AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Snap niet dat je gaat klagen als je partner graag sport? i mean wtf?

Als je op iemand bent gevallen vanwege de rondingen en in de loop van de jaren traint ze alles eraf dan kan ik me dat wel voorstellen.
Als je al zo was toen je hem kon dan moet ie uiteraard gewoon z'n smoel houden dan wist hij waar hij aan begon.

Als je op iemand bent gevallen vanwege de rondingen en in de loop van de jaren traint ze alles eraf dan kan ik me dat wel voorstellen.
Als je al zo was toen je hem kon dan moet ie uiteraard gewoon z'n smoel houden dan wist hij waar hij aan begon.
Idd. agree.

Je bent nog zo jong en om dan al getrouwd te zijn met iemand die je je vrijheid niet gunt qua sporten..

Eeuwig zonde als je het mij vraagt

26... is niet mega jong.. ben al 4 jaar getrouwd :D
Het is niet dat ik niet mag sporten... tot op bepaalde hoogte... hij heeft die nu bereikt.. ik nog lang niet.. klein struikelblokje maar ;)

Is gewoon kwestie van gewenning ;)

Laatst bewerkt:
26 is zeker niet jong om te trouwen, als je al een lange relatie hebt kan je tegen die tijd makkelijk getrouwd zijn.
Zat mensen om me heen die begin 20 zijn, kinderen hebben, en getrouwd zijn.

Snap voorderest het gezeur van je man niet, veel mannen dromen juist van een vriendin met zo'n lichaam ;')
Gewoon jaloers dat z'n vrouw sterker is haha.

Maar restricties leggen op wat een passie van je partner is vind ik tbh not done.
Op mijn 17e moest ik ook stoppen met de sportschool van m'n toenmalige vriendin, en nu het 3 jaar later over is zat ik hier met m'n circa 110 kilo en 30% vp.

Ik zou ook geen vriendin willen hebben die gespierder is en mij zo kan vloeren.

Laatst bewerkt:
26... is niet mega jong.. ben al 4 jaar getrouwd :D
Het is niet dat ik niet mag sporten... tot op bepaalde hoogte... hij heeft die nu bereikt.. ik nog lang niet.. klein struikelblokje maar ;)
Dat zou voor mij al een reden zijn om DOEI te zeggen...
maar we zijn gelukkig niet allemaal het zelfde :cool:

Ray.......

Pffff een groot broodje club kip special binnen, 0.5l melk, 100g havermout en 50g whey en moet zo beginnen werken :fuu: Het liefst ga ik nu even op de zetel liggen :(

dawson_crying.gif

Deal with it! Ik heb een eitje binnen & wat keto-brood & ik moet ook nog een hele avond gaan werken :mad:

Ze had laatst de rijst verkracht

Voor de 3e x op rij.

Zelfs de verpakking lezen is voor haar moeilijk :roflol:

Shiiiiit man als je moeder nog geen eens rijst kan koken zou ik uitkijken voor een nieuwe mama!

Ben blij dat mijn moeder lekker kan koken :heart:

Wat is het DUO kansloos. Geef ik dinsdag wat wijzigingen door, zouden van het weekend dan doorgevoerd zijn, log ik net in zijn de wijzigingen 'doorgevoerd': nog steeds staat de oude situatie er potverdomme.
DUO en IVIO, twee k*t organisaties, staan garant voor ellende.

Denk dat ik maar ga scheiden :p
En een spierbundel ga zoeken
not srs

Daten?

26 is zeker niet jong om te trouwen, als je al een lange relatie hebt kan je tegen die tijd makkelijk getrouwd zijn.
Zat mensen om me heen die begin 20 zijn, kinderen hebben, en getrouwd zijn.

Snap voorderest het gezeur van je man niet, veel mannen dromen juist van een vriendin met zo'n lichaam ;')
Gewoon jaloers dat z'n vrouw sterker is haha.

Maar restricties leggen op wat een passie van je partner is vind ik tbh not done.
Op mijn 17e moest ik ook stoppen met de sportschool van m'n toenmalige vriendin, en nu het 3 jaar later over is zat ik hier met m'n circa 110 kilo en 30% vp.

Ik zou ook geen vriendin willen hebben die gespierder is en mij zo kan vloeren.

Om mij heen zie ik dit ook veel.. Allemaal begin 20 en huis, boompje, beestje..

:janken:Verplichte extra rust dag omdat ik moet werken

Lief dagboekje,

Ik ben nog steeds een kneus. Maar op internet bedenk ik verhalen en haal ik mijn moeder en zusje neer met k*tverhaaltjes aan mijn e-wannabe vrienden. Eigenlijk zijn dit de acties van 13jarige meisjes, maar ik wil zo graag een cool beeld van mezelf neerzetten. Nou goed lief dagboekje, jij veroordeelt me tenminste niet. Tot morgen.

Wees blij dat je moeders uberhaupt voor je kookt.
Ik sta hier elke dag in de keuken te zwoegen.

Lief dagboekje,

Ik ben nog steeds een kneus. Maar op internet bedenk ik verhalen en haal ik mijn moeder en zusje neer met k*tverhaaltjes aan mijn e-wannabe vrienden. Eigenlijk zijn dit de acties van 13jarige meisjes, maar ik wil zo graag een cool beeld van mezelf neerzetten. Nou goed lief dagboekje, jij veroordeelt me tenminste niet. Tot morgen.
:roflol:

Wees blij dat je moeders uberhaupt voor je kookt.
Ik sta hier elke dag in de keuken te zwoegen.

Zelf zou ik blij zijn als ik mocht koken, ben namelijk een stuk kritischer dan mijn ma.

Die maakt het niet zo veel uit of de aardappelen wit zijn of dat een stuk kip keihard is omdat het te lang opstaat.

Zelf zou ik blij zijn als ik mocht koken, ben namelijk een stuk kritischer dan mijn ma.

Die maakt het niet zo veel uit of de aardappelen wit zijn of dat een stuk kip keihard is omdat het te lang opstaat.

Je mag voor mij dagelijks koken...mag je ook gratis mee eten :D

Terug
Naar boven