Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

8/10 ( puntige ellebogen )

Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.
troll

Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.

:roflol:

R.I.P. Sayer :( :( :treuren:

Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen,

nou, galant en netjes ben jij in ieder geval ook niet :roflol:

:trollfacex:

Godse ****ing saaie zaterdag. Bah, bah, bah, bah.
En vanavond ook weer geen **** uitvoeren.

Bij de hap. Door mn enkel gegaan met voetbal. Was een dikke knak die ik hoorde op moment zelf brrrr ..hopelijk valt het mee :(

Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.

goeie post :roflol:, mijn complimenten.

Wat voor werk doe je?

GetXXL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu valt alles op zn plek GetXXL

Mijn ex maakt mij uit voor pillen slikker

Terug
Naar boven