- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eindelijk leuk sportbroekje gevonden... Maat er niet meer
Niet meer te bestellen ook...![]()

Dat ik nog steeds op dbb rondhang terwijl ik een uur geleden zou beginnen met sporten.
Soms is dbb net een drug.

Had je niet kunnen bellen?Dat ik er pas vannacht achter kwam dat mijn oude adres nog aan stond bij Alternate,
en dat ze het gewoon verdommen om het nog aan te passen vandaag , terwijl het pakje nog niet eens weg is
k*t zooi^@#$^&@$*(
moet ik morgen in dat oude schijt huis wachten
O ja EDIT ik heb meteen een mail gestuurd dat ik er NOOIT meer wat bestel , want dat zal zeer doen bij ze LOL
Ray.......
Dat ik er pas vannacht achter kwam dat mijn oude adres nog aan stond bij Alternate,
en dat ze het gewoon verdommen om het nog aan te passen vandaag , terwijl het pakje nog niet eens weg is
k*t zooi^@#$^&@$*(
moet ik morgen in dat oude schijt huis wachten
O ja EDIT ik heb meteen een mail gestuurd dat ik er NOOIT meer wat bestel , want dat zal zeer doen bij ze LOL
Ray.......
zomerjas gekocht
verpest mn dag omdat ik nu weer arm ben

Het topic dat Bryce opende over gay funny nsfw gay versie.
Noooooooo, bedenk me nu dat ik mijn horloge in de gym heb laten liggen, als hij weg is roidrage is de hele gym door![]()
Noooooooo, bedenk me nu dat ik mijn horloge in de gym heb laten liggen, als hij weg is roidrage is de hele gym door![]()

als je wil mag je mijn tw eens lenen