- Waardering
- 12.551
True, als zijn kennis een soa was dan zou ik me ook als bryce gedragen tov xxl
Waarom haal je die vetklep er nou weer bij, nu voel ik me smerig.

brb douchen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, als zijn kennis een soa was dan zou ik me ook als bryce gedragen tov xxl

Waarom haal je die vetklep er nou weer bij, nu voel ik me smerig.
brb douchen

troll8/10 ( puntige ellebogen )
Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.
Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.
8/10 ( puntige ellebogen )
Zijn vriendin is een knappe vrouw, dus ik denk dat hij heel goed in de markt ligt. Hele intelligente knul en bij vlagen hilarisch.
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.
Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen, een welkome verrassing. Iedereen zou met GetXXL moeten daten.

Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.
Vergeleken bij de debielen die ik hier voorbij zien komen,

Dat was geen date. Niet dat ik weet in elk geval.
Wat is je probleem nou? Wil je op schoot? Moet ik je ff knuffelen? Zeg het maar hoor.
RIP sjorsIk wil wel op schoot en geknuffeld worden. Ja, srs.
RIP sjors
Eerst wordt ze geplet zodat ze niet meer kan lopen en hierna wordt ze vergast met lethal proteïn farts
Lang ook.
Goede bouw.
Galant.
Netjes.
, mijn complimenten.