- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
getXXL heeft haar gedaan volgens de mytische dbb legende
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

getXXL heeft haar gedaan volgens de mytische dbb legende

Gvd dat zijn goede foto's Sjors, PM'en mag altijd!Sorry jongens, wij hetero mannen kunnen niet op Sjors bashen.
De reden
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Dat was geen date. Niet dat ik weet in elk geval.
Wat is je probleem nou? Wil je op schoot? Moet ik je ff knuffelen? Zeg het maar hoor.

Sjors wat ik me altijd al heb afgevraagd: is xxl een mooiboy? (no homo)
Ik zou ook wel met getXXL willen daten, die man is een wandelende BB encyclopedie.
Ik zou ook wel met getXXL willen daten, die man is een wandelende BB encyclopedie.
Hij is terug begonnen onlangs,Hij had laatst wel toegegeven dat hij al minstens een jaar bijna niet meer trained
Sjors wat ik me altijd al heb afgevraagd: is xxl een mooiboy? (no homo)
8/10 ( puntige ellebogen )
Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.
Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.
8/10 ( puntige ellebogen )
Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.
Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.