Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Doe T de groeten via report.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 11:45 ----------

Ik kom zelf uit Tilburg (week/om/week) en woon vlak bij het gebouw.

Ik doe het over de bedrijfsgroei bij startende ondernemers, te veel om te typen.

Interessant! Succes ;)

men ketting viel wel 20 keer van men fiets en blokkeerde constant.
****ing k*t fixie..
3km te voet moeten stappen naast men fiets.

Moet het werk van andere contoleren en één zo'n conjo heeft me al 3x het zelfde laten contoleren zonder zn fouten te verbeteren terwijl ik duidelijk heb opgeschreven wat fout en is hoe het wel moet staan.
Als ik het nog 1x moet controleren zonder dat hij de verbeteringen heeft doorgevoerd gooi ik hem het raam uit!!
:yell: *Whey rage*

Moet het werk van andere contoleren en één zo'n conjo heeft me al 3x het zelfde laten contoleren zonder zn fouten te verbeteren terwijl ik duidelijk heb opgeschreven wat fout en is hoe het wel moet staan.
Als ik het nog 1x moet controleren zonder dat hij de verbeteringen heeft doorgevoerd gooi ik hem het raam uit!!
:yell: *Whey rage*

dat je t al 3x doet :roflol:

gebruikercp ziet er gek uit

Beste dinnie belde.. moeder helaas overleden, was al geruime tijd ziek... wat een klap.. :(:(

Meid waar ik 3 jaar samen mee ben geweest (tot 1.5 maand geleden) hand in hand zien lopen met een gozer.
Chagrijnig de hele sportschool uit elkaar getrokken
Betaas****

Gadverdamme :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze week ingebroken bij ons thuis snachts... tv en home cinema set weg + alle sierraden (oa erfstukken) alle deuren e.d. braaksporen, nauwelijks sporen binnen , gelukkig niks stuk maar flink klote dit man...bedrag loopt over de 5000 euro..

deze week ingebroken bij ons thuis snachts... tv en home cinema set weg + alle sierraden (oa erfstukken) alle deuren e.d. braaksporen, nauwelijks sporen binnen , gelukkig niks stuk maar flink klote dit man...bedrag loopt over de 5000 euro..

Pff zeker klote man... Hopelijk vinden ze die ellendelingen.

Succes er mee in ieder geval.

inboedel verzekering toch?? wel k*t van die erfstukken

Pff zeker klote man... Hopelijk vinden ze die ellendelingen.

Succes er mee in ieder geval.
tnx hoop t ook, de verdachte auto die gezien is had een kenteken uit litouwen, als dat de daders waren worden ze wss niet teruggevonden :(

inboedel verzekering toch?? wel k*t van die erfstukken

ja klopt maar die dekt lang niet alles hoe ik begreep, en idd die ergstukken is flink balen

Sterkte man...vreselijk k*t...ook het gevoel dat iemand is binnengeweest is echt niet leuk :s

Shit man, sterkte er mee :/

Terug
Naar boven