En voor nog veel meer maar da zal ik maar ni posten
Haters gonna hate, disregard females acquire aesthetics.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En voor nog veel meer maar da zal ik maar ni posten
haters gonna hate, disregard females acquire aesthetics.
Je bent zelf je kwark vergeten?Achterlijke autist die weer de kwark vergeten is.
De volgende keer zet ik de andere koelkast aan en stop ik die helemaal vol met kwark
Je bent zelf je kwark vergeten?
Ja ik weet dat je je vader bedoelt, grow a pair en doe zelf je aankopen. Geld genoeg toch?

Ik koop vaak zat spullen alleen omdat de koelkast niet extreem groot is (lees: mijn zusje en ma achterlijk veel random shit willen) kan ik niet in 1x 7 van die krengen er in kwijt en om nou elke dag er heen te gaan...
T is ook niet de eerste keer maar de 4e keer op rij en niet alleen de kwark maar ook andere dingen
En t achterlijkste is nog wel dat hij aan mij en mijn zusje vroeg een lijstje te maken met wat we wilde en vervolgens vergeet hij de helft.
Het is gewoon hij belooft iets te doen en hij doet het niet. Als hij zegt: nee ik haal het niet' dan kan ik er rekening mee houden maar het is constant dat ik 's avonds in de koelkast kijk en er geen kwark is.
Morgen maak ik wel tosti's van zijn voorgesneden kaas, kan elke ochtend tijdens het kaas schaven denken aan mijn bakjes kwark![]()

Dat I Xyzxyz I steeds gequote wordt. Zo werkt die ignore functie niet he :banghead:
Dat I Xyzxyz I steeds gequote wordt. Zo werkt die ignore functie niet he :banghead:

Haha die k*t post ook zoveel he, dus hij duikt overal op![]()