XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ma die boos wordt omdat ik haar geen macaroni wil geven.

Ik sta gewoon een uur in de keuken en dan komt ze pas als ik klaar ben tot de conclusie dat ze ook wat wilt? En dan ook nog chagrijnig doen als ik nee zeg :roflol:

Vrouwen horen zelf te koken...

Stom wicht in de Gym (Personal trainster) die mij kwam zeggen dat ik het kalm aan moet doen :S

Even tussendoor, weet iemand hoe je bepaalde topics blokt & ze dus ook niet meer ziet in de lijst enzo?

Karma wil be given

In je gebruikerCP aan de linkerkant een heel menu om daarmee aan de slag te gaan :)

In je gebruikerCP aan de linkerkant een heel menu om daarmee aan de slag te gaan :)

Ja weet ik, maar wilde dus weten hoe je topic aan die lijst toe kon voegen.. Maar heb het al gevonden - - >topic - - >topic opties-->negeer dit topic.

Toch bedankt voor de moeite

Wat is het DUO kansloos. Geef ik dinsdag wat wijzigingen door, zouden van het weekend dan doorgevoerd zijn, log ik net in zijn de wijzigingen 'doorgevoerd': nog steeds staat de oude situatie er potverdomme.

Pffff een groot broodje club kip special binnen, 0.5l melk, 100g havermout en 50g whey en moet zo beginnen werken :fuu: Het liefst ga ik nu even op de zetel liggen :(

Heb nog geen 3 uur geslapen denk ik. Extreem overgevoelig aan alle prikkels. En vooral geluiden. Gelukkig is er milan stankovic om mij te bedaren.

Je bent nog zo jong en om dan al getrouwd te zijn met iemand die je je vrijheid niet gunt qua sporten..

Eeuwig zonde als je het mij vraagt

Terug
Naar boven