat is het ook alleen maar nadelig (kan je test verlagen).
Niks mis met vetten eten.

Hmm ik kijk t wel even aan :p kan het altijd nog aanpassen.

Wel hatelijk vorige x 3x5x65 kilo squat en nu kwam de 4e rep er niet eens meer uit :fuu:

Mensen maken zoveel fouten op mn werk en ik mag dat allemaal gaan controleren en herstellen :(

Terug
Naar boven