Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

succes sterkte ermee..

even mp in de gaten houden wie weet vind je er wat op.

deze week ingebroken bij ons thuis snachts... tv en home cinema set weg + alle sierraden (oa erfstukken) alle deuren e.d. braaksporen, nauwelijks sporen binnen , gelukkig niks stuk maar flink klote dit man...bedrag loopt over de 5000 euro..

wow sterkte man, flink k*t

deze week ingebroken bij ons thuis snachts... tv en home cinema set weg + alle sierraden (oa erfstukken) alle deuren e.d. braaksporen, nauwelijks sporen binnen , gelukkig niks stuk maar flink klote dit man...bedrag loopt over de 5000 euro..

Pff dat is echt lelijk man. Sterkte en hoop dat de daders gepakt worden...

tnx guys, kans is klein dat ze ze pakken, sowieso omdat er n verdachte auto is gezien met litouws kenteken.... maar goed idee om marktplaats in de gaten te houden ;) altijd blijven hopen he!

tnx guys, kans is klein dat ze ze pakken, sowieso omdat er n verdachte auto is gezien met litouws kenteken.... maar goed idee om marktplaats in de gaten te houden ;) altijd blijven hopen he!

Denk dat Helga straks naar jou tv kijkt.

Volgende x betere inbraakpreventie? :p

tnx hoop t ook, de verdachte auto die gezien is had een kenteken uit litouwen, als dat de daders waren worden ze wss niet teruggevonden :(

ja klopt maar die dekt lang niet alles hoe ik begreep, en idd die ergstukken is flink balen

Als er geen plafond is ingesteld, maar ze gewoon niet alles willen vergoeden, gewoon meer opgeven. Je verzekerd je jarenlang voor zoiets, betaald altijd netjes premie en als er dan iets gebeurd zouden ze niet alles vergoeden?! Eruit halen wat erin zit en een nieuwe verzekeraar zoeken die wel gewoon "normale" clausules heeft.

Succes anyway!

ja volgens mij was het verzekerd tot 3500 euro (de sierraden) maar dat was veel meer waard.. kom er net ook achter dat mn htc desire ook gestolen is (heb net nieuwe dus simkaart enzo zat daar niet in) maar toch k*t want daar stonden foto's, sms/whap verkeer in en al mn accounts stonden erop gesynct :o dus wachtwoorden maar verandert net, alleen nog even uitzoeken hoe ik die blokkeer of opspoor? stond geen programma op om dat te doen volgens mij..

Succes met de nasleep van die inbraak!

OTC: veel te vroeg wakker op m'n vrije dag...bah

Joepie:mad:

Jeej:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 09:46 ----------

(Ja ik heb een ochtendhumeur)

nou idd... enjoy your day :kiss:

zelf gelukkig totaal geen last van.... moet je ook niet hebben met kids ;)
laatst was het half 6 :P niet piepen dus met half 10 :D

het is ****ing bijna 10u! woman the **** up! (als in man the **** up/grow some balls)

de zon schijnt hier zelfs!

****ing koud en ik moet zo post doen :(

nou idd... enjoy your day :kiss:

zelf gelukkig totaal geen last van.... moet je ook niet hebben met kids ;)
laatst was het half 6 :P niet piepen dus met half 10 :D

Laat mij lekker piepen, k lag er om half 6 pas in na 2 inbraakmeldingen

het is ****ing bijna 10u! woman the **** up! (als in man the **** up/grow some balls)

de zon schijnt hier zelfs!

Oei, heb jij ook last van een ochtendhumeurtje :D

Laat mij lekker piepen, k lag er om half 6 pas in na 2 inbraakmeldingen

Oei, heb jij ook last van een ochtendhumeurtje :D

Nee totaal niet, ik ben de hele dag door vervelend.

Ik vind het alleen nooit zo'n probleem als ik vroeg wakker word (was vanmorgen om 5u al op) ik vind het alleen irri als ik dan 's avonds vroeg moe word.

Nee totaal niet, ik ben de hele dag door vervelend.

Ik vind het alleen nooit zo'n probleem als ik vroeg wakker word (was vanmorgen om 5u al op) ik vind het alleen irri als ik dan 's avonds vroeg moe word.

Oh dat verklaart een hoop :p
Ben geen ochtendmens, nooit geweest ook

Terug
Naar boven