Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan niet naar knockout vanavond :(

Sjors wat ik me altijd al heb afgevraagd: is xxl een mooiboy? (no homo)

Hij heeft me straps gegeven en grippads. Het was fantastisch.

Dat was geen date. Niet dat ik weet in elk geval.

Wat is je probleem nou? Wil je op schoot? Moet ik je ff knuffelen? Zeg het maar hoor.

Lenard heeft wsl al een tijdje niet gesjossed en voelt zich seksueelgefrustreerd .

Hoeft toch geen verdere verklaring .

BTW , mensen die wakker liggen van iemand zijn post count op DBB, kom aan plz , 90% van DBB heeft een te hoge postcount , slaat gewoon nergens op .

People take tha intranet way to serieus .

Toch droger dan 90% van DBB.
..*Kijkt naar eigen vetlap*

Ik zou ook wel met getXXL willen daten, die man is een wandelende BB encyclopedie.

Sjors wat ik me altijd al heb afgevraagd: is xxl een mooiboy? (no homo)

8/10 ( puntige ellebogen )

Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.

Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.

Klinkt goed. Hebben jullie gekust?

Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

Ik krijg bij jou posts het gevoel dat jij je vaker moet verdedigen (en dan heb ik het niet over dit forum). Werk jij ergens waar voornamelijk mannen werken? Die gevatte posts zijn wel vermakelijk.

Terug
Naar boven