MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zelf zou ik blij zijn als ik mocht koken, ben namelijk een stuk kritischer dan mijn ma.

Die maakt het niet zo veel uit of de aardappelen wit zijn of dat een stuk kip keihard is omdat het te lang opstaat.

Als je voorstelt om zelf te koken i.p.v. je moeder zal ze dat vast goedkeuren.
Als tegenprestatie dat zij mijn aangepaste voeding betalen kook ik voor het gezin, doe ik de was, afwas.
Niet beta, het hoeft ook niet. Maar is gewoon netjes.

Je mag voor mij dagelijks koken...mag je ook gratis mee eten :D

Als je een beetje krachtvoer in slaat is het geen probleem:p

Als tegenprestatie dat zij mijn aangepaste voeding betalen kook ik voor het gezin, doe ik de was, afwas.

Het probleem is is dat zij alles zelf wilt doen, met alles. Een echte moeder dus, dan wordt ze zenuwachtig omdat ze dingen ziet die beter kunnen en dat is moeilijk voor haar om er niets van te zeggen en zich niet druk te maken:D Ach ik accepteer het voor zo lang natuurlijk, het leven begint toch pas als je op jezelf gaat wonen. Denk ik.

Mijn ma jat mijn eten gewoon zonder te vragen :roflol:

En ik kook meestal ook een paar x per week en dan gelijk voor 10 personen dat ik een deel in de vriezer kan mikken :o

Als je een beetje krachtvoer in slaat is het geen probleem:p

Het probleem is is dat zij alles zelf wilt doen, met alles. Een echte moeder dus, dan wordt ze zenuwachtig omdat ze dingen ziet die beter kunnen en dat is moeilijk voor haar om er niets van te zeggen en zich niet druk te maken:D Ach ik accepteer het voor zo lang natuurlijk, het leven begint toch pas als je op jezelf gaat wonen. Denk ik.

Toch herkenbaar ;')
"Nee, de pan die kant op. Doe de kastjes meteen dicht. Je laat de koelkast te lang open"

20ers die janken over hun ouders, ga het huis uit als het je niet aanstaat zou ik zeggen

True. En dan op Facebook, foto's online zetten met ; 'kijk eens hoe knap mijn kindje is'

:roflol:

Sowieso mensen die kleintjes op internet planten, walgelijk. Of moet een gesloten fotoalbum zijn die je deelt met familie.

De mijne staat er niet op, en komt er niet op. Ze mag facebook als ze 40 is.

En natuurlijk is je eigen kind altijd knap, dat is de blindheid die alle ouders hebben.

De mijne is overigens wel bijzonder knap en lijkt dus niet op mij. Mijn vrouw is ook niet echt gekweekt op een goede dag dus ik vermoed dat er een derde in het spel is.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 15:39 ----------

20ers die janken over hun ouders, ga het huis uit als het je niet aanstaat zou ik zeggen

Laat doen, ze komen er achter als ze op zich zelf gaan wonen.

Cliche maar waar.

Hoezo? Ben al bijna 2 jaar het huis uit, ideaal.

Voor velen geldt het althans.

Ik ben blij dat ik vroeg het huis uit was maar wel meer respect gekregen voor ons moeder; dat koken, huishouden, boodschappen etc. En ook de financien die er bij komen kijken.

Zou ook nimmer meer thuis willen wonen overigens.

Boodschappen doen, pincode van de pas van vriendin niet meer weten... Vervolgens app je haar om te vragen wat haar pin is. Ze stuurt 1234 door en ik denk nog bij het intikken dat het mij helemaal niet bekend klinkt. Error, verkeerde pin :mad: Ik vraag het nog een keer, ja nee echt dat is hem hoor! Twijfel twijfel aan mezelf ondertussen, dus probeer het nog een x. Error, verkeerde pin... GVD hoerending! Dus ik bel mijn vriendin nu op om te vragen of ze het wel zeker weet.. Oh nee zegt ze, het moet zijn 3412... Dus ik toets dat in, Error verkeerde pin :mad: Blij dat ik off ben nu :p

Nu kon ze zelf haar pas gaan deblokkeren bij de bank :roflol:
En ook nog even boodschappen doen...

• Like
Waarderingen: mat
Boodschappen doen, pincode van de pas van vriendin niet meer weten... Vervolgens app je haar om te vragen wat haar pin is. Ze stuurt 1234 door en ik denk nog bij het intikken dat het mij helemaal niet bekend klinkt. Error, verkeerde pin :mad: Ik vraag het nog een keer, ja nee echt dat is hem hoor! Twijfel twijfel aan mezelf ondertussen, dus probeer het nog een x. Error, verkeerde pin... GVD hoerending! Dus ik bel mijn vriendin nu op om te vragen of ze het wel zeker weet.. Oh nee zegt ze, het moet zijn 3412... Dus ik toets dat in, Error verkeerde pin :mad: Blij dat ik off ben nu :p

Goeie tip man !
Thnx, zo ga ik het vanaf nu ook regelen.

hahaha ze gaan kwaad worden als je nog een keertje vraagt of ze het zeker weten, want dan twijfel je aan ze en als het dan uiteindelijk toch fout is zal je eht wel verkeerd hebben ingetoetst:p

Emma Watson: Topless for Global Green USA & Natural Beauty!

Wat ze tegenwoordig topless noemen! :mad:

emma-watson-global-green-usa-natural-beauty-images-04.jpg

emma-watson-global-green-usa-natural-beauty-images-01.jpg

Nu nog een brazzers logo

Is dat cum van een chocoladebol op foto 3. Bah !

Terug
Naar boven