AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ffff- Aan de slappe schijt en ik was van plan om een middagje m'n onderrug te trainen.
Sorry ovos, deze dag geen squatten met de stang om m'n rug te fixen D:
...Of toch maar proberen en hopen dat ik geen poepje laat.

eindelijk leuk sportbroekje gevonden... maat er niet meer:headbang:
niet meer te bestellen ook...:sad:

Dat ik er pas vannacht achter kwam dat mijn oude adres nog aan stond bij Alternate,
en dat ze het gewoon verdommen om het nog aan te passen vandaag , terwijl het pakje nog niet eens weg is :mad:

k*t zooi^@#$^&@$*(
moet ik morgen in dat oude schijt huis wachten :o

O ja EDIT ik heb meteen een mail gestuurd dat ik er NOOIT meer wat bestel , want dat zal zeer doen bij ze LOL :p

Ray.......

Dat ik nog steeds op dbb rondhang terwijl ik een uur geleden zou beginnen met sporten.

Soms is dbb net een drug.

batterij van mn horloge heeft het begeven na minder dan een jaar werken.

Ik krijg niet eens de kans om op een topic te reageren dat over mij gaat :(

Ik kom er nu pas uit das pas lekker

Dat ik er pas vannacht achter kwam dat mijn oude adres nog aan stond bij Alternate,
en dat ze het gewoon verdommen om het nog aan te passen vandaag , terwijl het pakje nog niet eens weg is :mad:

k*t zooi^@#$^&@$*(

O ja EDIT ik heb meteen een mail gestuurd dat ik er NOOIT meer wat bestel , want dat zal zeer doen bij ze LOL :p

Ray.......
Had je niet kunnen bellen?

k*t zooi^@#$^&@$*(

Ray.......

Balen, bestelde vroeger ook altijd bij Alternate.
Vroeger waren ze de goedkoopste tegenwoordig een van de duurdere.
Gestopt met er te kopen nadat ze me een mobo hadden verkocht waarvan de CPU pinnetjes helemaal krom stonden. Heb een foto gemaakt en ze gemailed, gingen ze me vertellen dat ik het zelf gedaan had!!

Ben 1.5 uur met een vergrootglas en een naald bezig geweest om het een beetje goed te buigen..

zomerjas gekocht

verpest mn dag omdat ik nu weer arm ben

Het topic dat Bryce opende over gay funny nsfw gay versie.

Oefen tentamen Duits gemaakt, 65 van de 120 vragen fout :( Haal ik dus nooit :treuren:

Noooooooo, bedenk me nu dat ik mijn horloge in de gym heb laten liggen, als hij weg is roidrage is de hele gym door :eek:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven